• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. (Script.)
    - Zayn Javadd Malik. (GEZOCHT.)
    - Liam James Payne. (Lilarry.)
    - Niall James Horan. (Aquari.)
    - Harry Edward Styles. (xAlways.)

    De meiden:
    - Loënné Roselle Garcia. (Days.)
    - Mia Olympe Blossom. (Bronze.)
    - Jacelyn Madison Underwood. (Averalda.)
    - Amanda Adeline Conté. (JustLovegood.)
    - Kathy Rose Jones. (Dobreva.)

    De regels:
    - Minimaal vier regels volschrijven
    - OOC tussen haakjes
    - Maximaal twee rollen, waarvan maximaal één meisje.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    - Geen Powerplay. Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping. Hier mogen ze zelden vanaf.
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon.




    Kamerindeling:
    Verdieping één: Jacelyn en Niall.
    Verdieping twee: Kathy en Zayn.
    Verdieping drie: Amanda en Louis.
    Verdieping vier: Loënné en Liam.
    Verdieping vijf: Mia en Harry.


    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 18:17 ]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Uiteindelijk begint ze wel achter me aan te lopen. 'Alsof ik een beest ben,' zegt ze geïrriteerd, om daarna op een wat vriendelijkere toon verder te praten. 'Loënné is de naam, of welke variant je daar ook op wilt. Ik vind bijna alles best. Hoe heet jij? Of, als je echt geen zin hebt een beetje normaal te doen, zal ik je voortaan maar puppy-boy noemen?' zegt ze en wiebelt met haar wenkbrauwen, waarna ze me uitdagend aankijkt.
    'Ik heet Liam. En een variant, hé? Loënné doet me denken aan Loner, en aangezien je bijna alle varianten goed vond, noem ik je zo,' antwoordt ik, en kijk dan uitdagend terug.


    "Family don’t end in blood”

    Mia Olympe Blossom.
    Met een enthousiaste glimlach rond mijn lippen stapte ik uit de taxi, en sleepte mijn blauwe koffer achter me aan. Ik glimlachte even in de camera's en ging daarna het huis in. Ik liet mijn vingers even boven de liftknopjes zweven, maar drukte toen toch op vijf. Het was tenslotte mijn geluksgetal. De glazen lift zuisde omhoog, en algauw kwam ik aan op verdieping nummer vijf. Ik stapte de lift uit en mijn blik viel meteen op de jongen met de krulletjes, die met zijn rug naar me toe stond. "Ik ben Mia." Zei ik simpel, en ik liet mezelf zakken in de luxe bank die er stond. Ik had me vrij sexy gekleed, maar niet overdreven. Ik trapte mijn hakken uit, en liep naar de keuken om daar wat water te pakken. Algauw liep ik weer terug en keek hem afwachtend aan over de rand van mijn glas.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles

    "Ik ben Mia." Hoor ik een stem achter me zeggen. Ik draai me om en zie een meisje staan. Meteen bekijk ik haar. Nope, het gaat me hier niet lang lukken. Ik kan zo zien dat ze een goede is, en ik ga echt verliezen. Ze trapt haar hakken uit en loopt naar de keuken. Ik laat mezelf op de bank vallen en kijk nog een beetje rond. Ze komt terug met een glas water en ze kijkt me aan. "Hallo Mia. Ik kan je nu alvast vertellen dat je geluk hebt en ik dit niet kan winnen.' Zeg ik. Mijn hand gaat automatisch naar mijn ketting, om te kijken of die er nog hangt. Natuurlijk, wat anders. Ik bekijk Mia nog eens. Wauw. "Dus Mia, vertel eens wat over jezelf." Zeg ik, en ik klop naast me op de bank, als teken dat ze naast me moet komen zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Louis Tomlinson.

    Grommend trap ik kwaad de deur van de taxi dicht. Die eikel wilde me niet verder brengen dan dit en moest ik de laatste paar minuten lopen. Hoe komt hij erbij?! Waarvoor ben je dan trouwens een taxi chauffeur geworden. Maar goed, dit moest ik maar even achter me laten want de aankomende tijd ging nog veel moeilijker worden. God zij dank mocht ik nog wel zelf een meisje uitzoeken, of hoe je het ook wilde noemen, dus kon ik mooi iemand uitkiezen die totaal niet in mijn smaak viel. Nadenkend over mijn kwestie kwam ik uiteindelijk aan bij het huis. Goh. Ik zag in totaal drie meisjes voor het huis staan/zitten. Die ene tegen de boom viel nog mee, dus die werd het niet. Die ander die op de stoep zat vond ik ook nog wel wat hebben, dus kwam ik uiteindelijk bij het laatste meisje. Die dan voor mij toch wel de minste van de drie was. Zuchtend trok ik mijn koffer achter me aan en vlak voor haar stopte ik, waar ik zag dat ze iets aan het schetsen was. Een schampere lach verliet mijn mond. "Jij word het." Zei ik tegen haar, terwijl ik haar van top tot teen uitbundig bekeek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mia Olympe Blossom.

    Zijn blik gaat uitgebreid over mijn lichaam, en dan lijkt hij iets te concluderen. "Hallo Mia. Ik kan je nu alvast vertellen dat je geluk hebt en ik dit niet kan winnen." Zei hij simpel. Hij bekeek me nog eens, en ik trok een wenkbrauw op. "Dus Mia, vertel eens wat over jezelf." Ik plofte naast hem neer zoals hij gebaarde. "Ik vind dat je makkelijk opgeeft. En ik ben dus Mia Blossom, en ik ben niet heel intressant.

    -Sorry snel op de telefoon, sorry als hij te kort is.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Amanda Adeline Conté

    Ik was bezig met een snelle schets van het huis ik moest tocht iets doen terwijl ik wachten. Ik wist echt niet wat ik kon verwachten maar ik was echt bang op dit moment was ik echt zo boos op mijn moeder. Waarom deed ze me dat toch ze weet dat dit niks voor mij is. Ik schetste nog een beetje verder totdat ik achter me iemand minachtend hoorde lachen. Ik draaide me om en zag Louis tomlinson me uitbundig bekijken. "Jij word het." Zei hij terwijl hij me gewoon ongestoord verder keurde. “Nou eum ik ben Amanda Adeline Conté maar ik zou het leuk vinden als je me gewoon Amanda noemt.” Zei ik verlegen terwijl ik wat aan de mouw van mijn vest prutsten.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 18:43 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Harry Edward Styles

    "Ik vind dat je makkelijk opgeeft. En ik ben dus Mia Blossom, en ik ben niet heel interessant." Zegt ze. Ik frons mijn wenkbrauwen. "Ik kan niet zo goed tegen mijn verlies. En ik ga toch verliezen. Maar als je wilt, dan kan ik wel mijn best doen, hoor. En ik denk dat jij wel interessant bent, ik heb genoeg dingen die ik van je wil weten. Bijvoorbeeld waarom je hier bent." Dat is dus iets dat ik echt graag wil weten. Er zijn waarschijnlijk duizenden meisjes die zich hiervoor hebben aangemeld. Maar het grootste gedeelte waren gewoon fans die graag met ons hier willen zitten. Ach, mij maakt het niet uit, maar ik wed dat Mia een echte verleidster is. Zo ziet ze eruit, en ik kan daar dus niet goed tegen. Ik val waarschijnlijk meteen voor haar, ook al wil ik het niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mia Blossom.
    "Ik kan niet zo goed tegen mijn verlies. En ik ga toch veliezen. Maar als je wilt, dan kan ik hwel mijn best doen, hoor. En ik denk dat jij wel intressant bent. Ik heb genoeg dingen die ik van je wil weten. Bijvoorbeeld waarom je hier bent." Ik knikte. "Als ik mensen niet mag, breek ik ze. Zo simpel is het. Ik verleid ze, en dan breek ik ze. Een vriendin van me gaf me hiervoor op vanwege die eigenschap, en aangezien het management me er ook niet verkeerd uit vond zien ben ik het geworden." Zei ik in een lichtelijk koele toon. "Ik hou van gitaarspelen, vooral acoustisch, mijn lievelingskleur is blauw, mijn ouders verboden me alles dus ik ben weggelopen, en de meeste jongens willen me gewoon alleen omdat ik er zo uitzie." En ik maakte een gebaar naar mijn borsten. "Intressant genoeg?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Loënné Roselle Garcia.

    "Ik heet Liam. En een variant, hé? Loenne doet me denken aan Loner, en aangezien je bijna alle varianten goed vond, noem ik je zo." Wat een arrogantie. En vooral: wat een irritant type. Misschien is hij van binnen nog wel aardig. Maar zijn omslag tot het playerschap heeft hem overduidelijk niet erg veel goeds gedaan.
    "Ohh," zeg ik. "Gaan we het zo spelen? Nou, ga je gang. We zitten nog wel een tijdje met elkaar opgescheept. Bij de lift aangekomen druk ik op de vierde verdieping. "Nou, Lili, vertel eens over jezelf. Ben je echt zo stoer als je -je voordoet? "

    [Telefoon. Sorry.vandqqg wil schrijven echt niet.]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 17:20 ]


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson.

    “Nou eum ik ben Amanda Adeline Conté maar ik zou het leuk vinden als je me gewoon Amanda noemt.” Zei ze, een tikkeltje verlegen. Nou, alleen maar meegenomen. Dan kreeg ik dit meisje waarschijnlijk dus nooit in bed, of ze was gewoon nog maagd. Ze prutste wat aan haar mouw en ik haalde heel even mijn wenkbrauwen op. "Goed, Amanda. Zullen we dan gewoon maar naar binnen gaan? We moeten er tenslotte het beste van maken." Of ik zou moeten proberen om haar niet in het bed te krijgen en tot nu toe zou dat wel lukken, hoopte ik. Ik had in ieder geval nog geen seksuele frustratie. Al zal die wel komen na verloop van tijd. En dat leek me nog is het lastigste ook...

    [Dit is m'n andere account. ^.^ - Sorry als het verwarrend is.]


    MARCO REUS IS BAE

    Harry Edward Styles

    "Als ik mensen niet mag, breek ik ze. Zo simpel is het. Ik verleid ze, en dan breek ik ze. Een vriendin van me gaf me hiervoor op vanwege die eigenschap, en aangezien het management me er ook niet verkeerd uit vond zien ben ik het geworden." Ik knik. "Dat is dan een eigenschap die we delen. Alleen hoef ik de meesten niet eens te verleiden. Maar ja." Zeg ik. "Ik hou van gitaarspelen, vooral akoestisch, mijn lievelingskleur is blauw, mijn ouders verboden me alles dus ik ben weggelopen, en de meeste jongens willen me gewoon alleen omdat ik er zo uitzie." Zegt ze. "Interessant genoeg?" Vraagt ze, en ik grinnik even. "Ja hoor, en veel interessanter dan dat wordt het dus niet? Ach ja, ik kom deze weken wel door, hoewel ik het jammer vind dat ik mijn charme niet mag gebruiken." Zeg ik, en ik haal mijn hand even door mijn haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Amanda Adeline Conté

    Louis haalde even zijn wenkbrauwen op en zei. "Goed, Amanda. Zullen we dan gewoon maar naar binnen gaan? We moeten er tenslotte het beste van maken." Ik knikte een beetje verlegen en stak snel mijn schetsboek terug in mijn koffer. Ik hing mijn viool koffer over mijn schouder ik ging echt nergens naar toe zonder mijn viool hopelijk had Louis daar geen problemen mee en anders liet ik mijn viool wel gewoon en zijn koffer .Ik pakten het hand vat van mijn koffer met schilder spullen in de ene hand en het hand vat van mijn koffer met kleren in de andere hand. En liep achter Louis aan richting het huis.

    (Dus Louis vind mijn karakter nu al een sul woehoe XD)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 19:47 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Mia Blossom.

    "Dat is dan een eigenschap die we delen. Alleen hoef ik de meesten niet eens te verleiden. Maar ja." Zei hij. Als reactie op mijn persoonlijkheid grinnikte hij even. "Ja hoor, en veel itressanter dan dat wordt het dus niet? Acht ja, ik kom deze weken wel door, hoewel ik het jammer vind dat ik mijn charme niet mag gebruiken.." Zei hij met een hand door zijn haar. Ik beet even op mijn liep en boog naar voren, tot ik op een paar centimeter afstand van hem was. "Het kan best intressant worden," zei ik hees. "Maar het is maar net of jij dat wilt." Ik boorde mijn ogen in de zijne, en beet nogmaals op mijn lip. Als hij wilde dat het intressant werd, kon hij intressant krijgen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.

    Het enige wat ze deed was knikken. Goed. Hier kon ik wel mee leven denk ik. Haar schets boek stopte ze terug in haar koffer, al was ik wel benieuwd naar wat ze allemaal schetste. Misschien dat ik dat zometeen maar is zou vragen, uit aardigheid. Een ander koffertje hing ze over haar schouder en ik wilde vragen waar die voor was, maar hield m'n mond. "We zitten op de derde verdieping," mompelde ik zacht. Ik wist niet of ze het zelf al wist, of dat ze uberhaupt iets terug zou zeggen. Ik duwde de grote deur open en wachtte ook totdat Amanda naar binnen zou komen. Ik was serieus heel benieuwd hoe dit allemaal zou uitpakken.

    [Hahaha. Dat is even hoe hij haar nu voorsteld, misschien vind hij haar straks heel leuk. (wbw)]


    stay safe because I like being alive at the same time as you