• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Ik weet dat ik niet de laatste reactie had, maar na tien minuten denk ik niet dat er nog een nieuw topic wordt gemaakt door diegene :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben zo blij, vandaag was echt perfect.

    Barbarossa schreef:
    (...)

    You can do it, my friend.


    Thank you, Supershana. (:


    help

    Ik ben al mijn optimisme weer kwijt :'(


    26 - 02 - '16

    echt.. ik ben het enkel ):

    Sorry hoor, maar je gaat hem echt niet krijgen door naaktfoto's naar hem te sturen. -.-


    Take me to wonderland

    Wat is het eigenlijk ook belachelijk dat zoiets als een storing bij Facebook op 't NOS nieuws komt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eén ding weet ik wel: mocht ik binnenkort een vriend krijgen, dan houd ik 'm van Quizlet weg. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vandaag was zo perfect he, ik ben zo blij nu :')

    Orchard schreef:
    Eén ding weet ik wel: mocht ik binnenkort een vriend krijgen, dan houd ik 'm van Quizlet weg. :Y)


    Dat heb ik mezelf inderdaad ook altijd voorgehouden, mijn vriend hoeft er van mij ook niets van te weten :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik ben er helemaal klaar mee.. Ik ben klaar met dat verdomde kut werkstuk, ik ben klaar met mijn ouders die alleen maar zeuren en me met niks helpen, ik ben klaar met fucking school.. Laat mij maar gewoon naar de kunstacademie gaan.. Maar nee.. Dan komt mijn moeder aan met "Daar valt toch geen brood mee te verdienen?" Thanks mam..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Orchard schreef:
    Eén ding weet ik wel: mocht ik binnenkort een vriend krijgen, dan houd ik 'm van Quizlet weg. :Y)


    Mijn vriend weet ervan maar blijft er van weg Gelukkig :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Felidae schreef:
    Ik ben er helemaal klaar mee.. Ik ben klaar met dat verdomde kut werkstuk, ik ben klaar met mijn ouders die alleen maar zeuren en me met niks helpen, ik ben klaar met fucking school.. Laat mij maar gewoon naar de kunstacademie gaan.. Maar nee.. Dan komt mijn moeder aan met "Daar valt toch geen brood mee te verdienen?" Thanks mam..


    Je moeder heeft wel gelijk though.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Tonto schreef:
    (...)

    Mijn vriend weet ervan maar blijft er van weg Gelukkig :p

    Heheh. Verstandig. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Felidae schreef:
    Ik ben er helemaal klaar mee.. Ik ben klaar met dat verdomde kut werkstuk, ik ben klaar met mijn ouders die alleen maar zeuren en me met niks helpen, ik ben klaar met fucking school.. Laat mij maar gewoon naar de kunstacademie gaan.. Maar nee.. Dan komt mijn moeder aan met "Daar valt toch geen brood mee te verdienen?" Thanks mam..

    Helaas is dat maar al te waar. De meeste mensen waren helemaal niet van plan om het als beroep te doen, maar kwamen er min of meer toevallig mee in aanraking. Ikzelf wil ook graag gaan schrijven, maar ga toch maar studeren voor iets anders. ;]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dallis schreef:
    (...)

    Je moeder heeft wel gelijk though.


    Ja, misschien een beetje. Maar ik wil niet een baan waarmee ik niet kan doen wat me gelukkig maakt.. Ik zou zo graag naar de kunstacademie gaan.. Of actrice worden..


    'The best way to predict the future is to create it'.