• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet zo lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan lekker alles van je af!


    Waarschuwing

    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars GB/PB.

    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.

    - Dit topic is niet jouw persoonlijke Twitter/Facebook-pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 13:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Hmm, dat is wel een beetje gek voor iemand die slechts drie (promotie)topics heeft geopend en voor de rest nog nooit heeft gereageerd op topics. Het is een zekere NiceGirl. Niet dat het me veel kan schelen of zo .:'D


    Ik was ook een keer geblokt door iemand die ik niet kende, maar ze had ook een bericht in mijn gb gezet met een of andere vraag over Q, die ik dus niet kon beantwoorden. Ik denk dat mensen het soms per ongeluk doen, op een of andere manier. :')


    OT: Nooh, Tumblrrrr. Come back to me!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yay, dat is leuk om te lezen! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben echt goed in dingen uitstellen..


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Tja, ik weet dus niet wat ik nu moet doen.


    'Darling, just hold on'

    Ik moet echt vroeger gaan slapen. Om vier uur in de namiddag horen mijn oogleden niet dicht te vallen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Why?


    Some people are art and do art at the same time

    Ziel hoopje botten dat ik ben.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Als je niet werkt, crash dan tenminste helemaal. Dit soort vage foutjes zijn nog veel frustrerender en ik kan zo nergens een zinnige oplossing vinden. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I just wanna have a ME day is that 2 much to ask??


    -

    Hmm, het enige waar je over wilt praten is over school en hoe zwaar het wel niet is. Wanneer ik over iets anders wil praten, dan stuur je enkel een smilie. Nou laat dan maar. Je kan wel eens klagen over school, maar dat is het enige waar je over praat als we eens met elkaar chatten. -.- Er zijn ook nog andere onderwerpen.


    Take me to wonderland

    Gelukkig, tumblr doet het weer. (:


    The universal language of art.

    Damn, I forgot. -.-


    -

    De actrice die Vicki in TVD speelt, heeft echt geen aantrekkelijke lippen. Ik snap niet waarom vrouwen zoiets willen - ongeacht dat die van haar dan waarschijnlijk wel echt zijn.

    Wtf? Het moet niet gekker worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Wtf? Het moet niet gekker worden.

    o.O Dat is gewoon te gek o.o