• Ik vroeg me af of er nog meer mensen op Q zijn die de spin-off van The Vampire Diaries, The Originals kijken ^^
    Ik zelf vind The Originals tot nu toe in ieder geval leuker dan TVD.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 21:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Felina schreef:
    Ik heb de eerste twee afleveringen gezien en ga het zeker wel volgen. c: Ben er nog niet over uit of ik het beter vind dan de TVD, maar TVD vind ik op dit moment nog niet heel spannend.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    jhaha moet er nog aan beginnen XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    I am! Ik had verwacht dat ze super veel gingen focussen op hun geschiedenis, maar doordat ze 't juist gelijk laten lopen met de verhaallijn van nu, vind ik 't zoveel leuker. Vind 't een van de betere spin-offs.


    To infinity and beyond •

    Heeft iemand trouwens de promo/preview van aflevering 4 al gezien?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Klayley schreef:
    Ik kijk het en ik ik vind het he-le-maal geweldig. Het is echt de beste serie die ik volg (The Vampire Diaries zelf volg ik ook nog, maar dat is meer omdat het een gewoonte is...) deze serie is erg nieuw en verfrissend en brengt echt een beetje die oude vampier sfeer terug.

    + Persoonlijk vind ik dat The Vampire Diaries een beetje uitgemolken wordt. Ik hoop dat ze na dit seizoen stoppen.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Flannery schreef:
    + Persoonlijk vind ik dat The Vampire Diaries een beetje uitgemolken wordt. Ik hoop dat ze na dit seizoen stoppen.

    Hoop ik ook, maar dat denk ik niet...


    Chaos is a ladder.

    Volgens mij vindt zo'n beetje iedereen dat TVD is uitgemolken (ik ook).
    Neem aan dat ze dat wel zullen merken en zo slim zijn om er een eind aan te breien.

    Oeehhh TO count me in :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik ben er helemaal weg van! Voorlopig steekt TVD een beetje tegen, het is weer hetzelfde als altijd en het is saai. The Originals is weer eens een nieuwtje


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    I loooooove this weeks episode.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    I loooooove this weeks episode.


    Ja wauw.


    To infinity and beyond •

    Smoak schreef:
    I loooooove this weeks episode.

    Zeker, hij was echt goed!


    Chaos is a ladder.

    Weet iemand waar ik de The Vampire Diaries kan kijken? De laatste aflevering? Echt elke site zegt dat ik een plugin nodig heb, dat ik iets moet downloaden en dat heb ik normaal echt nooit. Dus als iemand gewoon een site weet waarbij je dat niet krijgt dan ben ik je zeer dankbaar!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 13:46 ]


    Chaos is a ladder.

    Klayley schreef:
    Weet iemand waar ik de The Vampire Diaries kan kijken? De laatste aflevering? Echt elke site zegt dat ik een plugin nodig heb, dat ik iets moet downloaden en dat heb ik normaal echt nooit. Dus als iemand gewoon een site weet waarbij je dat niet krijgt dan ben ik je zeer dankbaar!


    Klik


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Klik


    Because I love him, do I need another reason?