• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. (Script.)
    - Zayn Javadd Malik. (GEZOCHT.)
    - Liam James Payne. (Lilarry.)
    - Niall James Horan. (Aquari.)
    - Harry Edward Styles. (xAlways.)

    De meiden:
    - Loënné Roselle Garcia. (Days.)
    - Mia Olympe Blossom. (Bronze.)
    - Jacelyn Madison Underwood. (Averalda.)
    - Amanda Adeline Conté. (JustLovegood.)
    - Kathy Rose Jones. (Dobreva.)

    De regels:
    - Minimaal vier regels volschrijven
    - OOC tussen haakjes
    - Maximaal twee rollen, waarvan maximaal één meisje.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    - Geen Powerplay. Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping. Hier mogen ze zelden vanaf.
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon.




    Kamerindeling:
    Verdieping één: Jacelyn en Niall.
    Verdieping twee: Kathy en Zayn.
    Verdieping drie: Amanda en Louis.
    Verdieping vier: Loënné en Liam.
    Verdieping vijf: Mia en Harry.


    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 18:17 ]


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson.

    Amanda kwam algauw de badkamer uit en ik suggereerde dat ze al haar slaapkleding aan had getrokken, wat er niet slecht uit zag. "Nou als jij nog wilt douche de douche is vrij." Zei ze, terwijl ze naar me glimlachte en vervolgens de slaapkamer in verdween en daar ook niet meer uitkwam. Ik vroeg me toch af wat ze aan het doen was en aangezien ik dan mijn koffer daar heen kon slepen, had ik meteen een mooi excuus. Ik duwde mezelf omhoog van de bank en pakte mijn koffer bij het zijhaakje, zodat ik 'm achter me aan kon rijden. Ik duwde de slaapkamer deur open en zette de koffer neer. Amanda zat in de ligstoel en het bed was inderdaad voor twee personen. "Wat ben je aan het doen?" Glimlachend keek ik even naar Amanda, waarna ik mijn koffer het bed optilde en deze opende.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Amanda Adeline Conté

    "Wat ben je aan het doen?" Hoorde ik ineens de stem van Louis en zag dat hij even naar me glimlachte en daarna zijn koffer het bed optilde en deze opende. Ik bloosde bang dat hij zou zin dat ik hem had getekend ik bedoel zou dat niet heel stakerig over komen. “Nou eum ik was wat aan het tekenen.” Zei ik wat verlegen. “Trouwens is het erg dat mijn viool en schilder spullen daar in de hoek staan? Zo niet dan verplaats ik ze wel even.” Zei ik weer wat minder verlegen terwijl ik zachtjes glimlachte naar hem.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Loënné Roselle Garcia.

    Liam pakt het bierflesje, opent het met zijn tanden en neemt een grote slok. Waarna hij met zijn handpalm het witte schuim van zijn mondhoek veegt. Hij maakt het zich gemakkelijk en zakt een beetje onderuit. "Zo, en wat is de reden waarom je met dit programma hebt ingestemd?"
    Zijn nieuwsgierige vraag zet me even aan het denken. "Mijn tweelingbroer heeft me opgegeven, ikzelf wist niet zo goed of dit plan wel zo geweldig was. En eigenlijk had ik ook totaal niet verwacht dat ik üperhaupt gekozen zou worden. Nu heeft het ook nog een ander doel," geef ik uiteindelijk toe. Het enalaatste is vooral gedoeld op mijn ogen waar ik ook een kort handgebaar naar maak. Het laatste is gedoeld op mijn moeder, maar dat gaat hem niet aan. Sorry hoor. Dat gaat gewoon niemand aan.
    'Het gaat vast helpen,' had mijn broer Taylor deze ochtend gezegd waarna hij door mijn haar woelde. 'Je zult zien. Je bent een pracht van een meid. Bovenal, je lijkt op mij,' grinnikend knipoogde hij naar me waarna hij een kus op mijn voorhoofd plantte. Met al mijn broers heb ik een sterke band, met mijn vader wat minder, hij is nog steeds niet over mijn moeder heen, maar toch is Taylor als mijn beste vriend. We zijn niet voor niks een tweeling en hij lijkt dan ook net een mannelijke versie van mezelf, behalve de ogen en het trauma dan.


    Reality's overrated.

    We zoeken een nieuwe Zayn.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    "Mijn tweelingbroer heeft me opgegeven, ikzelf wist niet zo goed of dit plan wel zo geweldig was. En eigenlijk had ik ook totaal niet verwacht dat ik üperhaupt gekozen zou worden. Nu heeft het ook nog een ander doel," antwoord Loënné.
    Bij het op één na laatste wat ze zegt maakt ze een kort handgebaar naar haar ogen. Haar ogen hebben zijn niet hetzelfde, het zijn er twee verschillende. Het valt me eigenlijk nu pas op. Het geeft haar iets speciaals, iets bijzonders.
    Ik besluit niet door te vragen over dat 'andere doel'. Nu nog niet in ieder geval. Ik neem nog een slok van mijn bier en staar voor me uit, niet wetend wat ik hier in dit appartement kan gaan doen.


    "Family don’t end in blood”

    Loënné Roselle Garcia.

    Liam neemt nog een slok van zijn bier en staart voor zich uit. Zwijgend drink ik het glas water leeg en ga dan weer naar de keuken, om het glas om te spoelen, af te wassen en weer op z'n plaats te zetten. Daarna begin ik mijn koffer uit te pakken. En als dat dan ook gedaan is ga ik weer naar Liam.
    "Eh, ik zag dat ze hier een jacuzzi en thuisbioscoop hebben, zin in één van beiden?" vraag ik Liam. Terwijl ik een beetje droolend op mijn voeten heen en weer beweeg.


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson.

    Ik zag hoe ze moest blozen. "Nou eum ik was wat aan het tekenen." Zei ze en het leek me beter om niet verder te vragen, want volgens mij wilde ze het er niet over hebben. "Trouwens is het erg dat mijn viool en schilder spullen daar in de hoek staan? Zo niet dan verplaats ik ze wel even." Zei ze verder en ik schudde mijn hoofd. "Is niet erg, laat maar staan." Ik glimlachte naar haar en rukte wat verschillende dingen uit mijn koffer, eerlijk gezegd boeide het me niet hoe ik er hier uit zag, want ik zat toch alleen maar met Amanda en die maakte dat volgens mij ook niet zoveel uit. "Ik ben ook even douchen." Ik blikte nog een keer op het meisje, voordat ik ook richting de badkamer verdween.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Amanda Adeline Conté

    Ik zuchten en liet me heel uit op het bed vallen. Dit ging nog moeilijker worden dan ik dacht. Hij was slim geweest en had mij gekozen dat vreemde stille meisje dat liever alleen in een hoekje zat. Hij wou blijkbaar dus echt wel graag winnen. Ik zuchten weer waarom had mijn moeder me hier toch voor ingeschreven dit was niks voor mij en dat wist ze. Ik schudde even met mijn hoofd om alle stomen gedachten er uit de schudden en liep richting mijn schilder ezel. Ik scheurde de schets van Louis uit mijn boek en hing hem op het doek. Ik was nu te moe om er iets mee te doen het was misschien nog niet laat maar ik was heel de nacht wakker geweest. Ik legde een doek over mijn schilders ezel en liep naar de lig stoel waar ik in ging liggen en langzaam mijn ogen sloot.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Louis Tomlinson.

    Al gauw had ik de badkamer gevonden en opende deze deur ervan. Het zag er niet slecht uit, ik hing mijn handdoek en kleding over het rek, waarna ik gauw al mijn kleding uittrok en een sprong waagde onder de douche. Het bad zou ik later nog wel is uitproberen. Ik draaide de kraan open en het warme water stroomde er direct uit. Heerlijk. Ik vroeg me nog altijd af hoe ik het aan zou moeten pakken, maar als het zou blijven gaan zoals het nu ging, dan kan dat ergens best wel lukken. Na een kleine vijf minuten vond ik het wel genoeg geweest en draaide de kraan terug dicht, ik wist mijn handdoek van de haak af en droogde mezelf af. Ik trok een schone boxer aan, plus wat schone kleding, bestaande uit een joggingbroek en een hoodie. De handdoek hing ik terug over de haak, zodat deze kon drogen. Mijn was liet ik daar maar liggen, wist nog niet precies wat ik er mee moest. Ik maakte me een weg terug naar de slaapkamer, waar Amanda op de ligstoel lag. Ik keek ligt glimlachend naar haar en pakte een dekentje, om dat over haar heen te leggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles

    Ze komt naar me toe in haar bikini. "Ga je mee in de jacuzzi?" Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. 'Oke.' Ik loop rustig naar mijn kamer en kleed me om. Ik twijfel een tijdje over welke zwembroek ik aan moet doen. Ja, ik ben erg ijdel. Uiteindelijk maak ik een keuze en loop ik weer naar de woonkamer. Mijn hand vouwt zich weer om mijn ketting, die ik nog steeds om heb. Ik glimlach vriendelijk naar Mia. 'Mooie bikini.' Zeg ik terwijl ik mijn spullen een beetje opruim. Ik fluit een vrolijk wijsje en loop een beetje door het appartement. Na een tijdje stop ik en loop ik naar Mia. 'Zullen we dan maar gaan?' Vraag ik beleefd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne.
    Loënné drinkt zwijgend het glas water leeg en gaat dan weer naar de keuken, waar ze het glas omspoelt, afwast, en tenslotte weer terug op zijn plek in het keukenkastje zet. Daarna begint ze haar koffer uit te pakken. Zodra ze klaar is komt ze weer naar mij toe.
    'Eh, ik zag dat ze hier een jacuzzi en thuisbioscoop hebben, zin in één van beiden?' vraagt ze mij, terwijl ze een beetje van de ene voet op de andere heen en weer begint te bewegen. Ik denk even na. Doen? Of toch niet? Ik bijt twijfelend op mijn lip.
    Ach, waarom ook niet? Ik zet een glimlach op en knik. 'Lijkt me leuk. Thuisbioscoop dan maar?'


    "Family don’t end in blood”

    Loënné Roselle Garcia.

    Even denkt hij na en bijt twijfelend op zijn lip. Dan zet hij een glimlach op en knikt. "Lijkt me leuk. Thuisbioscoop dan maar?"
    Vrolijk glimlachend kijk ik hem aan. "Okay." Ik sta op en loop, een beetje onrustig met mijn vingers trommelend op mijn bovenbenen, richting de thuisbioscoop. Waar ik de films bekijk en me richting Liam kijk. "Wat voor films vind jij leuk? Weet je wat, kies wat, een expert kan je me namelijk zeker niet noemen. Dus zal jij de gene zijn met de beste speculaties."


    Reality's overrated.

    [Script -> Lothian.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Ik kan tot en met maandag waarscheinlijk niet meer reageren ik zal mijn best doen maar in ieder geval al een ongeloofelijke grote sorry)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    - Ik zal zo snel mogelijk proberen te reageren. -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.