• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:14 ]

    Michonne schreef:


    Zaandam! :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Beetje gek mag wel (A)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    #SELFIE!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    #SELFIE!



    Jij hebt echt een vet mooie haarkleur! c;


    26 - 02 - '16

    Orianna schreef:
    (...)

    Jij hebt echt een vet mooie haarkleur! c;

    Dat is niet volledig mijn haarkleur, heb de foto iets bewerkt zodat je niet ziet dat ik voor een kast zit :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    T is ook zo erg om voor een kast te zitten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    T is ook zo erg om voor een kast te zitten


    T is ook erg om kut opmerkingen te maken but you dont hear me bitchin' bout it.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Vooral omdat het geen kut opmerking was maar een sarcastische opmerking. Zie je het verschil? ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Vooral omdat het geen kut opmerking was maar een sarcastische opmerking. Zie je het verschil? ;)


    Well, sarcasme is bijtend. So no.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het is net hoe jij het opvangt ;')
    Maar ik ga hier geen woorden aan vuil maken, geen tijd voor en ook geen zin in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deilia schreef:
    (...)

    T is ook erg om kut opmerkingen te maken but you dont hear me bitchin' bout it.

    Vond je dat serieus een kut opmerking? :') Het gaat over een kást, niet over je gezicht. Ze bedoelde het niet eens lullig, volgens mij was het meer een sarcastisch grapje.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Vond je dat serieus een kut opmerking? :') Het gaat over een kást, niet over je gezicht. Ze bedoelde het niet eens lullig, volgens mij was het meer een sarcastisch grapje.


    JIJ snapt het ! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik mis mijn knuffelbeertje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vlahos schreef:
    (...)

    JIJ snapt het ! (:


    Dat je er überhaupt zo nodig een opmerking over moet maken, wetend dat mensen dit mogelijk verkeerd opvatten. (cat)


    26 - 02 - '16

    Het was niet eens de fucking bedoeling! Maak er gwn niet zo een fucking probleem van of zo! Godverdomme hey. Ik zeg gewoon wat sarcastisch en meteen wordt het verkeerd opgevat. Jezus... --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.