• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet zo lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan lekker alles van je af!


    Waarschuwing

    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars GB/PB.

    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.

    - Dit topic is niet jouw persoonlijke Twitter/Facebook-pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 13:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Verdacht..


    Some people are art and do art at the same time

    You said that you thought that I replaced you, but it feels more like it's the other way around.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, god.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ziekig. :c
    Deze donderdag krijg ik eeeeindelijk weer geld. Yes, het studentenleven is duur. Vooral als je steeds naar de Hema en V&D gaat om te lunchen en lekkere croissants bij de broodzaak haalt, kuch.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fuck


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Whut? Op 1 smiley krijg ik bakken kritiek maar op een GIF wordt niks gezegd?

    Ik haat de puberteit.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat zijn we toch weer aardig vandaag. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Wat zijn we toch weer aardig vandaag. (cat)

    Ugh. Gewoon ugh.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Zucht. Ik wil zo veel maar ik weet niet wat. En eigenlijk wil ik gewoon niks... Ik ben moeilijk. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het zo ontzettend grappig dat iemand die ik niet eens ken en maar drie posts op het forum heeft, me heeft geblokt. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Ik vind het zo ontzettend grappig dat iemand die ik niet eens ken en maar drie posts op het forum heeft, me heeft geblokt. :'D


    Misschien kent ze je wel ofseu. :'D Toch is het raar.... haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Misschien kent ze je wel ofseu. :'D Toch is het raar.... haha

    Hmm, dat is wel een beetje gek voor iemand die slechts drie (promotie)topics heeft geopend en voor de rest nog nooit heeft gereageerd op topics. Het is een zekere NiceGirl. Niet dat het me veel kan schelen of zo .:'D

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 13:49 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    One more f'cking love song, I'll be sick.


    The universal language of art.

    Wat heb ik nu weer misdaan?


    Queer zijn is gewoon alles