• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Ik weet dat ik niet de laatste reactie had, maar na tien minuten denk ik niet dat er nog een nieuw topic wordt gemaakt door diegene :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    b i j n a


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    ik verveel me de P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Draculea schreef:
    Lol. Ik was vergeten dat ik een vrijwilliger was voor het zoeken van andermans hoofdstukken. Niet dat iemand het nodig heeft. :')

    Oh ja, volgens mij was ik dat ook. :p

    OT: Hmm, I can't choose which movie I'm gonna watch tonight...


    Take me to wonderland

    Hoe verschrikkelijk kan een mens zich voelen..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Waarom? Nee. Ons huis is fucked up. Alsjeblieft, niet morgen. Mijn kamer is gewoon een puinhoop en dat kan ik niet opruimen tegen vannacht.


    Some people are art and do art at the same time

    Heel leuk dat je mijn ex tegen komt op die salsa feestjes van je en dat je met hem danst en dat ie dan ook goed danst maar lieve zus... HET IS MIJN EX. Dat hoef ik nee dat WIL ik niet weten. Het is mijn ex die dingen boeien me niet. Jij van allemaal zou dat moeten begrijpen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het is bijna weer menstruatietijd, wat dus betekent dat er vreemde kwaaltjes tevoorschijn komen en de hypochondrie tien keer zo erg wordt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    BRAIN. Dont do this to me.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je noemt mij laf omdat ik niet tegen je wil zeggen dat ik je niet leuk vind waar al je vrienden bij staan, maar zelf durf je mij nog niet eens te vertellen dat je verliefd op me bent, terwijl je tientallen kansen hebt gehad. En dit moet ik allemaal horen van jouw beste vriend. Leuk hoor, denk je nou echt dat je alles hiermee beter maakt?

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 23:13 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nee.

    EFBJBHHEVDV it's so beautiful.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    me aangemeld voor een introductiedag zwaardvechten bij noordewind. =') selectie trainingen no fucking way dat ik daardoor heen kom. maar dalijk wel een ervaring rijker.
    ach wie weet.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hoofdpijn. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hahahahhaa. Dit is zo grappig, dat het gewoon niet leuk meer is. Damn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Domme koe, alsof je hem niet vertrouwd. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury