• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. (Script.)
    - Zayn Javadd Malik. (GEZOCHT.)
    - Liam James Payne. (Lilarry.)
    - Niall James Horan. (Aquari.)
    - Harry Edward Styles. (xAlways.)

    De meiden:
    - Loënné Roselle Garcia. (Days.)
    - Mia Olympe Blossom. (Bronze.)
    - Jacelyn Madison Underwood. (Averalda.)
    - Amanda Adeline Conté. (JustLovegood.)
    - Kathy Rose Jones. (Dobreva.)

    De regels:
    - Minimaal vier regels volschrijven
    - OOC tussen haakjes
    - Maximaal twee rollen, waarvan maximaal één meisje.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    - Geen Powerplay. Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping. Hier mogen ze zelden vanaf.
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon.




    Kamerindeling:
    Verdieping één: Jacelyn en Niall.
    Verdieping twee: Kathy en Zayn.
    Verdieping drie: Amanda en Louis.
    Verdieping vier: Loënné en Liam.
    Verdieping vijf: Mia en Harry.


    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 18:17 ]


    Reality's overrated.

    Amanda Adeline Conté

    "Ja, de suiker. Tenminste, wil je suiker in je thee?" Ik grinikte weer zachtjes en knikten. ‘Ja graag thee zonder suiker is niet echt mijn ding.’ Zei ik terwijl Louis verder gingen met zoeken en ik gingen zitten. "Ik heb het al gevonden," mompelde Louis terwijl hij de pot suiker omhoog hield en vervolgens op de bank ging zitten en de suikerpot erbij zette. Ik grinkte nog eens zacht pakten een kleine lepel haalde wat suiker uit de pot en kapte hat in mijn thee. ‘Het is misschien een vreemde vraag maar is het de bedoeling dat wij samen slapen?’ Vroeg ik verlegen terwijl ik nog wat in mijn thee roerden.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Louis Tomlinson.

    Amanda grinnikte zachtjes en knikte. "Ja graag thee zonder suiker is niet echt mijn ding." Zei ze, wat logisch was. Het smaakte veel anders zonder suiker. Met suiker met het net dat tikkeltje lekkerder. Ik keek toe hoe Amanda een lepeltje met suiker in haar mok met thee gooide, ik volgde haar voorbeeld en gooide alleen bij mezelf twee lepeltjes erin. "Het is misschien een vreemde vraag maar is het de bedoeling dat wij samen slapen?" Vroeg ze verlegen, terwijl ze nog wat in d'r thee roerde. "Ik weet het eerlijk gezegd niet, jij hebt de kamer gezien, hoe ziet het eruit?" Het leek me dan best wel awkward. Niet zozeer omdat het Amanda was, maar alleen omdat het om slapen ging. Meestal had je alleen seks met een meisje en daarna was je weg. Al was het natuurlijk voor het programma wel goed, maar ik wist natuurlijk niets.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Averalda went Daddario]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amanda Adeline Conté

    "Ik weet het eerlijk gezegd niet, jij hebt de kamer gezien, hoe ziet het eruit?" Ik zuchten zachtjes er was 1 slaapkamer met een 2 persoons bed en een lig stoel. Dus het was zeker de bedoeling dat wij samen sliepen. “Er is maar 1 slaapkamer dus ik zou denken van wel maar slaap jij maar in het bed en dan slaap ik wil in de lig stoel. Het maakt mij toch niet zoveel uit ik ben toch al erger gewent.” Zei ik een beetje verlegen maar toch wat vastberaden terwijl ik vrolijk naar hem lachte. Uiteindelijk keek ik toch verlegen weg roerde nog wat in mijn thee en dronk het daarna voorzichtig op.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Louis Tomlinson.

    Ik hoorde Amanda zachtjes zuchten. "Er is maar 1 slaapkamer dus ik zou denken van wel maar slaap jij maar in het bed en dan slaap ik wil in de lig stoel. Het maakt mij toch niet zoveel uit ik ben toch al erger gewent." Zei ze, iets minder verlegen dan daarnet. Ik zag een glimlach rond haar lippen en ik knikte, om haar aan te kijken. "Doe niet zo gek, joh. Je komt gewoon naast mij slapen. Het is tenslotte een tweepersoonsbed, of niet?" Als dat het niet zou zijn, dan snapte ik het wel, maar anders kon ze gewoon 'gezellig' naast mij komen liggen, voor zover dat mogelijk was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Amanda Adeline Conté

    Hij knikte en keek me aan. "Doe niet zo gek, joh. Je komt gewoon naast mij slapen. Het is tenslotte een tweepersoonsbed, of niet?" Ik knikte zacht. “Ja het is inderdaad een 2 persoons bed maar ik vind het echt niet erg om in die lig zetel te slapen hoor zoals ik als zei ik ben al erger gewent.” Zei ik terwijl ik waar glimlachte en langzaam recht stond. “Maar eum ik ga even douche.” Zei ik verlegen terwijl ik richting de slaapkamer liep. Daar pakte ik een verse onder broek een topje een slaap short en wat douche spullen. Ik wou net terug de kamer uitgaan maar toen herinnerde ik me dat mijn schets boek nog open en bloot lag. Dus ik deed het snel dicht legde het op mijn koffer en liep richting de badkamer.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Louis Tomlinson.

    Amanda knikte langzaam. "Ja het is inderdaad een 2 persoons bed maar ik vind het echt niet erg om in die lig zetel te slapen hoor zoals ik als zei ik ben al erger gewent." Zei ze, terwijl ze dat laatste weer opnieuw herhaalde. Ik schudde mijn hoofd. "Kom op, je gaat niet op de bank liggen als er plaats genoeg is in dat bed. Je komt gewoon naast mij," een glimlach speelde rond mijn lippen en ik keek het meisje aan. Die rechtop ging staan en ook glimlachte. "Maar eum ik ga even douche." Zei ze verlegen en ik knikte. "Veel plezier." Een grinnik verliet mijn mond en ik zakte weer wat onderuit op de bank en nam een klein slokje van mijn hete thee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sorry dat ik zo weinig van me liet horen, ik probeer morgen te reageren maar kan niks beloven.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mia Blossom.
    Ik draaide me om met mijn armen voor mijn bovenlichaam. Harry stond met lichtelijk open mond in de deuropening. "Jup, ik ga dit verliezen." Fluisterde hij. Daarna liep hij weer weg, en ik draaide de doucheknop uit. Ik droogde me af met een pluizige handdoek. Ik liep met een handdoek om mijn lichaam heengeslagen de kamer in, en haalde mijn bikini uit mijn koffer, waarna ik me omkleedde in de badkamer. Toen ik daar klaar mee was keek ik Harry aan. "Ga je mee in de jacuzzi?" vroeg ik lipbijtend. Ik glimlachte liefelijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne.
    Ze denkt even na. "Loënné, zeventien jaar. Mijn afkomsten liggen in Italië, al is mijn vader Spaans, maar een paar jaren geleden hebben we hier een nieuwe start gemaakt. Ik woon op mezelf en heb zeven oudere broers. Dus ben ik wel wat gewend qua 'stoere jongens'."
    De lift komt aan bij de juiste verdieping. Loënné loopt meteen door naar de slaapkamer en zet daar haar koffers neer, waarna ik zie dat ze even om zich heen kijkt. Ze pakt haar koffer niet meteen uit. "Wil je wat drinken?" vraagt ze vriendelijk terwijl ze door naar de keuken loopt.
    Terwijl ik ook het appartement in loop, antwoord ik. 'Ja, lekker. Doe maar een biertje,' meld ik.
    Ik ga op de bank in de woonkamer zitten. Ik moet toegeven, deze meid is zo slecht nog niet. Eigenlijk mag ik haar wel. Maar dan gaat het niet helemaal volgens plan. Wat moet ik doen? Aardig doen? Of niet? Ik weet het niet. Maar ik weet wel, dat ik het slechter had kunnen treffen, dus misschien kan ik er dan maar beter het beste van maken.


    "Family don’t end in blood”

    Loënné Roselle Garcia.

    "Ja, lekker. Doe maar een biertje," meld hij.
    Terwijl ik in de koelkast tuur haal ik een hand door mijn krullende haar. Zodra mijn blik op een flesje bier valt grijp ik die bij de hals en schenk voor mezelf een glas water in. Even valt mijn blik op mijn spiegelbeeld en de twee verschillende ogen. En als ik de woonkamer inloop, richting Liam die op de bank zit, vraag ik me af of hij het niet 'eng' vind. Zoals wel meerderen daar zo over denken.
    "Asjeblieft, zeg ik hem terwijl ik het flesje aangeef. Zelf ga ik naast hem zitten en duw nog eens een pluk haar achter mijn oor terwijl ik een slok water neem en hem een beetje onderzoekend bekijk.


    Reality's overrated.

    Amanda Adeline Conté

    Ik zette de kraan alvast aan zodat het water al warm kon worden en kleden me uit. Ik deed mijn haar los en deed mijn ketting,oorbellen en armband uit en ik liep de douche in. Terwijl de warme stralen over me heen stroomden twijfelde ik of ik de deur nu dicht had gedaan ik haalde mijn schouders op en draaide me om terwijl ik mijn haar in zeepte en terug dacht aan Louis hij was eigenlijk best wel knap en zijn ogen die waren om bij weg te smelten nu maar hopen dat hij mijn schets boek nooit vond dat zou nog eens gênant kunnen zijn. Mijn schets boek was namelijk mijn dag boek ik beschreef mijn dag er niet ik tekende mijn dag en dat was veel leuker en dat kon ik ook beter. Na een 10 tal minuten douche stapte ik uit de douche. Ik droogde mijn haar en mijn lichaam en deed mijn slaap short, topje pantoffels en mijn te grote slaap shirt aan. Daarna deed ik mijn haar in een dot en mijn sieraden terug aan en liep terug de badkamer uit.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Louis Tomlinson.

    Na een paar minuten hoorde ik hoe de douche aanging en het water kletterde langzaam neer. Ik vroeg me toch af hoe ik dit in hemelsnaam vol zou kunnen houden, al had ik daar wel expres Amanda voor gekozen. Maar ik wist het niet precies, iemand kon natuurlijk altijd veranderen. Ik beet op mijn lip en nam het laatste slokje van mijn thee, waarna ik de mok op de tafel zette. Eigenlijk moest ik ook mijn koffer nog maar is uitpakken, dan kon ik zien of Amanda echt gelijk had over de kamer want daar was ik natuurlijk wel benieuwd naar. Maar ik zou eerst wel is wachten totdat ze klaar zou zijn met douchen. Na iets wat een half uur leek, ging dan toch de douche uit. Misschien kon ik straks ook maar is gaan douchen, want tja, wat moest je hier anders doen? ...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.
    Loënné tuurt in de koelkast en haalt een hand door haar krullen. Ze grijpt het bierflesje bij de hals beet en schenkt dan voor zichzelf een glas water in. Daarna loopt ze de woonkamer weer in.
    'Alsjeblieft,' zegt ze terwijl ze me het flesje aanreikt. Ze komt naast me zitten en strijkt nog een pluk haar achter haar oor, terwijl ze een slok uit het glas water neemt en mij onderzoekend bekijkt.
    Ik pak het bierflesje, open het met mijn tanden en neem een grote slok, om vervolgens met mijn handpalm het witte schuif van mijn mondhoeken te vegen. Ik zak een beetje onderuit om mezelf het maar makkelijk te maken en zak onderuit. 'Zo, en wat is de reden waarom je met dit programma hebt ingestemd?' vraag ik nieuwsgierig.


    "Family don’t end in blood”

    Amanda Adeline Conté

    Ik zag Louis zitten en glimlachte naar hem. “Nou als jij nog wilt douche de douche is vrij.” Zei ik terwijl ik nog even glimlachte naar hem en richting de slaap kamer liep. Daar deed ik mijn pantoffels uit en ging op de lig stoel zitten ik zuchten en keek even rond om te kijken waar dat ik mijn schets boek nou weer had gelegd. Eenmaal gevonden liep ik naar mijn koffer ik pakten mijn schets boek er uit mijn potlood,gom en ook wat kleur potloodjes en ging terug in de lig stoel zitten. Ik werkten zijn ogen af en ging verder aan zijn gezicht en lichaam totdat ik het beeld het nagetekend zoals hij daarnet in de zetel zat.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins