• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Ik weet dat ik niet de laatste reactie had, maar na tien minuten denk ik niet dat er nog een nieuw topic wordt gemaakt door diegene :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felidae schreef:
    (...)

    Welke crash?

    Een grote crash waarbij vele verhalen kwijt gingen. Ik was net op Q toen en had gelukkig nog geen verhalen. Maar overal was er wel geklaag dat ze hun hoofdstukken kwijt waren.


    -

    Minions schreef:
    (...)
    Een grote crash waarbij vele verhalen kwijt gingen. Ik was net op Q toen en had gelukkig nog geen verhalen. Maar overal was er wel geklaag dat ze hun hoofdstukken kwijt waren.

    Maak je dan geen back-up? Je bent per slot verrekening GM


    Deep inside, I've never felt alive

    Minions schreef:
    (...)
    Een grote crash waarbij vele verhalen kwijt gingen. Ik was net op Q toen en had gelukkig nog geen verhalen. Maar overal was er wel geklaag dat ze hun hoofdstukken kwijt waren.


    Oh, dat is echt mega lullig :[
    Ben ik blij dat ik toen nog geen account had..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ugh, zo'n hekel aan mensen die eerst iets beloven en het op het laatste moment afzeggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HEBBEN.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dit is een onverwachte meevaller. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Quizlet, je liet me schrikken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hihi, Brainfart xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Gail, bedoel je ook de periode waarin iedereen die een hoofdstuk schreef, hem kwijtraakte en op zo'n speciale pagina ernaar moest zoeken? Wat heb ik een geluk dat ik op mijn vorige account geen stories schreef, dat was echt een helse periode. :')

    OT: Kap met zeiken, niemand luistert. -_-


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Under the Dome. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lol. Ik was vergeten dat ik een vrijwilliger was voor het zoeken van andermans hoofdstukken. Niet dat iemand het nodig heeft. :')

    And goddamn! Waarom stormt het niet? Geen regen... geen onweer... niets. Saai.

    Carmina schreef:
    (...)
    Maak je dan geen back-up? Je bent per slot verrekening GM

    Nu je het zegt..... Nog nooit aan gedacht.

    Felidae schreef:
    (...)

    Oh, dat is echt mega lullig :[
    Ben ik blij dat ik toen nog geen account had..

    Hahhaah. Ik was blij dat ik toen nog niet schreef.

    Rosarum schreef:
    @Gail, bedoel je ook de periode waarin iedereen die een hoofdstuk schreef, hem kwijtraakte en op zo'n speciale pagina ernaar moest zoeken? Wat heb ik een geluk dat ik op mijn vorige account geen stories schreef, dat was echt een helse periode. :')

    OT: Kap met zeiken, niemand luistert. -_-

    Yes, die tijd dus.


    -

    Whoa, dat is pas weird -.-


    -

    Ugh hoe oud ben je, you're cute.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'