• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Ik weet dat ik niet de laatste reactie had, maar na tien minuten denk ik niet dat er nog een nieuw topic wordt gemaakt door diegene :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Beter word ik aangenomen. ;c


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb je niks aangedaan. Waarom doe je zo? Als je maar weet dat ik er niet voor je bent als je, je ellendig voelt. Maar kennelijk kan jou dat toch niet schelen, want je hebt al genoeg mensen tegen wie je kan klagen over mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vermoeiende ogen door t zwemmen. sigh!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Denk nou niet dat je alles kan.


    Some people are art and do art at the same time

    Concert was super! Waarom gaan leuke dingen zo snel voorbij?


    You are beautiful, you are love.

    Felina schreef:
    Concert was super! Waarom gaan leuke dingen zo snel voorbij?

    Waarvan?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Waarvan?


    Karnivool. Prog metal. Als je nieuwsgierig bent klik en klik. ;D


    You are beautiful, you are love.

    Dan weet ik ook weer wat voor iemand jij bent. Zeiken over iemand anders hoe egoistisch diegene is, maar zelf laat je me ook superhard vallen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zometeen statten. Ik ben benieuwd hoe het gaan zal, gisteren was je namelijk zeer arrogant bezig...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oorpijn is zo naar. T_T Ik heb echt zelfmedelijden, arme ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wist niet dat je aan chocolade je huid open kon halen O_o


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Holy shit. Ik schrok me echt de *****.
    Dat had ik zegmaar sarcastisch verwacht, maar had niet verwacht dat het echt zou komen zegmaar.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    neee, dat meen je niet?!!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb echt helemaal genoeg van mijn kutschool.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kan niet wachten tot het Halloween feestje!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!