• Ik vroeg me af of er nog meer mensen op Q zijn die de spin-off van The Vampire Diaries, The Originals kijken ^^
    Ik zelf vind The Originals tot nu toe in ieder geval leuker dan TVD.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 21:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Malafide schreef:
    (...)
    Vind jij dit al overdrijven? Haha. Kind, dit is een mening en die mag ik hebben. Het is ook niet verboden om die te uiten en hierop te reageren. :]


    Wauw, kind. En het is erg overdreven ja. Ik zou maar niet trots zijn als je goed bent in nog meer overdrijven.
    Natuurlijk mag je je mening hebben, maar ze vroeg niet naar je mening over vampieren in verhalen, dus dat uiten is nutteloos en ook niet erg prettig. Doe het dan in een topic over vampiers en niet over een specifieke serie.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Seriously? Jullie gaan hier ruzie lopen makem?

    Nee ik ken t niet. Misschien ga ik t wel kijken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik loop nog achter met TVD dus ik ga het nog niet kijken anders kijk ik echt teveel series tegelijkertijd. Wat ik stiekem toch al doe. (cat)

    Smoak schreef:
    (...)

    Oeeh, ja _O_
    Ik heb iemand nodig waar ik er over mee kan praten (cat)


    Haha, prima, maar je zult nog even geduld moeten hebben totdat ik bij ben! ;p


    You are beautiful, you are love.

    Tonto schreef:
    Seriously? Jullie gaan hier ruzie lopen makem?

    Nee ik ken t niet. Misschien ga ik t wel kijken.


    Doe!
    It's worth it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    Doe!
    It's worth it.

    Dat is het zeker. _O_


    Chaos is a ladder.

    Ik kijk het!! Heb de laatste aflevering nog niet gezien tho.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Eternamente schreef:
    (...)

    Wauw, kind. En het is erg overdreven ja. Ik zou maar niet trots zijn als je goed bent in nog meer overdrijven.
    Natuurlijk mag je je mening hebben, maar ze vroeg niet naar je mening over vampieren in verhalen, dus dat uiten is nutteloos en ook niet erg prettig. Doe het dan in een topic over vampiers en niet over een specifieke serie.

    Jij vind mij overdrijven, dat is een hele andere mening. Ik geef alleen mijn mening, zoals ik al eerder zei. Dat jij daar niet tegen kan of iets, is een heel ander ding. En deze series gaan over vampieren, dus het is logisch dat ik daar iets over zeg. ;]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Niet hier ruzie gaan maken s.v.p. daar is dit niet voor bedoeld, maar voor de mensen die de serie kijken en er hier over kunnen praten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wil het nog wel gaan kijken, maar ben atm nog te veel andere series aan het kijken haha.
    Eigenlijk moet ik ook nog heel veel kijken van TVD, al ben ik die wel een beetje beu aan het worden.
    Het is langdradig en het Elena Damon/Stefan gebeuren blijft maar doorgaan + iedereen gaat dood maar komt op magische wijze weer terug blabla.
    Maar aangezien ik Klaus en Elijah en zo wel super tof vind, hoop ik dat dit beter is (:

    Ik loop bij met TVD en twijfelde of ik The Originals wilde gaan kijken. Ik twijfel dus nog steeds omdat ik zoveel andere dingen ook moet kijken xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aangezien veel mensen hier zeggen dat ze ook veel andere series kijken, ben ik best benieuwd wie naar wat kijkt :')

    Hier kijk ik momenteel naar
    - Arrow
    - The Tomorrow People
    - The Originals
    - TVD
    - Supernatural
    - American Horror Story
    - Nikita (nog veel bij kijken)
    - Supernatural (nog veel bij kijken)
    - Revolution (nog een paar afleveringen bij kijken)
    - Revenge (nog een paar afleveringen bijkijken)
    - Reign (vanaf morgen)
    - Ravenswood (vanaf volgende week)


    En dan kijk ik ook nog Pretty Little Liars, Game of Thrones en Teen Wolf, maar die hebben momenteel een pauze, kom even niet op dat woord.

    Nogal veel dus :x

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 22:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    - Pretty Little Liars (pauze)
    - True Blood (veel bij kijken)
    - Once upon a time (nog een paar afleveringen)
    - Glee
    - TVD (veel bij kijken)
    - Geordie Shore
    - Heartland
    - The Originals (staat op de planning)
    - Ravenswood (zodra het begint)
    - Awkward (pauze)
    - Violetta
    - Sons of Anarchy (veel bij kijken)

    En ooit moet ik nog Game of Thrones, TWD, Breaking Bad en nog een aantal series gaan kijken haha.

    Ik vind The Originals ook erg leuk, maar ik had toch liever gehad dat het plot zich afspeelde in hun leven dat voor TVD afspeelde, in plaats van een plot waar al een stukje in TVD heeft gezeten. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Oké ik kijk dus
    - Doctor Who
    - TVD
    - The Originals
    - Pretty Little Liars
    - Game Of Thrones (moet nog een paar afleveringen van seisoen 3)
    - Sherlock


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.