• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.


    Your make-up is terrible

    wat is de vreemdste plek waar je ooit seks hebt gehad?

    Ik in de wc van de trein =') geen aanrader


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    wat is de vreemdste plek waar je ooit seks hebt gehad?

    Ik in de wc van de trein =') geen aanrader

    Nergens. Wij houden het lekker bij het bed :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rivaille schreef:
    (...)Als je van seks houdt, is dat wel makkelijk 8D
    idk, mijn vriend en ik houden gewoon van seks :')

    Haha, ik hou ook van seks hoor. ;P Maar mijn vriend is na één keer altijd doodmoe, is een goed teken zegt ie. xd


    You are beautiful, you are love.

    Guinness schreef:
    wat is de vreemdste plek waar je ooit seks hebt gehad?

    Ik in de wc van de trein =') geen aanrader
    In de achtertuin, mensen konden het gewoon zien ook HAHAHAHAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Guinness schreef:
    wat is de vreemdste plek waar je ooit seks hebt gehad?

    Ik in de wc van de trein =') geen aanrader

    That's just fucking gross. How's that even possible? Did nobody notice the weird sounds?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Guinness schreef:
    wat is de vreemdste plek waar je ooit seks hebt gehad?

    Ik in de wc van de trein =') geen aanrader


    Dat vind ik best erg voor anderen. Ik heb wel eens een wc in een trein gehad die naar seks stonk en dat is gewoon niet smakelijk.


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    That's just fucking gross. How's that even possible? Did nobody notice the weird sounds?

    Uhm nee hoor want als je gewoon blijft staan hoef je niets aan te raken dan de muur ;) en ik ben erg stil als ik wil ˆˆ daarbij had ik mn nodige alcohol op en kon het me ook weinig meer schelen =')

    Cas schreef:
    (...)

    Dat vind ik best erg voor anderen. Ik heb wel eens een wc in een trein gehad die naar seks stonk en dat is gewoon niet smakelijk.

    We kunnen overal wel een probleem van maken maar kom op. Ik ben jong en wilde wat uitproberen, wees blij dat ik het niet openlijk in de coupe deed


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)
    We kunnen overal wel een probleem van maken maar kom op. Ik ben jong en wilde wat uitproberen, wees blij dat ik het niet openlijk in de coupe deed


    Het is gewoon goor, ook voor jullie trouwens, heb je enig idee wat mensen daar uitspoken? Nog veel ergere dingen dan dat. Maar je kan wel alles willen doen, maakt mij niet uit. Als je betrapt word krijg je toch wel een boete omdat het niet toegestaan is. Maar ik vind echt goor als ik daarna nog daar moet pissen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 22:41 ]


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Het is gewoon goor, ook voor jullie trouwens, heb je enig idee wat mensen daar uitspoken? Nog veel ergere dingen dan dat. Maar je kan wel alles willen doen, maakt mij niet uit. Als je betrapt word krijg je toch wel een boete omdat het niet toegestaan is. Maar ik vind echt goor als ik daarna nog daar moet pissen.
    Geloof me ik heb de meest smerige ranzige dingen gezien, ik ben zo ondertussen voor weinig meer vies. Wat dat betreft vind ik de mensheid van tegenwoordig preuts en heel erg verwend. Kom op ik probeer eens iets uit (jaren geleden), en trouwens de gemiddelde deurklink is smeriger dan de wc =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)Geloof me ik heb de meest smerige ranzige dingen gezien, ik ben zo ondertussen voor weinig meer vies. Wat dat betreft vind ik de mensheid van tegenwoordig preuts en heel erg verwend. Kom op ik probeer eens iets uit (jaren geleden), en trouwens de gemiddelde deurklink is smeriger dan de wc =)


    Dan je eigen wc, niet dan die wc, geloof me maar. (cat) Het NS personeel wilde bijna staken tegen het schoonmaken ervan omdat het zo ontzettend goor was.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Dan je eigen wc, niet dan die wc, geloof me maar. (cat) Het NS personeel wilde bijna staken tegen het schoonmaken ervan omdat het zo ontzettend goor was.
    ik kijk heus wel hoe zo'n wc eruit ziet, zo achterlijk ben ik nu weer niet =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Cas schreef:
    (...)

    Dan je eigen wc, niet dan die wc, geloof me maar. (cat) Het NS personeel wilde bijna staken tegen het schoonmaken ervan omdat het zo ontzettend goor was.

    En terecht. Seks doe je maar lekker thuis of ergens waar geen kip je kan zien. Laatst zag ik ook twee jongens in een wc glippen, waarna ze pas na een half uur uitkwamen. Daarna hoorde ik iedereen klagen over de penetrante geur die er hing. Ik haat het als mensen geen rekening houden met andere mensen in zulke situaties. Het spijt me Guinness, maar ik vind het ontzettend asociaal van je dat je het in zo'n openbaar toilet doet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ieder zijn mening =) ik vind dat er niet zo aangesteld moet worden.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    ieder zijn mening =) ik vind dat er niet zo aangesteld moet worden.

    Stel je nou voor dat er sperma op de wc-bril ligt als jij naar de wc moet, dat is toch ontzettend ranzig? Ik vind het onaangepast en goor. Arme NS-schoonmakers, zij moeten die vieze, gore troep elke dag weer opruimen omdat sommige mensen hun hersens niet gebruiken en zich laten leiden door hun geilheid. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Stel je nou voor dat er sperma op de wc-bril ligt als jij naar de wc moet, dat is toch ontzettend ranzig? Ik vind het onaangepast en goor. Arme NS-schoonmakers, zij moeten die vieze, gore troep elke dag weer opruimen omdat sommige mensen hun hersens niet gebruiken en zich laten leiden door hun geilheid. (cat)
    beweer jij nu dat ik de wc smerig achter laat? want dan zou ik graag willen weten waar jij dat op baseert.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.