• Hey mensjes op Q !
    We gaan met school naar Canteburry ! Yeeeey :)
    Dus weet iemand van jullie mss leuke winkels ?
    Euhm.. Niet zo dure want ik ben een arme zwerver ! :)

    Love you :d


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Je bedoeld Canterbury? Nooit geweest, maar veel plezier!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ohh Canterbury. Ik ben er ook geweest met school. Het is er echt heel erg leuk en je hoeft niet te veagen voor goedkope winkeltjes, je ziet ze vanzelf wel! :)
    Er zijn ook veel straatkraampjes, ook super leuk!
    Heel erg veel plezier. Wou dat ik mee kon nu hahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ehh, als je bij de Kathedraal staat heb je een soort pleintje. Tegenover de kathedraal is een straatje en dan links als je voor dat straatje staat, daar zit wel een leuke winkel. En naast de Kathedraal is een Fudge winkeltje. Hebben ze hele lekkere Fudge


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Daar ben ik ook geweest met school! Wij hadden op de laatste dag van de excursie een stop in Canterbury, om er een boottochtje te hebben in de stromende regen. Dat was - ahum - niet bepaald een succes, maar de jongen die de boot bestuurde die misschien maar twee jaar ouder was, had alle aandacht van de meisjes wel te pakken, dus zo erg was die regen nou ook weer niet, hoor(x De winkels zijn bij mijn weten wel wat te vinden als je met een groepje of zo er gewoon doorheen slentert in de 'winkelstraat'. Er zitten wel een paar vrij cliché toeristische, redelijk goedkope tussen! (Idk wát voor winkels je precies zoekt?;p) Kan me idd ook herinneren dat er bij een Kathedraal een pleintje zit^^


    “Begin at the beginning," the King said, very gravely, "and go on till you come to the end: then stop.” - Lewis Carrol

    fallenbadass schreef:
    Je bedoeld Canterbury? Nooit geweest, maar veel plezier!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh, oh, I've been to Canterbury! Het was echt geweldig, ze hadden er ook een one-pound shop. Dus alles voor 1 pond! Het is echt een van mijn favoriete plekken. Heel mooi!


    Tijd voor koffie.

    Tesserae schreef:
    Oh, oh, I've been to Canterbury! Het was echt geweldig, ze hadden er ook een one-pound shop. Dus alles voor 1 pond! Het is echt een van mijn favoriete plekken. Heel mooi!


    Ik weet precies welke je bedoeld ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Canterbury! Ik ben daar ook met het school geweest! Echt leuk & mooi!


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    fallenbadass schreef:
    Je bedoeld Canterbury? Nooit geweest, maar veel plezier!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Toen ik daar was vond ik het echt heel leuk, ook al hadden we maar weinig tijd.
    Het zijn hele leuke straten daar :p


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.