• In dit algemene topic kan je praten over je ervaringen met pesten, vragen stellen of gewoon met andere mensen over het onderwerp praten.

    Dit topic is geen dubbeltopic op dit. In dat topic ging het over wat pesten met jullie gedaan heeft, dit is een algemeen topic over pesten. Ik en xAlways hebben dan ook toestemming gevraagd (en gekregen) van Donoghue om dit topic te starten.

    Het mag. Het moet alleen wel het algemene topic over pesten zijn, en er moet duidelijk gemaakt worden wat het doel ervan is, zodat anderen kunnen zien dat het niet het zelfde doel heeft als het andere topic. Ook moet men er elkaar met respect behandelen.


    Zoals ze zelf zegt, willen we jullie even op het hart drukken dat we in dit topic elkaar met respect behandelen en iedereen in zijn waarde laten. Sommige mensen vinden het zwaar om over hun verleden te praten, denk daar ook een beetje aan.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 20:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    > Mijn topics.


    † Love? I want to sleep.

    Iedereen pest.


    Your make-up is terrible

    Deilia schreef:
    (...)

    Ja, want pesters pesten is really the best way to go.


    Ik vrees dat ik niet helemaal mee ben.
    In zoverre ik weet, pest ik niet met te zeggen dat pesters zielig zijn, dat is iets waar iedereen het mee akkoord is, denk ik.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Arratay schreef:
    Muh, ik vind het wel grappig om verhalen hier te lezen dus bij deze mijn topics.


    Sorry, maar dit komt een beetje respectloos op mij over.

    MT, overigens. Ik ben gepest geweest en ik zou heel graag anderen willen helpen die nog steeds gepest worden. Ik weet dat ik erg weinig kan doen via een medium, maar toch vind ik het fijn om anderen te helpen via gesprekken en adviezen. Het is maar een kleine hulp die ik kan bieden, maar alle beetjes helpen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn topics


    Because I love him, do I need another reason?

    Michonne schreef:
    Iedereen pest.


    Yeah right, dat is echt onzin. Pesten is niet gewoon eens iets gemeen tegen iemand zeggen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Yeah right, dat is echt onzin. Pesten is niet gewoon eens iets gemeen tegen iemand zeggen.


    Dat is echt zo. Ik zie heel veel mensen die gepest worden, anderen pesten, al is het maar op het internet. Ze doen het zelf ook.


    Your make-up is terrible

    Presence schreef:
    (...)

    Sorry, maar dit komt een beetje respectloos op mij over.

    MT, overigens. Ik ben gepest geweest en ik zou heel graag anderen willen helpen die nog steeds gepest worden. Ik weet dat ik erg weinig kan doen via een medium, maar toch vind ik het fijn om anderen te helpen via gesprekken en adviezen. Het is maar een kleine hulp die ik kan bieden, maar alle beetjes helpen.


    Dit. Gelukkig wordt ik allang niet meer gepest.

    Sterkte voor degene die wel gepest worden!


    Queer zijn is gewoon alles

    Pesters worden trouwens ook niet zomaar pesters. Opvoeding en omgevingsfactoren hebben daar best grote invloed op. Daarnaast zijn pesters vaak eigenlijk heel onzeker. Niet dat ik hun gedrag wil rechtvaardigen, ik ben zelf ook gepest, maar het is wel goed om je er bewust van te zijn dat alles meer kanten heeft.


    You are beautiful, you are love.

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat is echt zo. Ik zie heel veel mensen die gepest worden, anderen pesten, al is het maar op het internet. Ze doen het zelf ook.


    Heel veel is nog steeds niet gelijk aan iedereen. Misschien bedoel je het niet zo, maar je maakt er wel sommige mensen pist-off mee als je dingen veralgemeend.
    Pesten is blijven doordrammen op slechte punten, blijven kleineren, blijven pijn doen, .... Niet een keer seut zeggen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 19:16 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Oh, ik zeg niet dat je haar moet vergeten en vergeven, vooral dat laatste niet, maar met iemand te blijven haten raak je ook geen stap verder.


    Ja, I've been told that a lot of times. Maar het is natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan om personen die je toch wel echt iets gedaan hebben te vergeten.


    Tijd voor koffie.

    Tesserae schreef:
    (...)

    Ja, I've been told that a lot of times. Maar het is natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan om personen die je toch wel echt iets gedaan hebben te vergeten.


    Dat weet ik zelf ook wel, ik ben zelf ook gepest geweest en die persoon niet haten is ook niet simpel, maar het is gewoon zo.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben nog bezig met alles te verwerken op een goede en een slechte manier. Al gaat het dankzij mijn super lieve klas, nieuwe opleiding en gewoon goede vriendinnen al een stuk beter en doe ik het tegen woordig meer op de goede dan slechte manier en daar ben ik best trots op dat het goed gaat. Al ging het deze week en twee weken geleden fout aangezien wij ons verleden bloot moeten leggen voor de opleiding en dat is moeilijk en ik raakte weer in een dip maar als we het over pesten gaan krijgen voor kidneren hoe je dat oplost weet ik al zeker dat ik en een boel klasgenoten het moeilijk krijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zelf ben ik ook gepest geweest door mijn achternicht. En nee, ik zeg dit niet om medelijden te wekken, ik zeg dit enkel om duidelijk te maken dat je evengoed door je familie gepest kan worden voor een lange tijd.


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Pesten is er in heel veel vormen
    Ik heb ongeveer een halfjaar geleden een nieuwe vorm over mij heen gekregen
    Eenzaamheid, gewoon genegeerd worden

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 20:54 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one