• One Direction is een naam die over de hele wereld bekend is. Enkel deze naam zorgt dat het gegil al losbarst.
    Niall James Horan, Harry Edward Styles, Louis William Tomlinson, Zayn Javadd Malik en Liam James Payne zijn de namen van de jongens in deze wereldberoemde band. Het waren ooit vijf normale jongens, maar zo kan je ze op dit moment echt niet meer noemen.
    Er zijn dan ook duizenden mensen die in contact willen komen met deze vijf jongens, al is het maar voor een klein minuutje. De gekste dingen verzinnen ze dan ook om dat voor elkaar te krijgen. Zo zijn er ook vijf mensen die op een avond de jongens aanspreken op een feestje. Ze zijn er van overtuigd dat zij de broers of zussen van de jongens zijn. De jongens van One Direction lachen het weg, want het was een van de slechtste smoezen die ze ooit hadden gehoord. Daarbij zouden ze het zelf dan toch ook wel weten? Maar wat als blijkt dat het inderdaad waar is. Dat de mensen inderdaad familie zijn, die lang geleden zijn gescheiden van hun broers. Wat als de bewijzen zich langzaam opstapelen? Zullen de tweelingen herenigd worden of zal er een ruzie ontstaan?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Familie van:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:


    Zayn Javadd Malik: Gereserveerd Arratay
    Niall James Horan: Aquari
    Louis William Tomlinson: Spooklinson
    Harry Edward Styles: xAlways
    Liam James Payne: ZiallLilo




    De broers/ zus van de jongens:
    - Tweelingzus Louis: Elissa Jill Heathrow Roth
    - Tweelingzus Harry: Lauren Meadow Aguilera Averalda
    - Tweelingzus Zayn: Gereserveerd Cambiare
    - Tweelingzus Niall: Alexis Alette Dubois JustLovegood
    - Tweelingzus Liam: Lola Aideen Montez KiliOfDurin


    Overige Rollen; ( denk hierbij aan vrienden, familie)
    - Klein zusje Harry: Chardine Dawnella Styles Spooklinson
    - Vriendin Harry: Gereserveerd Bronze
    - Vriendin Louis: Jessica Rose Matthews xAlways
    -


    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    - Drie waarschuwing is out
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xAlways en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 12:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb zin in deze RPG ^-^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Me 2 :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mijn topics. Ik zal beginnen met mijn rol.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Naam:  Liam James Payne
    Familie van: Lola Aideen Montez
    Leeftijd:  21, 29 augustus
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Liam is een rustige jongen bij wie je altijd te recht kan. Hij is de soort vader van de groep en hij zorgt ook voor de rest van de groep. Hij zal altijd voor zijn vrienden klaar staan en je kunt hem ook vertrouwen. Liam zal zich niet zo snel laten gaan en heeft graag de leiding. Hij is ook een vrij rustig persoon.
    Liam vindt pesters zielig en als hij mensen ziet die gepest worden, zal hij meteen ingrijpen, ook al kent hij die bewuste personen niet. Ook houdt hij niet van mensen die andere mensen haten zonder reden of redelijke uitleg.
    Hij is zelf ook een tijd gepest geweest op school en ging niet naar school om die pesters te ontlopen. Liam is toen op boksen gegaan om zichzelf te kunnen beschermen.
    Toch is hij wel een zachtaardig persoon en je hoeft hem ook niet zo snel te dwingen om zijn gevoelens te laten zien. Maar dit doet hij ook niet te veel.
    Liam houdt van zingen, basketbal, gitaar en piano spelen. Maar bovenal houdt hij van zijn vier beste vrienden en zijn familie. Zijn lievelingskleuren zijn paars en blauw.
    Uiterlijk:



    Liam heeft donkerblonde haren die meestal goed op zijn plaats zitten. Hij heeft geen krullen en zijn haar komt tot ongeveer zijn schouder. Zijn ogen hebben een bruine kleur en in zijn nek heeft hij een moedervlek zitten.
    Vaak zul je een glimlach bij hem op zijn gezicht zien. Hij draagt kleren die hip zijn maar hem ook goed zitten. Liam is redelijk gespierd doordat hij vaak naar de sportschool gaat. Hij is gemiddeld lang. 1.78 m.
    Extra: Liam drinkt nooit te veel omdat hij maar een nier heeft. Hij heeft twee zussen.

    De rest vul ik morgen in want mijn mobiel gaat zo dood.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 17:39 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Yay!


    Bowties were never Cooler

    Rol:
    Vriendin van Lou
    Naam:
    Jessica Rose Matthews
    Familie van:
    /
    Leeftijd:
    20
    Nationaliteit:
    Brits
    Karakter:
    Jessica is een stoere meid die zich niet zomaar overgeeft. Als ze iets wil, dan gaat ze ervoor, en dan krijgt ze het. Als iemand anders haar probeert te stoppen, kan diegene wel verwachten dat ze nooit meer vrienden kunnen zijn. Het woord opgeven staan niet in haar woordenboek, en ze trekt zich niets aan van wat anderen zeggen.
    Uiterlijk:





    Extra:
    Stiekem is ze op Niall


    Ik maak haar morgen af

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 23:25 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [oops]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 22:55 ]


    Bowties were never Cooler

    Nee :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    [verkeerde topic sorry]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 22:55 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik dacht al


    Spoiler alert: you will save yourself

    Averalda schreef:
    Ik heb zin in deze RPG ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    Ik vul Zayn dadelijk in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Is het eventueel een leuk idee als ik jongere broertjes/zusjes maak van de
    jongens?Deze hoeven geen grote rol te hebben aangezien ik ook niet elke dag online
    kan zijn. Zit er ergens een leeftijds grens?

    -dubbel-

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:13 ]

    -driedubbel sorry voor de spam-

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:14 ]