• One Direction is een naam die over de hele wereld bekend is. Enkel deze naam zorgt dat het gegil al losbarst.
    Niall James Horan, Harry Edward Styles, Louis William Tomlinson, Zayn Javadd Malik en Liam James Payne zijn de namen van de jongens in deze wereldberoemde band. Het waren ooit vijf normale jongens, maar zo kan je ze op dit moment echt niet meer noemen.
    Er zijn dan ook duizenden mensen die in contact willen komen met deze vijf jongens, al is het maar voor een klein minuutje. De gekste dingen verzinnen ze dan ook om dat voor elkaar te krijgen. Zo zijn er ook vijf mensen die op een avond de jongens aanspreken op een feestje. Ze zijn er van overtuigd dat zij de broers of zussen van de jongens zijn. De jongens van One Direction lachen het weg, want het was een van de slechtste smoezen die ze ooit hadden gehoord. Daarbij zouden ze het zelf dan toch ook wel weten? Maar wat als blijkt dat het inderdaad waar is. Dat de mensen inderdaad familie zijn, die lang geleden zijn gescheiden van hun broers. Wat als de bewijzen zich langzaam opstapelen? Zullen de tweelingen herenigd worden of zal er een ruzie ontstaan?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Familie van:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:


    Zayn Javadd Malik: Gereserveerd Arratay
    Niall James Horan: Aquari
    Louis William Tomlinson: Spooklinson
    Harry Edward Styles: xAlways
    Liam James Payne: ZiallLilo




    De broers/ zus van de jongens:
    - Tweelingzus Louis: Elissa Jill Heathrow Roth
    - Tweelingzus Harry: Lauren Meadow Aguilera Averalda
    - Tweelingzus Zayn: Gereserveerd Cambiare
    - Tweelingzus Niall: Alexis Alette Dubois JustLovegood
    - Tweelingzus Liam: Lola Aideen Montez KiliOfDurin


    Overige Rollen; ( denk hierbij aan vrienden, familie)
    - Klein zusje Harry: Chardine Dawnella Styles Spooklinson
    - Vriendin Harry: Gereserveerd Bronze
    - Vriendin Louis: Jessica Rose Matthews xAlways
    -


    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    - Drie waarschuwing is out
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xAlways en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 12:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cambiare schreef:
    Ergens maken jullie mij nu best wel bang :'D Die tweelingzussen klinken tot nu toe niet heel erg aardig xD

    Oh, haha. Dat komt allemaal van een andere RPG waar een van de drie [Averalda] een nogal sadistisch iemand speelt, die het zusje van Tomlinson bedreigt, aangezien ik die daar speel en hier weer, moest ik dat gewoon even melden. En tja, ik vind het stiekem nogal leuk om de personages van Marie dwars te liggen c':


    That is a perfect copy of reality.

    Me Zayn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol:
    BooBear
    Naam:
    Louis William Tomlinson
    Familie van:
    Zijn tweelingzus
    Leeftijd:
    21 jaar, 24 december 1991
    Nationaliteit:
    Brits, Doncaster
    Karakter:
    Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van hem. Dan komt echt naar voren dat hij de oudste van de groep is. Iets waar hij niet al te blij mee is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Ook heeft hij veel gaytrekjes en dat valt vooral op als je hem voor het eerst ziet. Hij is biseksueel, iets wat het misschien wel verklaart. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. En kan hij zijn mond opentrekken zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Uiterlijk:



    Extra:
    x

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 17:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roth schreef:
    (...)
    Oh, haha. Dat komt allemaal van een andere RPG waar een van de drie [Averalda] een nogal sadistisch iemand speelt, die het zusje van Tomlinson bedreigt, aangezien ik die daar speel en hier weer, moest ik dat gewoon even melden. En tja, ik vind het stiekem nogal leuk om de personages van Marie dwars te liggen c':


    Bedankt Demi ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol:
    De allerkleinste met style
    Naam:
    Chardine Dawnella Styles
    Familie van:
    Harry en zijn tweelingzus
    Leeftijd:
    10 jaar
    Nationaliteit:
    Brits, Holmes Chapel
    Karakter:
    Char is altijd een erg vrolijk en lacht altijd. Haar vrienden en familie zal ze altijd verdedigen als het nodig. Dit kleine meisje is niet snel bang en zal dan ook altijd alles doen om te zorgen dat iets goedkomt. Toch heeft ze een zwakke plek en dat is kritiek. Niet alleen op haar, want daar kan ze meeleven. Niet makkelijk, maar het ergste vind ze nog de genoemde 'Directioners' die haat sturen naar alles en iedereen en de paparazzi met de verschrikkelijke roddels. Gemeen opmerking zal Char niet maken, maar ze zegt wel waar het opstaat. Een grote mond geven komt dan ook wel eens voor als het echt nodig is. Toch probeert ze om dat ook niet verkeerd over te laten. Op sommige momenten zou je dan ook echt niet denken dat ze tien is. Ze kan zich prima alleen vermaken, maar is het liefste in de buurt van haar broer, de andere jongens en iedereen die er eigenlijk bij hoort. Ze houd van aandacht en heeft dan ook wel eens van de momenten dat ze iemand opeist. Op dit momenten heeft ze echt alleen de aandacht van de persoon nodig, ondanks dat niet altijd mogelijk is. Heel vaak is Liam het slachtoffer van die momenten en kan ze ook snel boos worden zodra de jongen geen tijd heeft. Toch zal ze dan wel, met veel moeite, opzoek gaan naar iemand die wel tijd heeft. Je kan haar dan ook zien als een kleine knuffelbeer. Char is iemand die wel snel het woord uit zichzelf neemt. Ze begint gerust een gesprek tegen een wildvreemde. Het probleem is dat ze niet altijd weet wie te vertrouwen is en wie niet door de wereld waar ze inleeft. Velen mensen vinden haar meteen aardig, maar hebben een verkeerd beeld. Chardine is namelijk niet zo stil als dat ze soms lijkt in het begin en kan helemaal niet goed tegen de kritiek die geven word.
    Uiterlijk:



    Extra:
    Chardine heeft een goede band met Liam. Zij heeft hem dan ook geclaimd als haar persoonlijke knuffelbeer.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 19:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Averalda schreef:
    (...)

    Bedankt Demi ;3

    Graaggedaan Marie :3


    That is a perfect copy of reality.

    Hmm wat als er een vriendin van de jongens is ...


    Go Dutch.

    Mag ik de tweelingzus van Liam?


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Mag ik de tweelingzus van Liam?


    Altijd, altijd (;

    @kathe Hoe bedoel je?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Is het mogelijk om een vriendin van de jongens te reserveren?
    If it is, Harry's GF?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    @Bronze, ik vind het goed


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bronze schreef:
    Is het mogelijk om een vriendin van de jongens te reserveren?
    If it is, Harry's GF?


    Dus eigenlijk een beard? :'D Sorry kon het niet laten


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    hebben de meisjes dezelfde achternaam, of niet?


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    hebben de meisjes dezelfde achternaam, of niet?


    Nee, nog niet


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cambiare schreef:
    (...)

    Dus eigenlijk een beard? :'D Sorry kon het niet laten

    Ik, eh- snap het niet :/


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.