• Ik heb een nieuwe hamster :Y)

    Hij is wit met een zwarte streep en hij gaat hoogstwaarschijnlijk Ovidius/Oddish heten.





    In tegenstelling tot Snoozer heeft hij niks met sokken. In plaats daarvan is hij zijn buizen vol aan het stampen met troep. Ik heb hem nu vier dagen en die buis zit helemaal vol met zaagsel en stro wat ie allemaal naar boven heeft gesjouwd D: Verder is hij hartstikke druk en dol op ontdekken maar nog onhandig: hij kan wel zijn buizen in maar nog niet goed uit (hij rolt letterljik naar beneden ipv dat ie gewoon loopt) en hij heeft nogal de neiging om achterover te vallen als ie op twee pootjes staat.

    Kleine hamsters zijn leuk n.n


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Hij houdt niet van die sok. Hij ligt nu in een kale buis bovenop een teddybeer van eten en met zjin hoofd in zijn eigen poep.


    Ik zit er aan te denken om hem maar Gandalf te noemen. Hoewel ik de implicaties niet helemaal kan bevatten (Had eerst een grijze hamster en nu heb ik een witte -> Maakt dat Snoozer dan niet automatisch Gandalf de grijze die terugkeert als Gandalf de witte? So confuzzled)

    Stomme hamster. Wie verkiest nou zijn eigen ontlasting voor een roze sok. Pfft.

    Doe Saruman.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ahww, wat lief ^.^

    Zo leuk! Maar waarschijnlijk wordt die wel helemaal grijs hoor :3
    Maar lief beestje!

    Ik heb er twee, een lief grijs Rusje genaamd Zoë en een onwijs toffe langharige goudhamster genaamd Elvis, en Elvis is de leukste hamster die ik ooit heb gehad. Zo tam en hij heeft zoveel aandacht nodig, in tegenstelling tot al de andere beestjes die ik ooit gehad heb. En hij is echt koning in hamsteren. En ik heb hem gratis gehad omdat ze in de dierenwinkel waar ik stage loop zeiden dat hij vals was. Dus ik ben hem tam gaan maken, proberen op te pakken enzo, maar dat vond hij niet zo leuk. Dus ik heb het maar gehouden bij hem telkens brokjes geven, en op een gegeven moment ben ik hem weer gaan proberen op te pakken en ik kon hem uuuuren op mijn schoot houden en hij raakte nog niet verveeld. Hehe


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik houd absoluut niet van hamster in RL, maar zo op foto's en verhalen zijn ze zo schattig!
    En zoals al opgemerkt was, ik heb je topics over je hamster ook gemist. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aw wat lief! Wij hebben ook een hamster genaamd 'Dango'.

    Een vriendin van mij heeft een hamster.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Orchard schreef:
    (...)
    Stomme hamster. Wie verkiest nou zijn eigen ontlasting voor een roze sok. Pfft.

    Doe Saruman.


    I dunno. Volgende week ga ik hem in de sok duwen tot hij het leuk vind


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    I dunno. Volgende week ga ik hem in de sok duwen tot hij het leuk vind


    huh, dat was niet eens nodig. Hij slaapt nu al twee dagen in zijn sok :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn ouders hadden vroeger twee hamsters (voor mijn geboorte). De winkel zei dat het twee vrouwtjes waren, maar toen mijn ouders op vakantie gingen en terugkwamen hadden ze er ineens zeven.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    WhiteFire schreef:
    Mijn ouders hadden vroeger twee hamsters (voor mijn geboorte). De winkel zei dat het twee vrouwtjes waren, maar toen mijn ouders op vakantie gingen en terugkwamen hadden ze er ineens zeven.


    lol. Zijn ze er nog achter gekomen welke het mannetje was? xD


    quidquid excusatio prandium pro