• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Tot nu toe is dat dan lekker jouw probleem. :'D Niemand denkt het, vanaf het begin af aan. Dus als jij dat wilt denken en je eraan vast blijft houden, doe dat maar. Anderen vinden het leuk en daar gaat het om hier, niet om van alles in hokjes te laten plaatsen door anderen die graag laten zien dat ze er veel vanaf weten.


    Lol, ik heb er geen last van. Als je dat denkt vat je het veel te persoonlijk op. Ik leg alleen uit hoe ik tot die indruk kom. :')
    En nu je dat over die hokjes zegt, daar heb ik helemaal geen last van, maar in mijn ogen tijdens de eerste inname van het bericht was dat precies wat de beginpost probeerde te bereiken. Users in hokjes te plaatsen.


    Til hug og blod.

    Seks met condoom is KUT!
    :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Vox schreef:
    (...)
    Mijn vriend zei laatst dat in ons biologieboek (we zitten in hetzelfde jaar) staat dat de pil betrouwbaarder is dan de condoom, en hij was eerst ook tegen de pil. Het idee dat er nog een kleine kans was dat ik zwanger zou kunnen worden, verontrustte hem. Ik heb toen, om hem gerust te kunnen stellen, voor één keer de condoom geprobeerd (dat was één van de eerste keren dat we seks hadden), en toen heb ik daarna nog zó'n last van gehad, dat ik het nu niet meer wil gebruiken.
    Hij is ook later van dat idee afgekomen, doordat het nu eigenlijk altijd goed gaat, als we seks hebben *klopt dit af*. Ja, ik heb last van bijgeloof.
    En een wekker gebruik ik ook, haha. Meeste mensen schrikken zich alleen de leplazerus, omdat het om half elf 's avonds is x'D


    Haha, ja, dat is bij mij ook, die van mij staat altijd om 10 uur 's avonds (x

    Hmm, gelukkig heb ik er zelf geen last van, maar ik vind vooral het moment van condoom omdoen altijd zo'n stom moment, haha. Plus, hij voelt er ook minder door, zei 'ie. Dus vandaar dat we het ook overwogen hebben het zonder te doen. Misschien toch maar weer eens proberen als ze op zijn. Als de pil inderdaad zo veilig is en ik het nu niet meer vergeet door mijn alarm, moet het dan toch wel kunnen ^^ Het lijkt me in ieder geval toch wel een stuk fijner, want ik wil eigenlijk niet meer heel een hele tijd met condooms door blijven gaan. En het lijkt me ook gewoon fijner voor hem (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Rivaille schreef:
    Seks met condoom is KUT!
    :')



    Til hug og blod.

    Rivaille schreef:
    Seks met condoom is KUT!
    :')

    +1.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aion schreef:
    (...)

    Omdat het altijd terugkomt daarop als je de lijn door gaat trekken, zeker wanneer het onderwerp van een topic seks is. Veel mensen hier trekken die link blijkbaar niet omdat ze dit topic al 11 maal langer kennen, maar voor iemand die dit voor het eerst ziet en naar de titel kijkt om vervolgens die twee groepen te zien, is die conclusie snel te trekken. Zeker sinds ik al een aantal jaar binnen de BDSM community zit en weet hoe snel dingen er al onder vallen, zonder dat mensen het doorhebben vaak. Al helemaal wanneer het op seks aan komt of groeperingen als Dominant en onderdanig. :')

    Hmm, is me wel opgevallen, maar ik besteedt er niet zo'n aandacht aan en het maakt me ook op zich niet zoveel uit. Er word hier in dit topic geen onderscheid gemaakt of zo en er word gewoon met elkaar gepraat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maven = Troll (submissive)


    26 - 02 - '16

    Hoi iedereen, ik heb een vraagje.
    De nacht van zaterdag op zondag ben ik ziek geworden. De pil van zaterdag is er tot de volgende ochtend (zo'n 10 uur) in gebleven, dus daar maak ik me geen zorgen over. De pil van zondagavond is er wel meteen uitgekomen, wat dus betekend dat ik niet beschermd ben. Wat zouden jullie doen in dit geval? Mijn pil doornemen of gewoon stoppen voor een week (= stopweek) om ze dan weer verder te nemen?

    En ik heb 't zaterdagavond gedaan. Moet ik me nu zorgen maken? :x


    Let the Night embrace you

    1 pil maakt op zich niet uit, zeker niet als je hem daarna weer gewoon normaal door inneemt. Ik zou me in ieder geval geen zorgen maken en gewoon door blijven slikken.


    Your make-up is terrible

    Oké, bedankt!


    Let the Night embrace you

    Ik had er net een discussie over met een vriendin, dus ik dacht, ik vraag het aan jullie.
    Wat vinden jullie normaal qua hoe lang je een relatie hebt voordat je aan seks begint?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Ik had er net een discussie over met een vriendin, dus ik dacht, ik vraag het aan jullie.
    Wat vinden jullie normaal qua hoe lang je een relatie hebt voordat je aan seks begint?

    Ik vind dat afhangen van hoe oud je bent en of je al eerder een relatie/seks hebt gehad. Maar ik zou zeggen, na een maand, twee misschien.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Quigley > Zagarino > Submissive


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Spotgaai schreef:
    Ik had er net een discussie over met een vriendin, dus ik dacht, ik vraag het aan jullie.
    Wat vinden jullie normaal qua hoe lang je een relatie hebt voordat je aan seks begint?


    Ligt aan jezelf en je relatie. Iedereen zal daar anders op antwoorden, denk ik.


    Physics is awesome

    Spotgaai schreef:
    Ik had er net een discussie over met een vriendin, dus ik dacht, ik vraag het aan jullie.
    Wat vinden jullie normaal qua hoe lang je een relatie hebt voordat je aan seks begint?

    Zodra het goed voelt, er zit geen echte tijd aan vast. Bij Nikki en mij ging het heel snel. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.