• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mweeh, het duurt nog veel te lang tot de EFF, maar door zijn foto's te bekijken heb ik er echt weer zin in gekregen...


    Stenenlikker

    Ik ben blij. En niet blij. En een uitsteller.
    Ik moet echt eens verdergaan aan mijn brief.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yeah, I'll just leave.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Waarom raak ik toch altijd overstuur door zo'n klein dingetje, zucht...


    Because I love him, do I need another reason?

    Can't stop thinking about you

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 23:38 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Zelfvertrouwen: -100. Duuuude waar kwam dat opeens vandaan

    Wel of niet bevrienden, dat is de vraag...


    Stenenlikker


    Ik mag hier zeker niet om lachen :'D Ik vind het altijd zo idioot dat de verzekering gewoon scootmobielen weggeeft aan mensen met overgewicht. Goed, als je er een goede reden voor hebt zeg ik niks, maar je kunt me niet zeggen dat al die dikke mensen in een scootmobiel een echt medisch probleem hebben. Ze zijn gewoon een stel luie vetzakken, if you ask me.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 20:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als die leraren zo bezig blijven, krijg ik niet eens de kans om mijn cijfers op te halen. En op het moment kan me dat ook even helemaal niets schelen. (cat)


    :)

    Ugh. Nee D:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik moet me niet af laten leiden.
    Ik moet verder met dat stomme verslag..


    26 - 02 - '16

    Wtf. Soms heb ik gewoon niet door dat iemand Engels spreekt op tv. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gosh ik word soms echt gek van mezelf. Deze maand is al niet helemaal geweldig, en dit maakt het er niet leuker op....

    Father schreef:


    Ik mag hier zeker niet om lachen :'D Ik vind het altijd zo idioot dat de verzekering gewoon scootmobielen weggeeft aan mensen met overgewicht. Goed, als je er een goede reden voor hebt zeg ik niks, maar je kunt me niet zeggen dat al die dikke mensen in een scootmobiel een echt medisch probleem hebben. Ze zijn gewoon een stel luie vetzakken, if you ask me.


    watch your words, ik ken dr 3 die t Echt nodig hebben.. kijk, oké er zijn van die gevallen. maar denkje nou echt in dit kut systeem, dat er veel mensen die dingen zomaar krijgen zonder eerst van t kastje naar de muur gestuurd te worden met 20miljoen medische papieren en gezeik.. damn


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Morgen op driedaagse met school! Ik heb er zin in.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it