• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet zo lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan lekker alles van je af!


    Waarschuwing

    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars GB/PB.

    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.

    - Dit topic is niet jouw persoonlijke Twitter/Facebook-pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 13:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Royals schreef:
    One more f'cking love song, I'll be sick.

    Grappig dat je dan fan bent van One Direction. :')

    OT: Oh you look so good when you're tired...

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 13:46 ]


    Take me to wonderland

    Gotta love bitches.


    -

    Broertjes.. Wat moet je er toch mee?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    My life feels so worthless now..

    Waarom reageer je niet?


    Some people are art and do art at the same time

    Fijn dat je het uit jezelf hebt verteld, zodat ik het niet van anderen te weten kwam. *sarcasm overload*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fuck you. And you. And you, of course.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja fuck logic.


    Some people are art and do art at the same time

    Heerlijk dit.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Dus. De eerste wanhoophuilbuien voor Latijn zijn er al uit. Nu eens kijken wat ik ervan gebakken heb :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Rosarum schreef:
    (...)
    Hmm, dat is wel een beetje gek voor iemand die slechts drie (promotie)topics heeft geopend en voor de rest nog nooit heeft gereageerd op topics. Het is een zekere NiceGirl. Niet dat het me veel kan schelen of zo .:'D


    Jaa, ik weet wie je bedoelt. ;) Misschien had ze eerder een ander account ofseu? You never know. :p

    OT: Zucht, ik weet echt niet wat ik wil -.-' Mjah, vanavond wordt wel gezellig! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Schrijven gaat me niet zo goed af. :c


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Natuurlijk mevrouw, laat uw kind maar gewoon de toren van wc-papier omgooien en u hoeft het natuurlijk ook niet op te ruimen, maar alles gewoon laten liggen zonder het ook maar even te zeggen. Echt geweldig, zulke klanten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik moet niet boos zijn? Ik heb verdorie de halve nacht wakker gelegen omdat ik dacht dat je het echt had gedaan. Snap je dan niet hoe bezorgd ik was?


    'Darling, just hold on'

    Let get this baking started *O*


    Deep inside, I've never felt alive