• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Asdfghjkl ik word gek van mam en m'n zusje!!!!!! Aaaaaaaah!!!


    You first have to start, before you can finish

    Ugh, ik moet zoveel huiswerk inhalen voor morgen >.< Nog steeds geen tijd gehad om voor die toets te leren..

    Antwoord!! D: Je geeft nutteloze antwoorden D: Alsof ik nog niet genoeg in de war was


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Orchard schreef:
    Ik ga nog eens onderdoor aan die stress.


    Het erge is dat het luchten hiervan me de even stress doet negeren. Maar het mag niet opstapelen. D:


    You are beautiful, you are love.

    Maven schreef:
    (...)

    Wat? :W

    Yup


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Yup


    Hahaha :')


    26 - 02 - '16

    Donderdag moet ik naar de ortho en ik heb er totaal geen zin in. Ook al mag ik een uur eerder weg van school.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind het echt ongemakkelijk als mensen stotteren... nog maar niet te spreken over die vriend van mijn broer die ik eens heb opgegooid tijdens het bellen, omdat ik dacht dat 't een hijger was. ><


    "I shut my eyes in order to see.'

    No, don't cry. Naww. :c

    Zo ongemakkelijk als je vriendin roept 'Ik laat jullie wel eventjes alleen' en ze vervolgens weg loopt. Dear god, het was zo awkward vanmiddag ._.

    I feel numb.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    I feel numb.

    “Don't feel a thing, don't feel the pain.”

    Okay, here I go. Into the deep.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Meh, ik haat blokjes.(cat)


    •*• Lululu •*•

    Gelukkig bijna klaar. Damn, ik heb echt nog nooit zoveel gedaan voor school...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mensen voor slet uitmaken begint in de mode te raken. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it