• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.


    Your make-up is terrible

    Titan schreef:
    Het ging niet over het feit of het strafbaar is of niet, maar goed. Laten we er maar over ophouden, want je hebt klaarblijkelijk een andere mening dan ons.
    en gelukkig maar want dan blijft er nog wat te zeiken over =)
    maar inderdaad het heeft lang genoeg geduurd, voor dat dit een ruzie word kappen we er maar mee.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben eigenlijk te preuts om in het openbaar iets uit te steken en een wckotje lijkt mij ook echt onhandig. Ik walg trouwens al van de geur in wckotjes van de trein en probeer die ook zo veel mogelijk te mijden. Ik zou er dus zeker geen seks willen in hebben. Al heb ik ook al iets gedaan wat eigenlijk strafbaar is.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 14:17 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Spotgaai schreef:
    Ik had er net een discussie over met een vriendin, dus ik dacht, ik vraag het aan jullie.
    Wat vinden jullie normaal qua hoe lang je een relatie hebt voordat je aan seks begint?

    Mijn vriend en ik hebben er lang mee gewacht, 9 maanden, maar het was voor ons beiden onze eerste relatie, en vooral ik wilde lang genoeg wachten.
    Maar zoiets hangt af van relatie tot relatie. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dallis schreef:
    (...)

    Haha, ja, dat is bij mij ook, die van mij staat altijd om 10 uur 's avonds (x

    Hmm, gelukkig heb ik er zelf geen last van, maar ik vind vooral het moment van condoom omdoen altijd zo'n stom moment, haha. Plus, hij voelt er ook minder door, zei 'ie. Dus vandaar dat we het ook overwogen hebben het zonder te doen. Misschien toch maar weer eens proberen als ze op zijn. Als de pil inderdaad zo veilig is en ik het nu niet meer vergeet door mijn alarm, moet het dan toch wel kunnen ^^ Het lijkt me in ieder geval toch wel een stuk fijner, want ik wil eigenlijk niet meer heel een hele tijd met condooms door blijven gaan. En het lijkt me ook gewoon fijner voor hem (:

    Zolang je je pil binnen de twaalf uur in neemt, is er geen probleem. Dus die wekker hoeft eigenlijk écht niet. Ik neem de mijne als ik opsta, dwz soms om 7uur, soms om 13u :)
    Ik vind condooms zo dubbel. Langs de ene kant is het een belemmering als je moet ... stoppen om een condoom te nemen, maar langs de andere kan is het ook weer handiger aangezien bijna alles er meestal terug uit loopt bij mij (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Zolang je je pil binnen de twaalf uur in neemt, is er geen probleem. Dus die wekker hoeft eigenlijk écht niet. Ik neem de mijne als ik opsta, dwz soms om 7uur, soms om 13u :)
    Ik vind condooms zo dubbel. Langs de ene kant is het een belemmering als je moet ... stoppen om een condoom te nemen, maar langs de andere kan is het ook weer handiger aangezien bijna alles er meestal terug uit loopt bij mij (cat)


    Bij iedereen ;)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Spotgaai schreef:
    Ik had er net een discussie over met een vriendin, dus ik dacht, ik vraag het aan jullie.
    Wat vinden jullie normaal qua hoe lang je een relatie hebt voordat je aan seks begint?

    Mijn vriend en ik hebben een halfjaar gewacht voordat we het voor de eerste keer deden, dit vind ik opzich wel normaal :)

    LaJoie schreef:
    (...)
    Zolang je je pil binnen de twaalf uur in neemt, is er geen probleem. Dus die wekker hoeft eigenlijk écht niet. Ik neem de mijne als ik opsta, dwz soms om 7uur, soms om 13u :)
    Ik vind condooms zo dubbel. Langs de ene kant is het een belemmering als je moet ... stoppen om een condoom te nemen, maar langs de andere kan is het ook weer handiger aangezien bijna alles er meestal terug uit loopt bij mij (cat)

    Haha dat is zo afschuwelijk hè. Was het maar in films, dat ze daarna lekker op bed neerploffen. Nope, eerst snel een handdoek pakken, onderbroek aan en tampon of inlegkruisje, yahoo! (cat)


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Haha dat is zo afschuwelijk hè. Was het maar in films, dat ze daarna lekker op bed neerploffen. Nope, eerst snel een handdoek pakken, onderbroek aan en tampon of inlegkruisje, yahoo! (cat)

    Ik duw echt gewoon heel awkward papier onder me tot alles eruit is gelopen, maar de helft van de tijd mors ik wel ergens en dan hangen de lakens vol D: (niet zo handig met zwarte) dus enkel en alleen voor dat al wil ik condooms :p


    Has no one told you she's not breathing?

    Wij hebben daar altijd een standaard handdoek voor liggen, vlakbij het bed. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik laat mijn vriend altijd na de seks rennen voor een handdoek. Dikke lul dat ik ga rennen met de hand onder me en dat ik zelf helemaal onder zit.
    Ik zeg nog altijd vóór de seks, yo handdoek. Maar dan is hij al te geil en wil hij niet gaan l0l


    I live for the applause, you will die for it.

    Requille schreef:
    Wij hebben daar altijd een standaard handdoek voor liggen, vlakbij het bed. :')

    En anders moet ik maar snel rennen :'D Ik hoop altijd dat terwijl ik hem haal er niemand uit hun slaapkamer komt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Requille schreef:
    Wij hebben daar altijd een standaard handdoek voor liggen, vlakbij het bed. :')


    Wij meestal ook, of ik ga even hup kontje+ Beentjes de lucht in en rent hij voor een handdoek.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Meestal gaat hij er gewoon uit dan, dan komt er wel iets in. Maar ik heb er opzich dan niet heel veel last van haha. Zelf voel ik ook niet heel veel verschil als hij nou in me komt of niet. Ik voel het er zegmaar niet in spuiten ofzo ._.

    Rivaille schreef:
    Ik laat mijn vriend altijd na de seks rennen voor een handdoek. Dikke lul dat ik ga rennen met de hand onder me en dat ik zelf helemaal onder zit.
    Ik zeg nog altijd vóór de seks, yo handdoek. Maar dan is hij al te geil en wil hij niet gaan l0l
    heb ik echt zulke geweldige bekkenbodem spieren. Ik loop altijd en lek nooit?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Foxfire schreef:
    Meestal gaat hij er gewoon uit dan, dan komt er wel iets in. Maar ik heb er opzich dan niet heel veel last van haha. Zelf voel ik ook niet heel veel verschil als hij nou in me komt of niet. Ik voel het er zegmaar niet in spuiten ofzo ._.
    Voor de man is dat wel het lekkerste als hij in je mag komen, haha. Tenminste, vind mijn vriend van wel.


    I live for the applause, you will die for it.