• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:14 ]

    Jaico schreef:


    RAWR (pirate)

    Aye aye


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Jaico schreef:


    RAWR (pirate)


    Zwoele blik enzo ;3

    Deilia schreef:


    #selfie#hipeepz#beautysurroundsus


    "I shut my eyes in order to see.'

    Apricity schreef:
    (...)

    Zwoele blik enzo ;3
    (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Orchard schreef:
    (...)
    #selfie#hipeepz#beautysurroundsus


    Volgensmij heb ik mijn ware liefde gevonden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:



    Pwetty *-*


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Pwetty *-*


    wiew
    so thanks
    many appreciates :'D


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'



    Gewoon even een random foto gemaakt hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Vrijdag in de les loool


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    Heb niks anders atm. :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Een dag lang met een half gemakeupedd gezicht.. Ik vind Make-up zonde en geld verspilling. En mn zusje is er gek op. Dus.. Ging ik zo door het leven x].



    Ik ging bijna een week als Mime door het leven.
    J'adore Mime's <3.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 15:05 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik hou ontzettend van dieren. Meer als van mensen. Dus ik sta vaker met een dier op de foto, dan zonder..

    Met mijn allerliefste, allerknapste, supergeweldige ezelin Floor <3. :



    Lammetjes voerend. Waarvan ik de mama's heb geholpen om deze dikkopjes op de wereld te zetten:



    En met de beste, geweldigste pony die ik ooit heb gekend. We werden eerste terwijl niemand in ons geloofde, Balou:


    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 15:05 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Een dag lang met een half gemakeupedd gezicht.. Ik vind Make-up zonde en geld verspilling. En mn zusje is er gek op. Dus.. Ging ik zo door het leven x].



    Ik ging bijna een week als Mime door het leven.
    J'adore Mime's <3.



    Niet gemeen bedoeld; maar wat voor reacties kreeg je er op? Ik vind het wel heel vet van je dat je het durft, ik zou het je niet na doen, haha!

    Hanaemi schreef:
    (...)

    Niet gemeen bedoeld; maar wat voor reacties kreeg je er op? Ik vind het wel heel vet van je dat je het durft, ik zou het je niet na doen, haha!


    Nou.. Vooral van die héle rare blikken. Die je dan nakijken als je langsloopt. Maar dan draai ik me om en vraag ik wat ze beter vinden.
    Helaas zei het merendeel dat mét een dikke plamuur make-up op mooier was. En veel zeiden ook dat ze vonden dat ik lef had.
    Ach. Dit is nog niks. Binnenkort ga ik een week als Lotr-Elf door het leven.. :Y) Het kostuum is in de maak! ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.