• Bloedstollende beelden uit China, met een racistisch motief. Een groepje mannen heeft het gemunt op een Oeigoers kind die per ongeluk een scooter zou hebben beschadigd. Het arme jongetje wordt gesnapt en moet boeten voor zijn misdaad.

    Lachend schoppen enkele mannen het jongetje in zijn gezicht die op de grond zit. Hij wil naar huis, maar dat laten ze niet toe. Het arme kind schreeuwt het uit van de pijn en angst, maar ook dat weerhoudt de groep niet om te stoppen met de mishandeling. Een man wilt nog een stapje verder gaan en besluit om de kleine handen van de jongen te pletten onder zijn schoen.

    De jongen smeekt om genade, maar dat interesseert niemand. Hij laat zijn vertrapte handen zien als teken dat hij pijn heeft, maar ook dat helpt niet. De video loopt af. Wat er verder met het jongetje is gebeurd weten we niet.

    Het zoveelste gevalletje onderdrukking in China, dat aan duizenden Oeigoeren in oost China het leven heeft gekost.

    LET OP: De beelden worden als zeer schokkend ervaren.




    Ik vind dit echt ziekelijk.


    26 - 02 - '16

    Pennybags schreef:
    Ik ben hier gewoon misselijk van. Ziek.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Orianna schreef:
    (...)

    Ik snap het ook niet, de filmer had in moeten grijpen. Die had die überhaupt niet moeten filmen.

    Hoe moet je zoiets doen? 1 tegen hoeveel heeft geen zin. Tis mogelijk dat diegene dit bewust heeft gefilmd en naar de buitenwereld heeft gebracht in de hoop dat mensenrechtenorganisaties er wat aan doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kende het al maar heb toen ook maar enkele seconden kunnen kijken. Bij de eerste schop die hij in z'n gezicht kreeg, ben ik gestopt. Het is echt ziekelijk dat mensen zo durven zijn. Geweld is al not done, maar als je het dan ook nog tegen kindjes gebruikt, dat vind ik er over gaan. Wat ik niet snap is dat geen enkele omstaander er iets tegen doet. Moest ik aanwezig zijn zou ik mijn nek voor hem uitsteken, zelfs als dat me zelf in de problemen zou brengen.
    Het zijn schokkende beelden, maar aan de andere kant mogen we blij zijn dat ze op het internet staan want zo kunnen we er tenminste iets aan doen nu we er weet van hebben. De vraag is alleen of ze er ook daadwerkelijk iets aan gaan doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dumbledore schreef:
    Er staan echt super veel mensen omheen. Waarom bedenkt dan niemand dat dit echt niet kan? FEJIWFHEIWFHEIWF. Echt ziekelijk gewoon.


    There is nothing more badass than being yourself

    Cenation schreef:
    Wie weet wat dat arme kind nog meegemaakt heeft wat niet gefilmd is ..

    Ja he? Ik besloot toch te kijken maar kon het niet afmaken. Vreselijk gewoon.


    -

    Hier heb ik niks over te zeggen behalve dan dat ik hoop dat iemand dadelijk hetzelfde maar dan tien keer zo erg bij die mannen doet.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 7:50 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dumbledore schreef:
    Er staan echt super veel mensen omheen. Waarom bedenkt dan niemand dat dit echt niet kan? FEJIWFHEIWFHEIWF. Echt ziekelijk gewoon.

    + I would gladly kill those bastards.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 7:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BlackAlpha schreef:
    Ik heb het filmpje niet gezien, maar dit is echt ziekelijk... Maar wie filmt dit nou?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik durf dat filmpje niet eens te kijken...

    Wat een lelijke fuckers allemaal. Ik kan hier echt zo ontzettend kwaad van worden! Vooral die kerel, castreren zonder verdoving, één voor één zijn nagels eruit trekken, tanden uitschoppen en levend verbranden. Echt waar jfc.
    En wat het kind betreft heb ik meteen zin om hem te omhelzen :c


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik ga dit geen eens kijken, fucking hell. Ik weet al genoeg als ik al die reacties lees en het verhaaltje. Bloody motherfockers.

    Rivaille schreef:
    Je maakt een fucking grapje
    Ik heb echt zin gwn hun hoofd in te stampen. STERF.

    Nightray schreef:
    Damn, I want to crush their heads in my hands so badly. Ugh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.