• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 13:59 ]


    Your make-up is terrible

    Als een speer door de Eerste Wereldoorlog! Mannen zijn zo simpel te doorzien. :') Pussies.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Week vakantie, woop woop!


    16 - 09 - '17

    Morgen in een Tomkepak én een Nijntjepak. Hopen dat die kindjes niet zullen huilen van die grote figuren. :')


    You are beautiful, you are love.

    Felina schreef:
    Morgen in een Tomkepak én een Nijntjepak. Hopen dat die kindjes niet zullen huilen van die grote figuren. :')

    O, God. Ik zou huilen van een grote Tomke.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Navelbreuk dus... Auw =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vandaag naar de diabetoloog gegaan voor controle. God, wat word ik daar down van, alsof mijn hele leven om mijn suikerwaarde moet gaan. Omdat ik af en toe eens wat hoog sta, willen ze meteen controleren of ik niet "zomaar wat uit mijn mouw schud" en alles netjes afweeg. En dan die dokter, echt zo'n onvriendelijke, pessimistische vent, bababah. Soms is diabetes echt een ontzettend rottige kutziekte, ik wens het niemand toe.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 18:07 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Orchard schreef:
    (...)
    O, God. Ik zou huilen van een grote Tomke.

    Best intimiderend:



    OT: Ik weet nu al dat ik je erg ga missen.


    You are beautiful, you are love.

    Vanavond mijn ouders weer eens een stukje Johnny Depp voeren. :Y)

    Ik ben blij voor je en ik voel gewoon dat jij ook echt gelukkig bent. Hopelijk duurt deze relatie van jou wel wat langer dan de vorige.

    En ik ben opeens door iemand die ik helemaal niet ken toegevoegd als vriend op Q? :S

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 19:00 ]

    Ik ben zo dood en m'n rug doet zo'n pijn o.o


    26 - 02 - '16

    Ahhh, nu even lekker ontspannen douchen. Alleen jammer dat we geen bad meer hebben...


    Deep inside, I've never felt alive

    Sorry, BUT SOMETIMES I WILL.


    Tijd voor koffie.

    Are you kidding me.

    En hoe wil ik bij deze persoon een verhaallijn bedenken? Ik weet dat het een hele originele fanfiction kan worden, maar het is zo moeilijk...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wow... heftig...