• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:32 ]

    Mijn ramen zijn helemaal beslagen, ik kan niet eens fatsoenlijk naar buiten kijken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Er is trouwens nog een afmelding gekomen via facebook
    Sandra komt ook niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga Quizlet afsluiten en mijn vader overhalen om mij naar het station te brengen
    Tot zo iedereen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Penthesilea schreef:
    Er is trouwens nog een afmelding gekomen via facebook
    Sandra komt ook niet

    Jammer, dat zijn er dan nog maar elf.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Jammer dat er op het laatste moment afmeldingen zijn. :c
    Oh well, ik heb er wel zin in. ^^

    Ik moet zo maar eens weg gaan. Maar ach het is misschien vijf minuten rijden en ik ga altijd te vroeg weg omdat ik heel slecht ben met stations ^^ het is trouwens inderdaad wel jammer dat er afmeldingen zijn! maar van Anduril snap ik de reden wel en ik denk dat Sandra ook een goede reden heeft om af te zeggen.
    KOEKJES!!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Anduril schreef:
    Sorry mensen, ik kom niet :/ ik heb last van m'n migraine en ik ben dan niet echt een engeltje bij andere mensen in de buurt. Ik baal hier echt van. Maarja in ieder geval wens ik jullie veel plezier


    Ahw, jammer, heel veel beterschap!


    Stenenlikker

    Draculea schreef:
    We hebben echt geen mazzel met het weer haha. Ik neem wel een paraplu mee. :'D


    Hè slim idee, dan neem ik er ook maar een mee. En als ik de mini plu vind, dan kan ik die in mijn rugzakje doen.
    Ik heb trouwens en rode bril en een jas, met roze, blauwe en grijze streepjes. Valt aardig op denk ik.


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Hè slim idee, dan neem ik er ook maar een mee. En als ik de mini plu vind, dan kan ik die in mijn rugzakje doen.
    Ik heb trouwens en rode bril en een jas, met roze, blauwe en grijze streepjes. Valt aardig op denk ik.

    Ik zou me echt dom voelen als ik jullie alsnog voorbij kijk. :'D
    Wij zitten in ieder geval in de trein. ^^

    Omg dit is echt zo eng xd. Ik ben nog nooit in Utrecht geweest, nog nooit alleen met de trein en ik vind het cool^^

    Edit: en ik rij achteruit!0-0

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 11:32 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik zou me echt dom voelen als ik jullie alsnog voorbij kijk. :'D
    Wij zitten in ieder geval in de trein. ^^


    Waarschijnlijk herken ik jou wel en dan roep ik wel keihard Laura :'D


    Stenenlikker

    Is iedereen veilig thuis?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    Is iedereen veilig thuis?

    Wij wel. ^^

    Festus schreef:
    Is iedereen veilig thuis?


    Jaa
    En laura waar blijven de foto's (:?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Foto's (zijn er maar 2 lol) zet ik hier morgen wel neer. Jammer dat ik er zelf alsnog niet op sta. :'D