• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:32 ]

    dance4ever schreef:
    (...)
    Ik rij iig mee met jou en sterre vanaf R'dam centraal meer weet ik nie^^ (:

    Dat is het enige wat ik al wel wist (bloos) We moeten trouwens echt heel veel foto's gaan maken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga maar eens slapen, mijn wekker ging vanmorgen om 6 uur en morgen om half 9


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Penthesilea schreef:
    (...)
    Nee, ik echt gek op die tas.
    Je staat onderaan perron 9 toch?


    Yup ^^ tis wel druk daar wrs :3 als we elkaar niet kunnen vinden smsen/whappen we gwn, ik zal iig daar beneden gwn staan en niet even weggaan ofzo, maak je daar iig niet druk over (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Penthesilea schreef:
    Ik ga maar eens slapen, mijn wekker ging vanmorgen om 6 uur en morgen om half 9

    Weltrusten en tot morgen ^^


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    (...)
    Dat is het enige wat ik al wel wist (bloos) We moeten trouwens echt heel veel foto's gaan maken.


    Yeah heel veel foto's! :'D


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik neem een luxe camera mee aka ik speel wel als fotograaf. :Y)

    Ik neem mijn mobiel ook mee. Ik dacht er eerst aan mijn Ipad ook mee te nemen maar dat lijkt me toch niet zo'n heel erg slim idee. De foto's komen -hopelijk- toch allemaal wel ergens in dit topic o.i.d


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga ook maar eens slapen. Trusten en tot morgen iedereen!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sorry mensen, ik kom niet :/ ik heb last van m'n migraine en ik ben dan niet echt een engeltje bij andere mensen in de buurt. Ik baal hier echt van. Maarja in ieder geval wens ik jullie veel plezier


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Beterschap!
    Ik heb een beetje een probleempje want mijn mob oplader is kapot dus ik had die van mijn broertje geleend, en er stond dat hij 100 % was geladen vanmorgen, maar ik haal de oplader eruit en mijn mob is nog maar 8% vol, nu heb ik hem er nog een keer aangelegd en hopen dat hij het doet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Anduril schreef:
    Sorry mensen, ik kom niet :/ ik heb last van m'n migraine en ik ben dan niet echt een engeltje bij andere mensen in de buurt. Ik baal hier echt van. Maarja in ieder geval wens ik jullie veel plezier

    Jammer, wel beterschap dan.
    Oh en Sterre hebben ze stopcontacten op de trein? Nee toch anders kan ik kijken of we nog een oplader hebben liggen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb nu een andere oplader kunnen lenen van mijn pa, ik moet over een halfuur weg en mijn mob is 50% vol, dus hopen dat het werkt, of dat ik anders ergens een stopcontact kan vinden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Penthesilea schreef:
    Ik heb nu een andere oplader kunnen lenen van mijn pa, ik moet over een halfuur weg en mijn mob is 50% vol, dus hopen dat het werkt, of dat ik anders ergens een stopcontact kan vinden

    HoH dan gaat het al beter (wbw)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Anduril schreef:
    Sorry mensen, ik kom niet :/ ik heb last van m'n migraine en ik ben dan niet echt een engeltje bij andere mensen in de buurt. Ik baal hier echt van. Maarja in ieder geval wens ik jullie veel plezier

    Beterschap!

    We hebben echt geen mazzel met het weer haha. Ik neem wel een paraplu mee. :'D