• NANA.


    Nana Osaki is the lead vocalist of the popular punk band the Black Stones. She was born March 5, 1981 in Meguro, Tokyo.

    En ja hoor, ik heb weer mijn naam veranderd. Ik keek laatst mijn favoriete anime en vond het echt jammer dat Nana al in beslag was genomen door een andere user, dus ben op pad gegaan voor iets nieuw wat daarvan afleid. Dus vandaar de naam Osaki, haar achternaam.
          Ze is echt mijn lievelingspersonage zowel uit de serie en als in gewoon anime/manga.
    Ik twijfelde wel wat met de naam, maar zie hier. Het is veranderd. :3 Of vonden jullie toch mijn oude username beter? c:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 23:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gibbs schreef:
    Ik ken de anime niet, omdat ik geen anime kijk. Maar het klinkt wel weer leuk, hoewel het wel wennen wordt dat je geen Malafide meer heet. (:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik vind hem wel leuk klinken al ben ik niet heel into anime.
    (Stiekem blijf ik het raar vinden dat ik blijkbaar een anime naam heb)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Presence schreef:
    Ik vond Malafide leuker, maar dat kan ook gewenning zijn. Ik vind Osaki gewoon minder bij je avatar passen, haha.

    Haha, dat kan. Ik veranderde m pas laat en wilde de rest pas vandaag veranderen. Vandaar dat ik nog die avatar enzo nog heb :')


    † Love? I want to sleep.

    I like both (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    1913 schreef:
    I like both (:


    26 - 02 - '16

    Avarosa schreef:
    Ik vind hem wel leuk klinken al ben ik niet heel into anime.


    Some people are art and do art at the same time

    Awesome naam van een awesome anime! (Met een slecht einde)
    Nana Osaki is wel een van me favorieten geworden van Nana, samne met Ren :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Awesome naam van een awesome anime! (Met een slecht einde)
    Nana Osaki is wel een van me favorieten geworden van Nana, samne met Ren :D

    Haha, ja true. Ik had ook wel meer verwacht van het einde. Echt jammer dat het zo is gelopen. En ja, die van mij ook! Pfft. Zo zielig alleen wat er met hem is gebeurd ):


    † Love? I want to sleep.

    Sounds nice ^^
    Maar het wordt inderdaad even wennen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 19:34 ]


    Stenenlikker

    awesome =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio