• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 10:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 okt 2013 - 0:05 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Buikpijn. Geen zin in strakjes, ugh, kan ik niet gewoon níet op komen dagen bij het gesprek? :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Nooo! Zenuwachtig voor mijn Nederlands tentamen! Heb wel goed geleerd, maar aangezien het stijlfouten zijn.... Weet je nooit of je ze wel gaat zien :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zit achter twee Franse kinderen en hun vader. Zijn kinderen zijn echt raar. Eerst zeggen ze "Docter Schnitzel" en daarna lachen ze zich kapot om de woorden "John Betty Josh". Ze lijken wel high :'D

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 11:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    nerveus schreef:
    Nooo! Zenuwachtig voor mijn Nederlands tentamen! Heb wel goed geleerd, maar aangezien het stijlfouten zijn.... Weet je nooit of je ze wel gaat zien :(
    Dat vind ik ook erg moeilijk van spelling & stijl


    Life is hard and then we die

    One Direction hier, One Direction daar... als iemand vandaag nog één keer One Direction durft te zeggen ga ik slaan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    3 derde kansen nu al? Ik ben de helft van mijn 3e kansen al kwijt in et eerste project -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat een rare droom..


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Saranghaeyo



    Geen zin in gesprek zometeen D: + Aangifte doen finally..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ugh.. Waarom bumpen zoveel mensen -.-


    'The best way to predict the future is to create it'.

    JAAA IK HEB JE BRIEF! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien moet ik eens stoppen met soggen en beginnen met leren :S


    Valar Morghulis.

    Yes vandaag me lieffie weer in mijn armen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Presence schreef:
    One Direction hier, One Direction daar... als iemand vandaag nog één keer One Direction durft te zeggen ga ik slaan.


    One Direction (cat) sorry, ik moest het gewoon doen xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pfff, even stoom afblazen hoor. Ik heb zo'n zin om morgen die Hongaarse appelkoek te maken *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Carmina schreef:
    Pfff, even stoom afblazen hoor. Ik heb zo'n zin om morgen die Hongaarse appelkoek te maken *O*

    Bakken is zo leuk. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'