• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 13:59 ]


    Your make-up is terrible

    Orchard schreef:
    (...)
    Tenzij het er begint.


    Pret verpester.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ah fuck. Dit is zo irritant.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Deilia schreef:
    (...)

    Volgensmij worden we gekoppeld *wbw*


    Whut...? we worden gekoppeld..?

    But gimme Doritoooooss! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Whut...? we worden gekoppeld..?

    But gimme Doritoooooss! _O_


    Sorry! Heb wel chocolade koekjes.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Sorry! Heb wel chocolade koekjes.


    Zullen we naar de winkel gaan en even Doritos halen? ^^
    En chocolade koekjes zijn natuurlijk ook altijd welkom! ^^ Wij gaan morgen pas naar de winkels dus hier is niets in huis helaas. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Zullen we naar de winkel gaan en even Doritos halen? ^^
    En chocolade koekjes zijn natuurlijk ook altijd welkom! ^^ Wij gaan morgen pas naar de winkels dus hier is niets in huis helaas. :c


    Onze eerste date naar de supermarkt?! Ik zou maar iets beters bedenken wil je mijn hart overwinnen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Talk to me


    26 - 02 - '16

    GODVER. WAT KUT KUT KUT


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hum. Badend in Nutella terwijl we chipszakken schoonlikken. Da's pas een date.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben echt blij met míjn nieuwe creatie


    ©1998

    "Have to stay awake. Have to stay a- Fuck this. I'm going."


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Wat moet ik doen D:


    26 - 02 - '16

    Ik kan wel janken. Wacht, te laat.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Barnabas schreef:
    Ik erger me dood aan die huppelkutjes in de UB die constant gieren van het lachen, waardoor ik me niet kan concentreren. Echt, ga naar de kantine als je jezelf niet kunt beheersen.
    Het ergste is nog dat het lui zijn die bij mij in de klas zitten. En het zijn moffen. Okay, that explains everything. (cat) Kidding.

    Ik was vandaag ook even in het UB en ik vind die stilte echt ongemakkelijk :'D Maar dat komt omdat ik niks hoef te leren en daar zat te wachten op iemand.


    -

    Lekker film kijken, alleen doritos nog maar die heb ik helaas niet. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •