• Om even in een nostalgische sfeer te blijven.

    JULLIE ZIJN GEWELDIG EN AWESOME<3

    Onze awesomeness heeft nu al 500 topics gevuld en we gaan voor het dubbele! Ik dacht vroeger nooit dat dit tot zoiets uit zou kunnen groeien en het 'dubbele' van 200 leek al heel ambitieus, maar we hebben het gewoon gedaan! Op naar de 1000!

    I LOVE YOU<3




    Ik geef bijna meer om jullie dan om taal en Nederlands en Latijn.

    Kidding, you mean the world to me <3 Ik ben zo blij dat ik jullie heb mogen ontmoeten :3


    Voor Sarah:







    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 21:36 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Minions schreef:
    (...)
    Hahaha. Je usernaam zegt het ook (wbw)

    I know, je bent de eerste die het zegt btw. Haha ik heb Dempsey ook al gehad. Heb je alles gezien?


    •*• Lululu •*•

    Minions schreef:
    (...)
    Haha. Wie is de newbie? Gail.


    HAHA. Wie weet. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Minions schreef:
    (...)
    Sure (:
    Ik ben 17 jaar oud, woon op Curacao. Mijn hobby is Quizlet. Ik ben fan van HG, 1D, Avril, chemical garden trilogy, grey anatomy, desperate housewives en ik mag PLL absoluut niet vergeten. Op het moment kan ik alleen deze korte voorstelling bedenken. Ala je ieta wilt weten mag je t vragen. ;)

    Wat leuk! Doe je nog aan sport?
    Ikzelf doe al zes jaar aan boogschieten.
    Ik ben een Star Wars geek, I like the Hobbit en Lord of the Rings. Verder ben ik een Rusher, Gleek, Whovian en Sherlockian.
    Qua muziek vind ik veel leuk, maar geen heavy metal of keiharde dance. Mijn favoriete artiesten zijn de cast van Glee, Big Time Rush, Ed Sheeran, Katy Perry, Queen, Coldplay, Maroon 5, Taylor Swift, Lady GaGa, Hot Chelle Rae en Avril Lavigne.
    Mario- en Kirby-games vind ik geweldig om te spelen. Pokémon blijft mijn favoriet.
    En ik ben alles behalve een Belieber. 1D heb ik niks op tegen, alleen ben ik geen fan of hater.

    Geen idee of je het wilt weten, maar ik heb een relatie.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 14:38 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McDreamy schreef:
    (...)
    OMYGOD OHMYGOD. I FOUND MY GREY'S BUDDY. MET NELE OF COURSE

    Ik vind Grey's ook leuk, maar ik ben niet echt een volger.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McDreamy schreef:
    (...)
    I know, je bent de eerste die het zegt btw. Haha ik heb Dempsey ook al gehad. Heb je alles gezien?

    Asdfghjkl omfg jij had die usernaam? Die wil zo graag hebben. Damn zeg! & jaaa ik heb alles gezien. Poor Callie en die nieuwe die dood is wiens naam ik niet weet :W


    -

    Whieeeh, mijn presentatie is al een half A4'tje lang.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arthillian schreef:
    (...)
    Wat leuk! Doe je nog aan sport?
    Ikzelf doe al zes jaar aan boogschieten.
    Ik ben een Star Wars geek, I like the Hobbit en Lord of the Rings. Verder ben ik een Rusher, Gleek, Whovian en Sherlockian.
    Qua muziek vind ik veel leuk, maar geen heavy metal of keiharde dance. Mijn favoriete artiesten zijn de cast van Glee, Big Time Rush, Ed Sheeran, Katy Perry, Queen, Coldplay, Maroon 5, Taylor Swift, Lady GaGa, Hot Chelle Rae en Avril Lavigne.
    Mario- en Kirby-games vind ik geweldig om te spelen. Pokémon blijft mijn favoriet.
    En ik ben alles behalve een Belieber. 1D heb ik niks op tegen, alleen ben ik geen fan of hater.

    Geen idee of je het wilt weten, maar ik heb een relatie.

    Aah a Gleek <3 ik hou van die serie maar ik ben wel geen fan. Ik vind een paar liedjes van BTR leuk maar heb hun tv show nog nooit gezien. *schaam*
    Mario games zijn gewoon awesome!! Ik ben happy single mijn hele leven al.


    -

    Arthillian schreef:
    (...)
    Ik vind Grey's ook leuk, maar ik ben niet echt een volger.

    Haha kan gebeuren. (:


    -

    Minions schreef:
    (...)
    Aah a Gleek <3 ik hou van die serie maar ik ben wel geen fan. Ik vind een paar liedjes van BTR leuk maar heb hun tv show nog nooit gezien. *schaam*
    Mario games zijn gewoon awesome!! Ik ben happy single mijn hele leven al.

    Tududu tudududu tudududududududududu!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arthillian schreef:
    (...)
    Tududu tudududu tudududududududududu!

    BOE!


    -

    Die hele geschiedenis van Robin Hood interesseert me voor geen meter. Maar ik moet er wel over schrijven, anders is mijn presentatie te kort.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wtf, ik krijg een waarschuwing omdat ik twee jaar geleden om kudo's vroeg in een even oude quiz.
    Wat een onzin.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mirik schreef:
    Wtf, ik krijg een waarschuwing omdat ik twee jaar geleden om kudo's vroeg in een even oude quiz.
    Wat een onzin.


    HAHA omg. Maar dat slaat inderdaad nerges op...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mirik schreef:
    Wtf, ik krijg een waarschuwing omdat ik twee jaar geleden om kudo's vroeg in een even oude quiz.
    Wat een onzin.

    Dafuq! Ze zeiden toch ze niet naar oude creaties kijken?


    -

    Script schreef:
    (...)

    HAHA omg. Maar dat slaat inderdaad nerges op...

    Hij staat nu toevallig in de top. Maar daar kan ik niets aan doen D:

    Ik ga niet al mijn quizzen van twee jaar geleden nakijken op van die domme vragen hoor... Wat denken ze wel niet.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.