• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 13:59 ]


    Your make-up is terrible

    Opfokkers. Opgedonderd.


    Some people are art and do art at the same time

    OMG IK BEN ZO NERVEUS ASDFGHJKL.


    Some people are art and do art at the same time

    Wat minder perfectionistisch in tekenen zou ik niet erg vinden.. Man wat gum ik D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ugh ik verveel me D:


    Because I love him, do I need another reason?

    Weer even Ticket To Ride doen. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wtf. Als je al weet dat hij het fout doet en je daarover gaat zeiken, laat dan lekker je eigen hond uit. Hij bedoeld het alleen goed hoor.
    Zo maar verder met een (nieuwe) serie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je weet dat je in een parallel universum bent beland als je vader opeens aan het strijken is.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ow bah, horrorfilms met poppen er in. Ik haat poppen! D: o crap, toch maar kijken.... domme ik.. ;x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wanneer leren mensen nou eens dat een 'perfect lichaam' niet bestaat? Dat is voor iedereen anders. Dus voor de ene heeft ze een rank lijfje omdat ze dat mooi vinden, terwijl een ander haar wat molliger ziet omdat zij dat nou eenmaal mooi vinden.

    Ik kan me niet herinneren dat er shapeshifters in real life bestaan :')

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 20:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Waar de fuck ben ik mee bezig?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik kan mijn broertje soms wel achter het behang plakken D:


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    OK. Fenna you can do this.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Waag het niet.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Heb er nu al spijt van. Kutzooi.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Waarom is mijn laptop zo onuitstaanbaar sloom?


    Big girls cry when their hearts are breaking