• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 10:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 okt 2013 - 0:05 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Na die quiz voel ik me zo ongelofelijk schuldig.. Waarom heb ik het ooit geprobeerd? waarom dacht ik niet aan de mensen die ik er mee pijn zou doen? Het word tijd om aan de bel te trekken..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Waarom kan ik niet gewoon altijd tekenen wat ik wil -.- .. Bull shit -.- Zo kom ik er nooit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fucking hell. Ik heb echt koppijn. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jesus, for cryin' out loud, leave me the fuck alone and stop spamming!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow, hoe kan het opeens al bijna twaalf uur zijn? Als ik nu nog WtNV wil luisteren én ga douchen wordt het wéér op zo'n vroegst half een voordat ik slaap. Ughh. ><

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 23:52 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Echt, ik zie sigaretten overal en ik kan ze ruiken en er alleen maar aan denken. Omg. Ik wil een sigaret, nu.

    Zo verslaafd ben ik dan. *.*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You're stronger


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    I'm hungry.

    seriously?.... o.o

    wouldn't you just crumble to suddenly feel invisible to the óne you love?


    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 1:08 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Jeetje zeg -.-


    -

    Ik ben nog steeds wakker en ik ben moe en ik heb hoofdpijn maar ik kan niet slapen D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    I wish I could control time.

    fcking kwart voor 5 en noglang niet moe :/ dit wordt een hel morgen ¬¬


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Freak. Get the fuck off my sight.


    -

    Ik had gisteren beter thuis kunnen blijven.. Nu voel ik me weer net zo ziek als maandag >.< Nog maar twee dagen school gelukkig

    Zo heerlijk gedroomd. Waarom verzint niemand een spelshow waarin je één iemand mag vermoorden zonder ervoor berecht te worden? Ik zou zo meedoen! En dan laat ik mijn gezicht helemaal ombouwen bij de plastisch chirurg zodat ze me niet herkennen en doe ik nog een keer mee!
    I know just who to start with *wijst naar trut in de badkamer*
    seriously. Als ik vroeger op moet staan omdat jij zo nodig perse om half zeven in de badkamer moet dan mag je wel wat moeite doen om er beter uit te zien, draak. En als je me nu gaat vertellen dat je nu al klaar bent dan is het fini en mag jij aan mn vader uit gaan leggen waarom ik niet meer kom slapen. Wat denk je daarvan, hm?
    Ik blijf erbij dat blondjes kwaadaardig zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.