• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Ik weet dat ik niet de laatste reactie had, maar na tien minuten denk ik niet dat er nog een nieuw topic wordt gemaakt door diegene :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Soms ben je toch een dom kieken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Felidae schreef:
    (...)

    Ja, misschien een beetje. Maar ik wil niet een baan waarmee ik niet kan doen wat me gelukkig maakt.. Ik zou zo graag naar de kunstacademie gaan.. Of actrice worden..


    Misschien dat je je daarin in je vrije tijd kunt ontwikkelen? Zelf kunstwerken maken/een site maken/promoten/bij een toneelclub gaan enz. En dan een studie kiezen die je ook wel leuk vindt, maar waar meer baankans in is. Dan heb je altijd een back-up en kun je je ook ontwikkelen in dat wat je leuk vindt en kijken of het je lukt daarin verder te komen.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Tonto schreef:
    (...)

    Mijn vriend weet ervan maar blijft er van weg Gelukkig :p
    Idem. Zijn mening over deze site zal ik hier maar niet typen. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bah, alles gaat fout, zelfs candy crush. ):


    26 - 02 - '16

    Dallis schreef:
    (...)

    Misschien dat je je daarin in je vrije tijd kunt ontwikkelen? Zelf kunstwerken maken/een site maken/promoten/bij een toneelclub gaan enz. En dan een studie kiezen die je ook wel leuk vindt, maar waar meer baankans in is. Dan heb je altijd een back-up en kun je je ook ontwikkelen in dat wat je leuk vindt en kijken of het je lukt daarin verder te komen.


    Ik heb het te druk voor een toneelclub :'D maar de rest klinkt wel als een goed idee.. Ik zou wel graag een dierenarts worden.. Of een psycholoog.. Of misschien advocate.. Mm..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Avarosa schreef:
    (...)Idem. Zijn mening over deze site zal ik hier maar niet typen. :p


    Ik quote mijn vriend: kansloos.. nja als je dat leuk vind..

    Ot: ik mis je zo :(


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben al zo'n 3 maand bezig met één verhaal. Mijn hoofd zit vol ideeën maar ik heb geen idee hoe ik ze op papier kwijt kan.
    Op dit moment ben ik aan het luisteren naar een 'get shit done' tracklist, moet zeggen dat ik al meer heb opgeschreven dan de afgelopen tijd :) .

    Felidae schreef:
    (...)

    Ik heb het te druk voor een toneelclub :'D maar de rest klinkt wel als een goed idee.. Ik zou wel graag een dierenarts worden.. Of een psycholoog.. Of misschien advocate.. Mm..


    Ja, ik kan me ook wel voorstellen dat je het te druk hebt (: Maargoed, misschien zijn er ook wel cursussen te vinden die ook in de zomervakantie gegeven worden of zo, misschien dat je dan tijd zou hebben? (:

    Zelf maak ik ook tekeningen die ik op een eigen site wil gaan zetten. Of misschien eerst op zo'n openbare Facebookpagina die je kunt aanmaken. En misschien zijn er bij jou in de buurt ook wel een plekken waar je mag tentoonstellen? In mijn bieb doen ze dat bv. als je genoeg werken hebt die ze interessant vinden. Of op een zomerdag? Nou ja, gewoon wat ideetjes, het is gewoon belangrijk om je werk te promoten in zo'n geval (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik heb iets tegen newbies die geen profiel, avatar of creaties hebben en de spelling en interpunctie van een vijfjarige hebben, maar wel al meteen een RPG beginnen. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wow, lag Q er even uit of zo D:


    26 - 02 - '16

    Oh god. Sommige mensen. I could kill them.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat moment waarop je een verjaardagsfeest op facebook wil plannen maar er achter komt dat je geen sociaal leven hebt, dus bijna geen vrienden. 'Well fuck this shit, ik nodig gewoon iedereen uit die ik aardig vind en laat mensen meer mensen meenemen, dan word het wel gezellig'

    *click*

    Orianna schreef:
    Wow, lag Q er even uit of zo D:

    Ik moest metaan een de crash van iets meer dan 2 jaar geleden denken -.-
    Ik dacht : "Here we go again."


    -

    Dallis schreef:
    (...)

    Ja, ik kan me ook wel voorstellen dat je het te druk hebt (: Maargoed, misschien zijn er ook wel cursussen te vinden die ook in de zomervakantie gegeven worden of zo, misschien dat je dan tijd zou hebben? (:

    Zelf maak ik ook tekeningen die ik op een eigen site wil gaan zetten. Of misschien eerst op zo'n openbare Facebookpagina die je kunt aanmaken. En misschien zijn er bij jou in de buurt ook wel een plekken waar je mag tentoonstellen? In mijn bieb doen ze dat bv. als je genoeg werken hebt die ze interessant vinden. Of op een zomerdag? Nou ja, gewoon wat ideetjes, het is gewoon belangrijk om je werk te promoten in zo'n geval (:


    Goed idee, ik ga kijken ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Minions schreef:
    (...)
    Ik moest metaan een de crash van iets meer dan 2 jaar geleden denken -.-
    Ik dacht : "Here we go again."


    Welke crash?


    'The best way to predict the future is to create it'.