• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Er zitten altijd haartjes tussen m'n pony die er niet horen. GSJGKSJDG.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Én klaar.

    Wat wou ik nu ook al weer doen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Guys... Stahp please

    verdomme kut gezondheid zorg in dit kut nederland!

    Loop je met een verlamde rechterkant, praat ik vreemd en kan ik niet meer op simpelde woorden komen, word je opgehaald met gillende sirenes door de ambulance word je #%%$## afgeschildert met je hebt een migrane voor de 2e keer!
    morgen naar de huisarts ik wil NU een doorverwijzing naar de neuroloog en als het antwoord dan weer zo makkelijk is een second opinion.
    een jaar lang schilderde ze me af met u bent te dik terwijl ik ernstige rug klachten ervaarde. ik kon niet werken, ik kon mn opleiding uitzwaaien en het spine and joint kon me in 3 uur vertellen wat er mis was.
    IK BEN 21 ONDERZOEK ME VOOR HET TE LAAT IS!

    zwaar van streek


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Morgen moet ik wel echt iets aan school gaan doen...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Omg. Ze willen mijn steun en toeverlaat, Pom, uit huis zetten.. Fml )':

    Kan hij er wat aan doen dat hij de laatste tijd ziek is..

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 21:36 ]


    26 - 02 - '16

    RavensMoon schreef:
    verdomme kut gezondheid zorg in dit kut nederland!

    Loop je met een verlamde rechterkant, praat ik vreemd en kan ik niet meer op simpelde woorden komen, word je opgehaald met gillende sirenes door de ambulance word je #%%$## afgeschildert met je hebt een migrane voor de 2e keer!
    morgen naar de huisarts ik wil NU een doorverwijzing naar de neuroloog en als het antwoord dan weer zo makkelijk is een second opinion.
    een jaar lang schilderde ze me af met u bent te dik terwijl ik ernstige rug klachten ervaarde. ik kon niet werken, ik kon mn opleiding uitzwaaien en het spine and joint kon me in 3 uur vertellen wat er mis was.
    IK BEN 21 ONDERZOEK ME VOOR HET TE LAAT IS!

    zwaar van streek

    Je moet je mond openzetten! Serieus. Als ik twee instanties mag noemen waar echt gruwelijk wat mee mis is, is 't de gezondheidszorg en de psychiatrie met hun verkankerde bureaucratie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Je moet je mond openzetten! Serieus. Als ik twee instanties mag noemen waar echt gruwelijk wat mee mis is, is 't de gezondheidszorg en de psychiatrie met hun verkankerde bureaucratie.
    morgen ga ik naar de huisarts en eis een doorverwijzing naar een neuroloog als die mij weer zo wegstuurd word het een second opinion.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik wil zo graag vakantie, ik wordt echt gek van school.

    What the fuck. In plaats van zo'n fake account aan te maken en me uit te schelden, laat je zien wie je echt bent. Lafaard.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuck, no, please no, please please no......

    Eindelijk mijn verslagen af! Morgen alles inleveren. Wat een gedoeeeeeeee.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Holy mother of God.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Holy shit!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wohoooo, profiel helemaal aangepast, grote make-over. :Y)
    Ik weet alleen niet of ik er nu wel helemaal tevreden mee ben, iets is nog niet helemaal goed, maar ik weet niet wat... Hmm.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)