• Hooooii,

    Ik had echt een supergeweldige leuke droom laatst [haha]. En zoals altijd, inspireren mijn dromen mij tot het schrijven van een verhaal. Dus ook dit keer.
    Normaal gesproken schrijf ik fanfictions, of fantasie verhalen.
    dit keer.. Voeg ik ze samen.
    Ik schrijf niet meer een fanfiction over één film/boek/serie/acteur/persoon/weetikveelwat..
    Maar over alles wat ik leuk vind! x]

    Mijn vriendin en ik hebben al onze lievelingsfilms en series bij elkaar genoemd en daaruit de leuke personages genomen.
    Dit ga ik samenvoegen in een leuk, fantasie verhaal met ons twee in de hoofdrol!

    Ik gebruik onderandere de films/series: Pirates of the Caribbean, Lord of the Rings, Twilight, Vampire Diaries, Sherlock (bbc), Game of Thrones en Under the Dome !! (:

    Schrijven jullie wel eens fanfictions over films/series?
    Of schrijven jullie wel eens verhalen met jullie zelf in de hoofdrollen?
    Ik vind dit altijd heel leuk om te doen, maar toch ook weer raar als anderen het lezen.. x]
    En wat hebben jullie altijd als inspiratiebron?
    Ben benieuwd! ;d

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 16:54 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Doet me denken aan scary movie, dat lijkt er wel een beetje op.


    26 - 02 - '16

    Orianna schreef:
    Doet me denken aan scary movie, dat lijkt er wel een beetje op.


    Ik heb Scary Movie eigenlijk nog nooit gezien..
    Maar ik kreeg het idee ook een beetje dankzij de film inkheart.
    Alleen komen mijn hoofdpersonen in mijn verhaal in een andere wereld, dankzij een pen.. (ipv bij inkheart de personen uit het boek.)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hé, dat is een megacrossover! Volgens mij nog niet eerder gedaan op Q, heb hem al wel op andere fanfiction sites voorbij zien komen. Ga je ook nog speciale pairings gebruiken? (:


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    Hé, dat is een megacrossover! Volgens mij nog niet eerder gedaan op Q, heb hem al wel op andere fanfiction sites voorbij zien komen. Ga je ook nog speciale pairings gebruiken? (:


    Ok.. Ik moet eerlijk toegeven dat ik je niet helemaal snap x]. #dom..

    Wat bedoel je met "Pairings" ? ;$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Ok.. Ik moet eerlijk toegeven dat ik je niet helemaal snap x]. #dom..

    Wat bedoel je met "Pairings" ? ;$

    Sorry, ik lees vaak fanfictions in het Engels en heb een beetje de termen overgenomen (:
    Een crossover is als je in 1 fanfiction 2 verschillende verhalen verwerkt, dus Harry Potter en Lord of the Rings in 1 fanfiction of Vampire Diaries en Twilight in 1 fanfiction. Een megacrossover is als je in 1 fanfiction dus heel veel verschillende verhalen verwerkt, wat jou idee dus was. Volgens mij heeft niemand dit ooit eerder gedaan op Q (tenminste niet met zo veel verschillende verhalen).
    Een pairing is dus een koppel, zoals Ron en Hermione, maar kan ook Harry Potter en Arwen (uit LOTR) zijn. Dus ik vroeg me af of je in gedachten had welke verschillende koppels je wilt maken, of dat je de romantiek buiten wegen laat (:


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Sorry, ik lees vaak fanfictions in het Engels en heb een beetje de termen overgenomen (:
    Een crossover is als je in 1 fanfiction 2 verschillende verhalen verwerkt, dus Harry Potter en Lord of the Rings in 1 fanfiction of Vampire Diaries en Twilight in 1 fanfiction. Een megacrossover is als je in 1 fanfiction dus heel veel verschillende verhalen verwerkt, wat jou idee dus was. Volgens mij heeft niemand dit ooit eerder gedaan op Q (tenminste niet met zo veel verschillende verhalen).
    Een pairing is dus een koppel, zoals Ron en Hermione, maar kan ook Harry Potter en Arwen (uit LOTR) zijn. Dus ik vroeg me af of je in gedachten had welke verschillende koppels je wilt maken, of dat je de romantiek buiten wegen laat (:


    Ah, zo. Dankjewel voor je uitleg (: .
    Nou.. Aangezien IK in de hoofdrol ben.. En IK helemaal weg ben van alle knappe mannen uit die films.. Komt er een mega pairing!
    Haha. Ok, nee grapje.. Ik emm.. Heb er eigenlijk nog niet over nagedacht.
    Ik denk nooit veel na over een verhaal. Ik typ het gewoon en dan komt het vanzelf.
    Er komt natuurlijk wel wat romantiek in, maar ik ben niet zo'n romantisch persoon, dus denk dat dat nog ff duren gaat.. ;d


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Ah, zo. Dankjewel voor je uitleg (: .
    Nou.. Aangezien IK in de hoofdrol ben.. En IK helemaal weg ben van alle knappe mannen uit die films.. Komt er een mega pairing!
    Haha. Ok, nee grapje.. Ik emm.. Heb er eigenlijk nog niet over nagedacht.
    Ik denk nooit veel na over een verhaal. Ik typ het gewoon en dan komt het vanzelf.
    Er komt natuurlijk wel wat romantiek in, maar ik ben niet zo'n romantisch persoon, dus denk dat dat nog ff duren gaat.. ;d

    Hehe, orgy :x
    Wel een heel leuk idee. Succes!


    From these ashes, I will rise

    Soms schrijf ik stories die gebaseerd zijn op een bepaalde serie of film, gewoon omdat ik daar inspiratie uit kan halen om zelf een verhaal te schrijven.


    16 - 09 - '17

    Dit heb ik nooit gedaan en ik schrijf nooit - en heb het ook nooit gedaan - met mezelf in de hoofdrol. I just hate that.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Dit heb ik nooit gedaan en ik schrijf nooit - en heb het ook nooit gedaan - met mezelf in de hoofdrol. I just hate that.


    Ik vind het altijd wel leuk, maar het is ook weer heel apart.. En juist dat aparte maakt het ook wel weer leuk.. Ofzoiets.
    Maar de verhalen met mijzelf in de hoofdrol schrijf ik normaal gesproken alleen voor mij en mijn vriendinnen.
    Andere verhalen heb ik altijd zelfbedachte mensen in de hoofdrol (:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik wens je veel succes :'D Niet omdat je het niet zou kunnen, maar omdat er al twee verhalen zich in een fictieve wereld afspelen en sowieso één in het verleden. Daarnaast heb je nog te maken met verschillende vormen van vampiers, plus de magie (en draken 'n stuff) van de fictieve werelden tegenover de technologie van het heden. En dan nog al die verschillende verhalen. Dus ja. Succes. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Ik wens je veel succes :'D Niet omdat je het niet zou kunnen, maar omdat er al twee verhalen zich in een fictieve wereld afspelen en sowieso één in het verleden. Daarnaast heb je nog te maken met verschillende vormen van vampiers, plus de magie (en draken 'n stuff) van de fictieve werelden tegenover de technologie van het heden. En dan nog al die verschillende verhalen. Dus ja. Succes. :Y)

    Hé, easy stuff! Men neme een portaal in elke wereld, dumpt het allemaal in een wereld, verdeelt de vampiers in verschillende "subcategorieën" net als de rest van de magische dingen die niet kloppen tussen de verschillende werelden. Schrijf er een beetje leuk omheen en het komt nog geloofwaardig over ook. Realistisch? Zeker niet. Maar wel erg leuk (:


    From these ashes, I will rise

    Leuk idee, veel succes! ^^
    Ik vind het echt afschuwelijk om over mezelf te schrijven, dus dat doe ik nooit, nee. Schrijven is voor mij echt een manier om even mezelf niet te zijn, maar heel iemand anders en ja, dat gaat niet als je over jezelf schrijft in de hoofdrol. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nym schreef:
    Ik wens je veel succes :'D Niet omdat je het niet zou kunnen, maar omdat er al twee verhalen zich in een fictieve wereld afspelen en sowieso één in het verleden. Daarnaast heb je nog te maken met verschillende vormen van vampiers, plus de magie (en draken 'n stuff) van de fictieve werelden tegenover de technologie van het heden. En dan nog al die verschillende verhalen. Dus ja. Succes. :Y)


    Uchh.. Het is sowieso fantasie. Dus ik zal een kort voorbeeldidee ding geven:
    Ik kan de twilight vampieren nemen, met de "bijzonderheden" van de Salvatore vampieren. (of andersom)..
    Dan verzin ik koude, snelle, sterke, lichte vampieren die niet glinsteren in de zon en alleen doodkunnen door hout door het hart/brand en gebroken te worden.
    Vervolgens zit alles gewoon in een tijdperk. Terwijl de weerwolfjes, die overigens ook gemengd zijn, rondrennen door de bossen, op zoek naar vampiers, vliegen de draakjes door de lucht en onderzoeken Sherlock Holmes en John Watson een moord op een piraat van de Black Pearl.

    Als je alles mengt en overal iets van neemt.. En ik wil niet de verhalen volgen zoals ze in de films/series gaan. Het word MIJN verhaal, niet een kopie van het origineel, met een extra personage erin (zoals een fanfiction dus wel is), maar mijn verhaal met hun personages als extra (: .
    Maar bedankt, het gaat me wel lukken. Aangezien het een fantasie word, kan er alles in gebeuren..
    Dus ook vechtende dwergen, zittend op een wolvenrug, jagend op vampiers. Ofzoiets.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Je kunt je hoofdpersonages ook gewoon van wereld naar wereld laten springen en daar een plot omheen verzinnen van waarom dat gebeurt enzo. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)