• Liefste users,

    Even geleden was er onduidelijkheid over reclame maken in gastenboeken. Er werd veel geopperd en verteld dat sommige mods dit en sommige mods dat zouden doen. Dat klopt helaas niet. Alle mods volgen dezelfde procedure, namelijk dat reclame in gastenboeken onder geen enkele omstandigheid mag. Echter vonden we dit wel de gelegenheid om onze regels omtrent de reclame aan te passen.
    De volgende regel werd uitgebreid:
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve in de promotie subforums, in de shoutbox en in de spotlight.

    Uit die regel zijn de volgende 2 regels gevloeid. We hopen dat deze meer duidelijkheid brengen rond reclame.
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve door eenmalig een promotietopic te maken voor de creatie in het juiste promotiesubforum, door je creatie (niet meer dan 5x in 8u) te posten in een creatie-gezocht topic (zie overige topicregels), in de shoutbox, in de spotlight en indien iemand een reclameblog heeft, kan je hier ook reclame in maken. (vervanger)
    - Ook al staat er op een profiel dat je mag reclame maken in zijn/haar gastenboek, kan je nog steeds bestraft worden voor reclame maken. Zie bovenstaande regel waar je wél reclame mag maken. (verduidelijking)

    Je kan de regels steeds rechtsonder op iedere pagina vinden. Daarbij kan je het ook vinden in het tabblad 'Overige' rechtsboven op de pagina. Hier is een directe link: klik.
    Indien er nog vragen zijn, kunnen deze in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De moderators

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 14:31 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aravis schreef:
    (...)

    Heb ik ook gevraagd, je kunt nog steeds vragen dat ze het in je pb droppen ^^

    Oke, dankjewel ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik kreeg van de week in mijn pb reclame. Heb het gemeld, maar wordt daar dan ook wat aan gedaan? Zeker alleen een waarschuwing?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb nog een vraagje
    mag je reclame maken voor je verhaal bij één van je andere verhalen?


    If your actions do not prove the truth of your words, then your words are nothing more than lies

    Scribe schreef:
    Ik kreeg van de week in mijn pb reclame. Heb het gemeld, maar wordt daar dan ook wat aan gedaan? Zeker alleen een waarschuwing?

    Daar geldt dezelfde regel als reclame in een gastenboek. De user krijgt dus gewoon een reclamestraf.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nefretiti schreef:
    (...)
    Daar geldt dezelfde regel als reclame in een gastenboek. De user krijgt dus gewoon een reclamestraf.


    Ow, je mag dus geen link zetten naar een ander verhaal van jezelf, in een verhaal van jezelf? (stel nu, ik heb twee verhalen genaamd a en b. Dan mag ik in a niet zetten: "jullie krijgen niet zo snel hoofdstukjes, ik werk ook nog aan een ander verhaal, genaamd "b", voor de nieuwsgierigen onder ons. En b is dan een link naar het verhaal.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Ow, je mag dus geen link zetten naar een ander verhaal van jezelf, in een verhaal van jezelf? (stel nu, ik heb twee verhalen genaamd a en b. Dan mag ik in a niet zetten: "jullie krijgen niet zo snel hoofdstukjes, ik werk ook nog aan een ander verhaal, genaamd "b", voor de nieuwsgierigen onder ons. En b is dan een link naar het verhaal.)


    Ik dacht dat dat wel mocht


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Omg sjeeeeez. Ick goa lekkuh wel reklame makuhhh, boeieee. Yolooo bitchessss.
    Edit: Nee, ik ben niet "gehackt" zoals mijn geliefde mede-users. (;

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 18:25 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aravis schreef:
    (...)

    Ow, je mag dus geen link zetten naar een ander verhaal van jezelf, in een verhaal van jezelf? (stel nu, ik heb twee verhalen genaamd a en b. Dan mag ik in a niet zetten: "jullie krijgen niet zo snel hoofdstukjes, ik werk ook nog aan een ander verhaal, genaamd "b", voor de nieuwsgierigen onder ons. En b is dan een link naar het verhaal.)

    Zover ik weet mag je reclamen maken voor jezelf in je eigen creaties. Dat was namelijk wel zo.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Zover ik weet mag je reclamen maken voor jezelf in je eigen creaties. Dat was namelijk wel zo.


    Het was voornamelijk wat ik opmaakte uit wat Nefretiti op
    Jeez, sorry, dat was op een ander bericht dat ze reageerde, my fault ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Het was voornamelijk wat ik opmaakte uit wat Nefretiti op
    Jeez, sorry, dat was op een ander bericht dat ze reageerde, my fault ^^

    Haha, zoiets dacht ik al. Ik vond het al zo raar dat je die conclussie eruit trok ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    nu voel ik me schuldig...


    'I literally put my heart into those pages'

    LukaRiddle schreef:
    nu voel ik me schuldig...

    You should be feeling guilty. There's no mercy for you!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    OakenshieId schreef:
    Ik neem aan dat om reclame vragen dan ook verboden is op je profiel?
    Mag je die mensen dan wel attenderen dat ze beter een blog kunnen aanmaken? ^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Wat is een straf voor reclame in iemands gastenboek.


    Maybe I'm not perfect, but I'm real.

    RozeMonster schreef:
    Wat is een straf voor reclame in iemands gastenboek.

    Een waarschuwing en als je door blijft gaan, de mogelijkheid om je de mogelijkheid om berichten te sturen te ontnemen.


    I am an idiot, I move.