• Hoi iedereen!
    Wat mij opviel is dat bijna iedereen zichzelf een naam geeft op basis van zijn of haar kledingstijl. Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar ik bij hoor. Ik draag dit soort dingen:




    Dus: bij welke stijl hoor ik?Ik was er eigenlijk wel benieuwd naar ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ehm geen idee, maakt opzich toch niet zo heel veel uit, draag gewoon wat je leuk vind. Ik vind het een beetje mode achtig eigenlijk.

    Guitarros schreef:
    Ehm geen idee, maakt opzich toch niet zo heel veel uit, draag gewoon wat je leuk vind. Ik vind het een beetje mode achtig eigenlijk.


    Mode achtig? juist niet xD misschien verkeerde foto's erbij gezet..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)

    Mode achtig? juist niet xD misschien verkeerde foto's erbij gezet..


    Of wil je juist horen dat het alternatief is? Die schoenen en een beanie wel.
    Legerbroeken en leren jackjes vind ik mode. Dr. Martens (soort gelijk) en beanies zijn eigenlijk ook in de mode.
    Ligt eraan waarmee je het combineert.

    Edgy? Ik weet niet, je combineert echt van alles, wat vrij herkenbaar is.
    Modebewust met een alternatief kantje? Uhu...


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik draag ook altijd een spijkerblouse, drukke leggings en die shit xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik noem mijn stijl gewoon 'Nynk'. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Felidae schreef:
    Ik draag ook altijd een spijkerblouse, drukke leggings en die shit xD


    Heb je foto van jezelf met een bepaalde outfit?
    Ligt er ook aan hoe het diegene staat denk ik.

    Guitarros schreef:
    (...)

    Heb je foto van jezelf met een bepaalde outfit?
    Ligt er ook aan hoe het diegene staat denk ik.

    ik zal eens een foto maken van de kleren die ik gisteren aan had


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Die beanie heb ik ook. :'D

    OT: Ik heb ook geen benaming voor mijn kledingstijl, waarschijnlijk omdat die van mij heel erg breed is. De ene dag loop ik rond met een vlecht en een snoezig jurkje, terwijl ik de dag erna met een gewaagde look over straat ga. Ik zou jou bestempelen als een 'Rock Chick', aangezien de kledingstijl veel weg heeft van het meisje dat altijd naast me in de bus zit. En zij is nou eenmaal een rasechte Rock Chick. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik denk dat, tenzij je je écht aan een stijl houdt, niemand zich echt op een manier kleed die je onder één stijl kunt stoppen. En zelfs als je wel één stijl volgt, kan dat niet, want het loopt doorgaans in elkaar over.
    Ik koop mijn kleding in de mainstream winkels, zoals H&M etc. maar de combinaties die ik maak zullen veel mensen doorgaans vermijden, haha.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    Ik denk dat, tenzij je je écht aan een stijl houdt, niemand zich echt op een manier kleed die je onder één stijl kunt stoppen. En zelfs als je wel één stijl volgt, kan dat niet, want het loopt doorgaans in elkaar over.
    Ik koop mijn kleding in de mainstream winkels, zoals H&M etc. maar de combinaties die ik maak zullen veel mensen doorgaans vermijden, haha.


    Ik ben dan weer vaak te vinden in de Coolcat ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik denk.. beetje stoer maar ook met de mode mee.

    Ik kleed me graag stoer en sexy, hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Felidae schreef:
    (...)

    Ik ben dan weer vaak te vinden in de Coolcat ^^


    Ik vind Monki echt een geweldige winkel jammer zo ver weg.
    En alleen in de grote steden en duur. Maar je hebt daar echt een beetje
    eigen stijl kleding, en ook vind ik het alternatief. De winkel zelf is ook echt origineel.
    Echt een aanrader voor mensen met een eigen stijl. Op de site zijn niet zo heel veel
    leuke dingen vind ik though. Maar je hebt bijvoorbeeld een blouse (die ik dan hoog opknoop) met ankertjes,
    of een zwarte broek, met wit, het gezicht van katjes, en gele ogen. Heuprokjes etc.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 23:55 ]

    Ik ga kijken of ik sneaky naar beneden kan sluipen om de foto's even te uploaden ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Guitarros schreef:
    (...)

    Ik vind Monki echt een geweldige winkel jammer zo ver weg.
    En alleen in de grote steden en duur. Maar je hebt daar echt een beetje
    eigen stijl kleding, en ook vind ik het alternatief. De winkel zelf is ook echt origineel.
    Echt een aanrader voor mensen met een eigen stijl. Op de site zijn niet zo heel veel
    leuke dingen vind ik though. Maar je hebt bijvoorbeeld een blouse (die ik dan hoog opknoop) met ankertjes,
    of een zwarte broek, met wit, het gezicht van katjes, en gele ogen. Heuprokjes etc.


    Jij heb mij zojuist geïntroduceerd aan een heel vette winkel. Dankje!
    Ik ben even op de site ervan gaan kijken en vond de prijzen trouwens wel meevallen.
    Als ik tijd heb ga ik er eens een bezoekje brengen.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk