• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:32 ]

    L0STGH0UL schreef:
    Oh! het lijkt mij wel leuk om langs te komen ;D woon toch vlak bij centraal haha


    Zal ik je erbij zetten (of zal ik er misschien bij zetten) ?

    Ik moet om iets voor 11 de bus hebben (ER RIJDEN GEEN TREINEN, ARGH) terwijl ik die avond ervoor feest heb én daar blijf slapen, dus waarschijnlijk slaap ik gewoon niet :') Guys ik heb heel veel koffie nodig, denk ik.

    Ik kan voor t eerst in zes dgn juist beetje uitslapen haha denk dat ik rond tien voor elf de metro moet hebben -die dingen rijden nooit precies op de aangegeven tijden maar gelukkig wel elk kwartier-


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nog maar een dag wachten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Als mijn trein en beetje gunstig rijdt, dan kan ik die van kwart over 12 pakken :')


    Stenenlikker

    Guys, zeg me alsjeblieft dat we niks actiefs gaan doen
    Ik heb gister de hele dag gelopen
    Vandaag weer
    En ik ben bang dat als ik nog een hele dag ga lopen mijn voeten eraf vallen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wij nemen de trein van 10:53 en hoeven dan niet over te stappen, dus als het goed is zijn we er precies om half 1. ^^

    Penthesilea schreef:
    Guys, zeg me alsjeblieft dat we niks actiefs gaan doen
    Ik heb gister de hele dag gelopen
    Vandaag weer
    En ik ben bang dat als ik nog een hele dag ga lopen mijn voeten eraf vallen

    Aw, en ik was nog wel van plan om een marathon te gaan rennen door de stad. (no_chears)
    Met mijn goede conditie, kuch.

    Ik ga zo maar eens beginnen aan de koekjes ^^


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Penthesilea schreef:
    Guys, zeg me alsjeblieft dat we niks actiefs gaan doen
    Ik heb gister de hele dag gelopen
    Vandaag weer
    En ik ben bang dat als ik nog een hele dag ga lopen mijn voeten eraf vallen


    Troost je mijn voeten zijn er vandaag al afgevallen ^^
    Heb de hele dag door Rotterdam geslenterd om een chic jurkje te kopen voor vijftig jarig huwelijk van me oma en opa ikhaatjurkjes ;P


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn topics


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hii !
    Eerste meeting voor mij, ik heb er best wel zin in !
    Ik ga om half 4 weer naar huis , was het plan ..


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Wacht wacht er kwamen toch dertien mensen heh? ik tel er namelijk maar twaalf op het lijstje staan. Maar in ieder geval de laatste lading koekjes gaat zo de oven in en ik denk dat als we alles moeten opeten we best wel eens misselijk kunnen worden. Ze zijn in ieder geval wel erg lekker, die zonder chocolade. Die met choco zitten nu dus nog in de oven en gaan zo door mij geproefd worden.Ik hou jullie nog wel op de hoogte over mijn geweldige bakkunsten van vanavond.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    Wacht wacht er kwamen toch dertien mensen heh? ik tel er namelijk maar twaalf op het lijstje staan. Maar in ieder geval de laatste lading koekjes gaat zo de oven in en ik denk dat als we alles moeten opeten we best wel eens misselijk kunnen worden. Ze zijn in ieder geval wel erg lekker, die zonder chocolade. Die met choco zitten nu dus nog in de oven en gaan zo door mij geproefd worden.Ik hou jullie nog wel op de hoogte over mijn geweldige bakkunsten van vanavond.


    Hahahaaa, go you!
    Ik ben er erg benieuwd naar ^^


    Stenenlikker

    Festus schreef:
    Wacht wacht er kwamen toch dertien mensen heh? ik tel er namelijk maar twaalf op het lijstje staan. Maar in ieder geval de laatste lading koekjes gaat zo de oven in en ik denk dat als we alles moeten opeten we best wel eens misselijk kunnen worden. Ze zijn in ieder geval wel erg lekker, die zonder chocolade. Die met choco zitten nu dus nog in de oven en gaan zo door mij geproefd worden.Ik hou jullie nog wel op de hoogte over mijn geweldige bakkunsten van vanavond.


    Gimmi COOKIES <3


    "Your life. Your choice. Think about what you want."