• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Orianna schreef:
    (...)

    Same here.. Ik heb nog een paar toetsen D:


    Ik heb morgen Nederlandsleestoets. De oefentoetsen en examens gingen supergoed, maar daarom ben ik juist bang dat ik het morgen ineens verknal D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Omdat je 800+ abo's op je verhaal hebt, betekent dat niet dat je een schrijver bent. Dat betekent dat je over One Direction schrijft.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Strakjes lekker spruitjes eten :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dumbledore schreef:
    Omdat je 800+ abo's op je verhaal hebt, betekent dat niet dat je een schrijver bent. Dat betekent dat je over One Direction schrijft.


    Denkt iemand dat dan? :P
    Ik bedoel, ik heb gemerkt dat abo's hier niet veel uitmaken.
    Hier gaat het er meer om wie je abonneert dan het aantal, tenminste dat vind ik.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Denkt iemand dat dan? :P
    Ik bedoel, ik heb gemerkt dat abo's hier niet veel uitmaken.
    Hier gaat het er meer om wie je abonneert dan het aantal, tenminste dat vind ik.


    Maakte maar een grapje, was even een frustratie.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Maakte maar een grapje, was even een frustratie.

    Het zou me niet verbazen als iemand zo denkt :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Makeup is a bitch. :W

    Pfft wat een shitdag -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pocahontas gekeken. Nu 't tweede deel kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I need Bambi.


    •*• Lululu •*•

    Wauw, die muziek zorgt er echt voor dat ik me beter voel. Haha mensen gaan me voor gek verklaren.

    Ik voel me al de hele dag zo raar en het word niet minder. Alles voelt zo onwerkelijk.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik voel me al de hele dag zo raar en het word niet minder. Alles voelt zo onwerkelijk.

    Hé, dat ken ik wel. Alsof er zich een film voor je ogen afspeelt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het doet eigenlijk wel goed dat mensen eindelijk nog eens zeggen dat ik goed kan schrijven. Het is al een tijdje geleden dat ik dat nog eens hoorde.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Orchard schreef:
    (...)
    Hé, dat ken ik wel. Alsof er zich een film voor je ogen afspeelt.


    Ja, precies!


    Your make-up is terrible