• De duistere heer is vernietigd, maar het kwaad is niet geweken.



    In de strijd tegen de duistere heer, beter bekend als Voldemort, heeft Zwadderich veel verliezen gehad. Velen zijn vergaan, sommigen zijn in leven.
    Nu, na een paar jaar nadat Voldemort is vernietigd, is er een nieuw kwaad opgestaan. Nogroth weet vele mensen te rehabiliteren naar zijn mate. Vele Zwadderaars zijn hierin betrokken.
    De meesten volgen hem op de voet, maar een paar schoppen stennis en gaan tegen iedereen in. Die mensen gaan tegen de Nogrot-volgers in en vechten met ze.
    Iedereen doet het op zijn eigen manier. De andere afdelingen bemoeien zich er ook mee, wat een grote rel veroorzaakt.
    Het schoolhoofd doet hier niks aan en laat alles begaan. Velen denken dat hij ook aan Nogrot’s kant staat, maar het blijft een twijfelgeval. Hij blijft het schoolhoofd. En die doet geen kwaad, toch?
    Iemand zou het kwaad moeten kunnen verslaan. Iemand zou het moeten kunnen vernietigen. Zodat iedereen weer vredig kan leven in de wereld. Want dat is wat iedereen wil, toch?


    INVULLEN:

    Naam
    Voornaam en achternaam eventueel tussennaam/namen
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    Leerjaar(als leerling)
    Rol
    Afdeling(als leerling)
    Beste vakken
    Leeftijd
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt.
    Geschiedenis
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.
    Extra
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG.

    Gryffindor
    Klassenoudstes -
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Lunalovesit - Zoey Alaria Raveda
    - Jager: Aravis- Sophia Helena Adams
    - Jager:
    -Jager:
    - Wachter/Aanvoerder:
    - Drijver: LuvYou - Christina Clark

    Slytherin
    Klassenoudstes - Mycrella Scarlet Baratheon. - 7th - Pwettyness

    Samira Rela Agentum. - 5th - Wieckse123
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker:
    - Drijver:
    - Drijver:
    - Jager:
    - Jager:

    Ravenclaw
    Klassenoudstes -

    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager:
    - Jager:
    - Zoeker:
    - Drijver: Bicycle Reservatie

    Hufflepuf
    Klassenoudstes –

    Smekkiesx - Trisha Zwalzig
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker:
    - Jager:
    - Drijver:

    Schoolhoofd


    Leraren – voor elk vak één
    Aravis - Elizabeth Brittany Yorkhill - Verweer tegen de zwarte kunsten.

    Volgers van Nogroth.



    Regels

    -Je mag meerdere personage's.
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 10 zinnen.
    -OCC tussen ([{*- enz.
    - 16+ is toegestaan
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door Pwettyness.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 20:07 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Dit lijkt mij een leuk idee, maar ik denk er nog even over.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam
    Mycrella Scarlet Baratheon.
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    Volboed
    Leerjaar(als leerling)
    Zeven
    Rol
    Leerling
    Afdeling(als leerling)
    Slytherin
    Beste vakken
    Charms, Potions, DATDA.
    Leeftijd
    Zeventien.
    Uiterlijk


    Innerlijk
    komt
    Extra
    Mycrella heeft een kat, snake. En een uil, Symplisat.



    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Patholoog schreef:
    Dit lijkt mij een leuk idee, maar ik denk er nog even over.


    Happy Birthday my Potter!

    Super Pwetteu :3

    Hier mijn formulier:

    Naam: Samira Rela Agentum.
    Bloede: Volbloed
    Leerjaar: 5
    Rol: Leerling
    Afdeling: Zwadderich
    Beste vakken: Toverdranken
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:



    Samira heeft een normale lengte en redelijk witte huid. Het wit steekt niet af tegen de andere kleuren, maar het is wel opvallend wit. Haar blonde haren laten haar huid nog feller overkomen. Vaak draagt ze haar blonde haar los met een lok voor haar ogen. Haar groende ogen trekken de aandacht weg van haar huid, en kunnen vrij fel kijken.

    Innerlijk:

    Goede punten

    I. Samira kan opzich goed met mensen optrekken die ze mag.
    II. Ze heeft veel zelfvertrouwen en is ook niet op haar mondje gevallen.
    III. Slecht overhaalbaar voor dingen waar ze niet mee instemt.
    IV. Samira kan emoties en gedachten aflezen uit iemands ogen.
    V. Begrijpt dingen snel, ookal zijn er maar halve zinnen gebruikt of valt ze midden in een gesprek erbij.

    Slechte punten

    I. Haar ‘kwade’ kant neemt haar soms over, waardoor ze niet weet wat ze doet en er geen controle over heeft.
    II. Een heel kort lontje.
    III. Vaak sarcastisch op de verkeerde momenten.
    IV. Kil tegen vreemden.

    Geschiedenis (deels omschrijving van het personage erbij)

    Geboortedatum en plaats: 04-04-1998, Liverpool
    Samira is opgegroeid in een grote familie. (5 broers, vader, moeder, een kat en een hond)
    Altijd stond ze op de tweede plaats (beter gezegd de 6de plaats), omdat ze ‘niks kon bereiken’. Haar broers stonden altijd op de eerste plaats.
    Samira heeft leren vechten met woorden en daden. Altijd moest ze opkomen voor zichzelf. Ook moest ze haar broers aankunnen.
    Haar ouders hebben haar grotendeels verwaarloosd, alleen haar oudste broer (Ricardo ‘Rio’ Agentum) nam het soms voor haar op. Dit kwam uit op zweepslagen, en naarmate ze ouder werd leerde ze steeds beter voor zichzelf opkomen. In de zomervakanties gaat ze naar de ouders van haar moeder toe (haar grootouders), aangezien die niks hebben tegen meiden.
    Haar kat en hond zijn alles voor Samira. Niemand heeft een sterkere band met dieren dan Samira. Ze is dan wel een Zwadderaar, maar wel een met gevoel.
    Ze kan kil zijn en gevoelloos, maar dat is niet altijd zo geweest. Haar ouders hebben haar zo gemaakt.

    Extra

    Hobby’s: Freerunnen, vechten, gezellig doen met vrienden en muziek maken.
    Dierbare mensen/dingen: Haar hond(Balthazar), haar kat (Melody), haar broer Ricardo en haar wand.


    Melody:



    Balthazar:



    Ricardo:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 19:25 ]


    Sometimes you can't eat, sometimes you can't breath. It's weird how it is on the same moment. When you see him.

    Naam: Zoey Alaria Raveda
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje': halfbloed (moeders kant dreuzel)
    Leerjaar(als leerling): 3
    Rol: leerlinge
    Afdeling(als leerling): Gryffindor (vind je het wel goed als ik met nederlandse termen schrijf?)
    Beste vakken: Toverdranken (Potions) en Bezweringen (Charms)
    Leeftijd: 13
    Uiterlijk: foto:


    ~Primrose Everdeen (yeah)~
    Zoey heeft meestal donkerblond haar en groene ogen. Ze is best klein en tenger.
    Innerlijk: Zoey is graag alleen en houdt van lezen. Ze is er aan gewend het soort van "kleine zusje" van de groep te zijn. Ze heeft veel zelflol, waardoor sommige mensen haar een beetje raar vinden. Ze is eigenlijk best slim, maar kan zich niet zo goed concentreren, waardoor ze op de basisschool heel dom en vreemd gevonden werd.
    Geschiedenis: Haar vader is een tovenaar en transformagiër en werkt op het Ministerie van Toverkunst. Haar moeder werkt als modeontwerpster en is meestal weg, dus trekt Zoey meer op met haar vader. Haar zusje hoopt ook naar Zweinstein te mogen, maar is nog te jong (4 jaar). Verder is de geschiedenis niet heel verrekte interessant.
    Extra: ze is een transformagiër (mag dat?) en Zoeker (Seeker) in het Zwerkbalteam.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 22:09 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Kan ik zoeker Gryffindor reserveren?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    In welke tijd speelt dit zich af?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    @Lunelovesit; goedgekeurd
    @Aravis; Maar natuurlijk
    @Wunjo: zo rond de vijftig jaar na de val van Voldemort.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    @Lunelovesit; goedgekeurd
    @Aravis; Maar natuurlijk
    @Wunjo: zo rond de vijftig jaar na de val van Voldemort.

    Maar de zoeker heb ik... Of moet je die eerst reserveren? Dat vind ik dan niet kunnen, want t staat niet in t topic

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 15:04 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    je hoeft een zoeker alleen te reserveren als je je rol ook reserveerd, anders ben je vrij te kiezen


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [o oke]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Naam: Sophia Helena Adams
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje': dreuzeltelg
    Leerjaar(als leerling): 5de
    Rol: leerling, jager in Zwerkbalteam Gryffindor
    Afdeling(als leerling): Gryffindor
    Beste vakken: Transfiguration en Defense against the dark arts
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Sophia is erg slim, maar dan ook heel erg slim. Ze kan op 95% van de vragen binnen de 10 seconden een antwoord formuleren en schept zo sympathie van de leerkrachten. Het kan immers wel zijn dat ze nogal betweterig overkomt. Ze wil graag de beste zijn en gaat anderen altijd verbeteren als ze een foutje hoort. Enkel kan ze er niet tegen als anderen dat bij haar doen.
    Verder is Sophia een leuke vriendin om te hebben, ze zal het vaak opnemen voor haar vriendinnen als er iets met hen gebeurd. Maar ze is helemaal niet perfect. Je ergert je zelfs als vriendin wel vaker eens aan haar. Als ze je niet kan uitstaan, laat ze dat ook merken. Haar blikken alleen vertellen al genoeg, maar ze gaat zich ook niet inhouden het gewoon recht in je gezicht te zetten. Dat werkt haar wel eens de problemen.
    Ze is op het moment volop bezig met toveren zonder toverstok, aangezien de toverstaf slechts een verlening is van de hand. Het begint te lukken, maar nog niet alles gaat zoals ze het zou willen. Dit heeft haar al een paar keer strafwerk opgeleverd.
    Uiterlijk:


    Extra: Sophia is een faunaat, daar heeft ze erg lang op geoefend, en twee jaar terug is het haar gelukt, omdat ze zo goed is in transfiguratie. De vorm van haar faunaat is een uil.

    [Werk 'm straks verder af. Kan ik alvast ook een tweede rol reserveren? Leerkracht DADA, als het kan]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 20:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam Christina Clark (Bijnaam en gebruik: Chris)
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje' Modderbloedje
    Leerjaar(als leerling) 4
    Rol leerling, drijver zwerkbalteam Griffoendor.
    Afdeling(als leerling) Griffoendor
    Beste vakken Geschiedenis van de Toverkunst
    Leeftijd 14
    Uiterlijk



    Chris heeft bruin, krullend haar. Ze heeft blauwe ogen en een uitdagende blik. Ze heeft een vrij gemiddeld postuur, alleen is ze wel kleiner dan gemiddeld.

    Innerlijk Chris is een avontuurlijk meisje. Hoewel ze wel stil is, is ze erg vrolijk, en een tikkeltje jongensachtig. Ze is erg vlot in dingen, en vaak vrolijk.
    Ze is wel afstandelijk, en niet erg open. Ook is ze soms iets te uitdagend, wat kan zorgen voor moeilijke situaties. Ze is soms iets te overmoedig.
    Geschiedenis Haar vader is dominee in een dreuzelkerk, en haar moeder werkt in een fabriek. Verder is ze enig kind. Ze had nooit zoveel vrienden omdat ze abnormale dingen deed. Als ze bij haar in de buurt kregen, kregen ze jeuk, of iets anders.
    Chris is opgegroeid, en geboren in Schotland, in de plaat Nigg.
    Extra
    Chris zal langzamerhand steeds meer naar de 'Dark side' groeien. Meer zal ik niet verklappen. Wel zeg ik ook dat ze steeds killer word.

    Oke dit is me eerste keer dus ik hoop dat ik alles goed invul xD (let ni op men slechte schrijftstijl)

    Naam: Trisha Zwalzig
    Als je een modderbloedje en een volbloed tovenaar samenvoegd wat krijg je dan?
    Leerjaar: 2
    rol:Leerling :)
    Afdeling: Huffelpuf
    Beste vakken: Ze is best goed in verweer tegen de zwarte kunsten.
    Leeftijd:12
    Uiterlijk: Ze heeft lang stijl blond haar.Haar ogen zijn groen met kleine paarse spikkels.Ze heeft ook een puntje naast haar neus.Dit is een oud litteken van vroeger.(foto komt later)

    Innerlijk:Ze let vaak goed op wat ze doet.Voor de rest is ze heel aardig en helpt graag andere mensen.Ahoewel ze in huffelpuf zit kan ze soms wat gemeen zijn.Ze is niet zo gevoelig maar wel heel geduldig.

    minpunt:Ze is verslaaft aan smekkies en aan chocokikkers waardoor ze vaak al haar geld daar aan opdoet.

    Geschiedenis:Haar vader is een volbloed en haar moeder een moddrbloedje.De familie van de vader kon dit niet accepteren en wou haar dus vermoorden samen met haar moeder.Ze zijn 's nachts hun huis binnengeslopen en hebben haar kamer bereikt.Eerst zette ze hun staf onder hun oog waardoor ze een brandwonde kreeg. Haar vader kon haar optijd redden zodat ze enkel een wonde er van over hield. Nadien zijn ze in de dreuzelwereld gaan wonen omdat ze bang waren dat dit nog eens ging gebeuren.Ze groeide op met magie en leerde zich te verdedigen. Haar vader werkt in goudgrijp en haar moeder heeft een winkeltje in zweinsveld.

    Extra dingen: Ze heeft als huisdier een pad genaamd wilfred.
    Ze kent anderling al van haar moeder en ze oefent vaak om een patronus te kunnen produceren.
    Haar favo spreuken zijn: accio,expelliarmus

    WAND: populierenhout en de kern is een eenhoornshaar hij is 26 cm lang

    Hoop dat dit goed is?

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 23:35 ]


    After all this time,severus? Always.

    Wanneer je een tovenaar (In jou geval volbloed) en een dreuzel fokt. (Ja ik noem het maar even zo) Krijg je een halfbloed