• Hei!
    Ik heb een beetje een rare vraag, maar ik hoop natuurlijk dat iemand mij kan helpen.

    Ik heb over een paar maand een schoolkerstbal. De thema's zijn Alice in wonderland, Black and white en gemaskert bal. Ik vind het moeilijk om een leuke jurk bij te vinden. Daarom zou ik graag mijn jurk zelf maken. Alleen nu is het probleem, ik kan zelf niet goed tekenen en weet ook niet zo goed wat voor soort ontwerp ik wil. Nu was mijn vraag of iemand mij hier mee zou willen helpen.. Ik zou dit erg lief vinden en waarderen. Alvast bedankt en ik begrijp natuurlijk ook als je het niet wilt xxxxxxx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik geloof niet dat we dezelfde kledingsmaak hebben, maar met schetsen kan ik je prima helpen :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Waarom niet gewoon een blauwe jurk met witte over-the-knee-socks ?
    Alice. Done.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Waarom niet gewoon een blauwe jurk met witte over-the-knee-socks ?
    Alice. Done.
    Nou, het is een kerstbal en dat lijkt me niet echt een goede jurk dan..


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Deilia schreef:
    Ik geloof niet dat we dezelfde kledingsmaak hebben, maar met schetsen kan ik je prima helpen :Y)
    Ah, dat is lief! Wat is je smaak ongeveeer haha ?(:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Priority schreef:
    (...)Ah, dat is lief! Wat is je smaak ongeveeer haha ?(:


    .. Tja


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Priority schreef:
    (...)Nou, het is een kerstbal en dat lijkt me niet echt een goede jurk dan..
    Ohja, was ff vergeten dat het voor een kerstbal is.
    Hmm..


    I live for the applause, you will die for it.

    Ok. Het eerste wat nu in me opkomt:
    (ik ben niet goed met jurken, dusgeen idee of ik het goed beschrijf)

    Een lange jurk, die boven strak zit, rond je middel een band of strik en onder breed uitloopt met van die.. laagjes?
    De jurk zelf is wit (ivm "Black and White"), of lichtblauw (Alice). De strik daaromheen is dan een andere kleur, bijv. zwart ?
    En dan kun je het randje bovenaan nog opleuken, met een "slinger" ofzo..

    Weet ik veel x].
    Als je zelf een idee hebt, wil ik je ook best helpen?

    Hoe wil je het dan laten lijken op Alice in wonderland of black and white?

    Wil je werkelijk ietsvan Alice erin maken? Zoals de kaarten, iets als die koninginnen, als de madhatter of het konijn?
    En bedoel je met Black and White echt alleen de kleuren zwart en wit, of wil je daar ook nog wat anders meedoen?
    Met gemaskerde bal kun je dus gewoon een ouderwetse jurk doen, een hele sjieke (geen idee hoe je dat schrijft, geen zin om op te zoeken), of je neemt gewoon een masker mee. ;d


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hmm ik hou van ontwerpen dus ik wil wel wat proberen (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ontwerp 1 :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het zou gaaf zijn als je een zwart met witte jurk zou hebben met ruiten, klaveren, harten en schoppen erop. Een grote strik in je haar en voila! Een zwart-witte-alice-jurk!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Of je verkleed jezelf als de hartenkoningin.


    26 - 02 - '16

    Wacht.. 3 thema's... 1 bal... Wat. Maar ik heb geen idee. Ik doe niet aan thema's.

    Felidae schreef:
    Het zou gaaf zijn als je een zwart met witte jurk zou hebben met ruiten, klaveren, harten en schoppen erop. Een grote strik in je haar en voila! Een zwart-witte-alice-jurk!


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Orianna schreef:
    Of je verkleed jezelf als de hartenkoningin.



    Oeehh <3 . Ik hou niet van jurken, maar deze is toch wel heel gaaf!
    Als je zo gaat, ben je niet alleen de hartenkoningin, maar ook de koningin van het gala! ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    *Masquerade!* love de thema's!

    Ik heb voor mijn zus der kerstgala een paar jaar geleden deze jurk gemaakt. Het was opzich niet moeilijk, maar de petticout was vooral een rotwerk. Het patroon is makkelijk op internet te kopen.
    http://www.patronenwinkel.nl/bmz_cache/c/c0bdfbe70dcbf9502cdb689f8bca6863.image.146x160.jpg.
    http://www.patronenwinkel.nl/bmz_cache/d/d140a1c97e4765c44f0c0e22f7d7ffba.image.150x114.jpg
    Zelf zou ik sowiets doen. En dan de meest linkse in het zwart. In plaats van de rozen zou ik een hart, klaver, schoppe, en een ruit naaien voor daar of een interessant hoofddeksel opdoen
    .Zelf zou ik bijvoorbeeld voor zoiets gaan, en dan een the phantom of the opera mask op ebay scoren. Dan heb je alle drie de thema's gecombineerd.


    The night is dark and full of terrors.