• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.


    Your make-up is terrible

    Nou, ik voel me al ongemakkelijk om te zoenen of te knuffelen in het openbaar.. Seks houden we maar lekker in de slaapkamer tot we op ons zelf wonen dan gaan we het aanrecht en de bank wel uit proberen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Guinness schreef:
    (...)beweer jij nu dat ik de wc smerig achter laat? want dan zou ik graag willen weten waar jij dat op baseert.

    Dát zeg ik niet. Ik wil gewoon je laten zien hoe vies het voor andere mensen is om zoiets te zien/ruiken. Nu hou ik op, want anders laat ik me nog te veel opfokken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dát zeg ik niet. Ik wil gewoon je laten zien hoe vies het voor andere mensen is om zoiets te zien/ruiken. Nu hou ik op, want anders laat ik me nog te veel opfokken.
    goed even nog wat details het was om 00:00 snachts en er was geen hond in de trein. Niemand heeft ons gezien en het ruiken lijkt me ook onwaarschijnlijk, ik ben erg schoon op mijzelf en mijn toemalige partner ik heb zelfs nog wat deo onder mn oksels staan spuiten.
    Ik houd nu ook op want ik word hier ook erg boos van...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)goed even nog wat details het was om 00:00 snachts en er was geen hond in de trein. Niemand heeft ons gezien en het ruiken lijkt me ook onwaarschijnlijk, ik ben erg schoon op mijzelf en mijn toemalige partner ik heb zelfs nog wat deo onder mn oksels staan spuiten.
    Ik houd nu ook op want ik word hier ook erg boos van...

    Denk niet dat haar punt de deo was, maar goed. Ik vind het persoonlijk ook behoorlijk goor. Achja.


    ars moriendi

    Robbery schreef:
    (...)
    Denk niet dat haar punt de deo was, maar goed. Ik vind het persoonlijk ook behoorlijk goor. Achja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben het met de rest eens. Ik vind het nogal asociaal dat je zoiets doet op plekken waar andere mensen ook nog gebruik van moeten maken, om het zo maar te zeggen. En dat heeft niets met preutsheid te maken. Omdat jij vindt dat anderen mensen dan 'preuts' zijn, vind je dus dat ze maar met jouw geur en je vriends geur, en weet ik wat nog meer opgescheept moeten zitten? Lekker dan. Dat vind ik persoonlijk nogal egoïstisch en goor. But yeah. Nog een extra reden om nooit naar de wc te gaan in een trein.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik vond eigenlijk, die andere opmerking, van degene die het in het openbaar in de tuin deed toch nog wel wat erger... Vooral voor al die kinderen van maar een paar jaar oud die dan door hun slaapkamer raampje gluren en zoiets zien.. o-o Dan toch liever ergens helemaal verstopt in het midden van een bos.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    In de achtertuin hebben andere op zich geen last van je. Niemand anders zal je achtertuin gebruiken. Ik ben al eens in een WC geweest die naar seks rook en dat was echt echt niet lekker.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Requille schreef:
    Ik vond eigenlijk, die andere opmerking, van degene die het in het openbaar in de tuin deed toch nog wel wat erger... Vooral voor al die kinderen van maar een paar jaar oud die dan door hun slaapkamer raampje gluren en zoiets zien.. o-o Dan toch liever ergens helemaal verstopt in het midden van een bos.
    Dan moeten ze maar niet kijken toch? Ik bepaal zelf wel wat ik in mn achtertuin doe


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Requille schreef:
    Ik vond eigenlijk, die andere opmerking, van degene die het in het openbaar in de tuin deed toch nog wel wat erger... Vooral voor al die kinderen van maar een paar jaar oud die dan door hun slaapkamer raampje gluren en zoiets zien.. o-o Dan toch liever ergens helemaal verstopt in het midden van een bos.

    Je tuin is je eigen privé-terrein, daarop mag je doen en laten wat je wil. In het WC-hokje van de trein komen op een dag honderden mensen. Gewoon fucking nasty.


    ars moriendi

    Nee want als je buurmeisjea het zien is natuurlijk niet erg :,) stelletje hypocrieten


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    Nee want als je buurmeisjea het zien is natuurlijk niet erg :,) stelletje hypocrieten

    Dat is niet hypocriet. Jou achtertuin is jou achtertuin en privé-terrein. Daarin mag je doen wat jij wilt. Dit geldt niet voor een openbare WC. :'D

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 13:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Dat is niet hypocriet. Jou achtertuin is jou achtertuin en privé-terrein. Daarin mag je doen wat jij wilt. Dit geldt niet voor een openbare WC. :'D


    Precies dit. Je bent zelf hypocriet bezig.


    To infinity and beyond •

    nee hoor wanneer er kans is dat andere mensen jou zien is het nog steeds aanstootgevend (vergeef me mijn ironische woordkeuze) gedrag. Dan kunnen ze je nog steeds op de bon slingeren vanwege artikel 172 de gemeente wet, namelijk verstoring van de openbare orde. Dat geld dus ook in je achtertuin, als iemand je daar kan zien ben je dus openbaar ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het ging niet over het feit of het strafbaar is of niet, maar goed. Laten we er maar over ophouden, want je hebt klaarblijkelijk een andere mening dan ons.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.