• Ik vroeg me af of er nog meer mensen op Q zijn die de spin-off van The Vampire Diaries, The Originals kijken ^^
    Ik zelf vind The Originals tot nu toe in ieder geval leuker dan TVD.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 21:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En het moment is eindelijk officieel! Ik ben gestopt met The Vampire Diaries. Ja ja. Ik ga beginnen met Dracula en True Blood en verder blijf ik The Originals volgen aangezien dat mijn lievelingsserie ooit is!


    Chaos is a ladder.

    Requille schreef:
    (...)

    Ik kijk standaard via Cucirca. (:



    Yes, gevonden!! moet ik daar nou weer dingen voor downloaden??
    ik heb al vlc media player.. moet toch genoeg zijn


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    XLetMalikYou schreef:
    (...)


    Yes, gevonden!! moet ik daar nou weer dingen voor downloaden??
    ik heb al vlc media player.. moet toch genoeg zijn


    Nope, helemaal niks! Er zijn gewoon verschillende links die je kan gebruiken ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Klayley schreef:
    En het moment is eindelijk officieel! Ik ben gestopt met The Vampire Diaries. Ja ja. Ik ga beginnen met Dracula en True Blood en verder blijf ik The Originals volgen aangezien dat mijn lievelingsserie ooit is!


    Wees blij dat je gestopt ben.
    Wat er in deze aflevering was, was gewoon echt raar en wat ik in de promo voor volgende week heb gezien is nog raarder.

    Katherine heeft een kind en Silas heeft haar bloed gehad --> volgende aflevering sterfelijk, maar wel een heks.
    Like, what the fuck.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh ja, ben wel blij dat Katherine haar terug heeft hoor, lief momentje. En ik zat te huilen toen ik dacht ze dood ging, nee hoor, mevrouw doet doodleuk haar ogen weer open :'D


    Because I love him, do I need another reason?

    Smoak schreef:
    (...)

    Wees blij dat je gestopt ben.
    Wat er in deze aflevering was, was gewoon echt raar en wat ik in de promo voor volgende week heb gezien is nog raarder.

    Katherine heeft een kind en Silas heeft haar bloed gehad --> volgende aflevering sterfelijk, maar wel een heks.
    Like, what the fuck.


    Een heks?! whut. Ik wil niet eens meer kijken nu. D:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ben nog maar in het midden van seizoen 2, dus ik kijk eerst TVD af, voordat ik met de spin-off begin.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Requille schreef:
    (...)

    Een heks?! whut. Ik wil niet eens meer kijken nu. D:


    Yes.
    Ik keek de promo en ik dacht echt, what the fuuuck. Ik dacht dat "The Cure" iemand menselijk maakte, niet in een heks veranderde (cat)
    Ze doen het vast zodat ze Bonnie weer levend kunnen maken, helaas.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 17:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kan iemand mij uitleggen wat er nu met Katherine aan de hand is? Ik ga de volgende aflevering niet kijken trouwens. Ben een beetje klaar met hoe alles nu verloopt. (":

    Ik dacht echt toen Silas 'klaar' met haar was, dat ze dood was. Maar toen sprak ze weer... Wat is ze nu? Mens? Vampier? Iets anders...?


    Chaos is a ladder.

    Oh hey ik wist niet dat dit er was, hmm, ik denk dat ik er misschien wel aan ga beginnen ja (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    The Originals is awesome, door het te gaan kijken, kijk ik ook Saving Hope waarin Daniel Gillies speelt, wat is 'ie toch een knapperd (AA) XD

    The Vampire Diaries heb ik vanochtend vroeg nog gekeken. Ik weet niet wat ik er van vinden moet, ik vind het allemaal wel vaag. Ik vond eigenlijk het einde van seizoen 4 vaag. Ben benieuwd wat ze nog allemaal doen zodat het interessant blijft.


    Yongguk & Daehyun <33

    Smoak schreef:
    (...)

    Yes.
    Ik keek de promo en ik dacht echt, what the fuuuck. Ik dacht dat "The Cure" iemand menselijk maakte, niet in een heks veranderde (cat)
    Ze doen het vast zodat ze Bonnie weer levend kunnen maken, helaas.


    Ja, maar volgens mij was hij een heks voordat hij een vampier werd, dus gaat hij weer terug naar zijn heksen gedaante. Dus op die manier klopt het wel.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Weten jullie op welke site ik deze kan kijken?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    Weten jullie op welke site ik deze kan kijken?


    Ik kijk al mijn films en series op primewire.ag (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Olicity schreef:
    Yes.
    Ik keek de promo en ik dacht echt, what the fuuuck. Ik dacht dat "The Cure" iemand menselijk maakte, niet in een heks veranderde (cat)
    Ze doen het vast zodat ze Bonnie weer levend kunnen maken, helaas.

    Silas van nature toch een heks? Dus dan is het wel logisch, dat als hij een mens werd, dat hij dan ook zijn heksenkrachten weer terug zou krijgen.
    Alhoewel ik echt mijn vraagtekens zet mijn Katherine. Dat van die tand en die grijze haar... Heel raar.


    Chaos is a ladder.