• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:32 ]

    Festus schreef:
    Wacht wacht er kwamen toch dertien mensen heh? ik tel er namelijk maar twaalf op het lijstje staan. Maar in ieder geval de laatste lading koekjes gaat zo de oven in en ik denk dat als we alles moeten opeten we best wel eens misselijk kunnen worden. Ze zijn in ieder geval wel erg lekker, die zonder chocolade. Die met choco zitten nu dus nog in de oven en gaan zo door mij geproefd worden.Ik hou jullie nog wel op de hoogte over mijn geweldige bakkunsten van vanavond.

    Komt omdat ik een extra persoon mee sleep, Simone. (staat achter mijn naam vermeld) ^^

    Tara, ik ga in de voorste wagon zitten. Dan weet je waar je mij kan vinden
    Ik moet trouwens wel de hele dag mijn logeertas meeslepen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zie mezelf er echt nog wel voor aan dat ik jullie zo voorbij loop op het station. (cat)

    Penthesilea schreef:
    Tara, ik ga in de voorste wagon zitten. Dan weet je waar je mij kan vinden
    Ik moet trouwens wel de hele dag mijn logeertas meeslepen

    Oké dat is makkelijk dan kan ik je gelijk vinden hoop ik. Oh en je moet ook wel plek over laten voor mijn kado heh?
    @Draculea Maak een bordje en schrijf er heel Quizlet op ^^ En de chococookies zijn ook echt geweldig.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Misschien is het handig dat in elk geval een paar mensen even zeggen wat ze aanhebben, zodat ze te herkennen zijn?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Draculea schreef:
    (...)
    Komt omdat ik een extra persoon mee sleep, Simone. (staat achter mijn naam vermeld) ^^


    Oww nu begrijp ik dat eindelijk xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hehe ik zeg het maar alvast dan. Ik heb of een lange blauwe jas aan met daaronder een Iron Man shirt, waarvan je dan het hoofd ziet ^^
    Of een groene trui met Ierland erop. En mijn haar is niet te missen gezien ik het pas geleden weer rood heb geverfd en het nogal heel erg opvallend is geworden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Penthesilea schreef:
    Misschien is het handig dat in elk geval een paar mensen even zeggen wat ze aanhebben, zodat ze te herkennen zijn?


    Ik whap vanochtend nog wel een foto met wat ik aan heb naar jou^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Eh ik ben niet zo opvallend... zwart, zwart, zwart en nog meer zwart. (cat)

    Oh trouwens ik heb net op buienradar gekeken en er is blijkbaar 80% kans op regen (no_chears)
    Dus dat word denk ik maar de blauwe jas.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Ik whap vanochtend nog wel een foto met wat ik aan heb naar jou^^

    Slim, doe ik ook wel voor jou
    Ik draag een zwarte broek, zwarte bikerboots, een groene jas met zwarte leren mouwen
    een roze sjaal , lange haren in een staart, en ik heb een rugzak en een knalblauwe weekendtas bij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Penthesilea schreef:
    (...)
    Slim, doe ik ook wel voor jou
    Ik draag een zwarte broek, zwarte bikerboots, een groene jas met zwarte leren mouwen
    een roze sjaal , lange haren in een staart, en ik heb een rugzak en een knalblauwe weekendtas bij


    Haha die tas moet niet te missen zijn.
    En lol ik weet dus nog niet wat ik aan doe morgen.. dus dat wordt een verrassing XD ik draag wel sws een handtas met de Amerikaanse vlag erop, beetje vintage-look en uhm zwarte sneakers. Mijn haar draag ik los en is donker blond zoals mn pf (want das mijne haar)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 23:46 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wie zit er eigenlijk allemaal bij ons in de trein?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Haha die tas moet niet te missen zijn.
    En lol ik weet dus nog niet wat ik aan doe morgen.. dus dat wordt een verrassing XD ik draag wel sws een handtas met de Amerikaanse vlag erop, beetje vintage-look en uhm zwarte sneakers. Mijn haar draag ik los en is donker blond zoals mn pf (want das mijne haar)

    Nee, ik echt gek op die tas.
    Je staat onderaan perron 9 toch?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Festus schreef:
    Wie zit er eigenlijk allemaal bij ons in de trein?

    Ik rij iig mee met jou en sterre vanaf R'dam centraal meer weet ik nie^^ (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."