• Cover met dank aan Aragog


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel

    Topic's:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 18:03 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dorchadais schreef:
    Yay ^^
    Dan wacht ik nog even met slapen hahah.
    Ik heb die houding geprobeerd met een vriendin, zij duwde mij tegen de muur (zogezegd) en ik deed dan die actie van Mickey na, het werkte want zij kreeg pijn... oeps hahah

    Hahaha. Dat je het echt na hebt geprobeerd, genius! <3. Alleen kwam haar gezicht dichterbij of niet? Want die van Myka was al wel dichterbij gekomen. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Hahaha. Dat je het echt na hebt geprobeerd, genius! <3. Alleen kwam haar gezicht dichterbij of niet? Want die van Myka was al wel dichterbij gekomen. :')

    Haha ja, ze hield haar hand ook bij mijn keel alsof ze die sais vasthad :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)
    Haha ja, ze hield haar hand ook bij mijn keel alsof ze die sais vasthad :p

    Ghehe, oke, ik heb terug gereageerd maar hij is nogal crappy. Ik wist niet echt veel. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Ghehe, oke, ik heb terug gereageerd maar hij is nogal crappy. Ik wist niet echt veel. :x

    Mickey is er. Denk dat je er wel iets mee kunt *wbw* hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)
    Mickey is er. Denk dat je er wel iets mee kunt *wbw* hahah

    Hehe, oke. Ik ben benieuwd! Zal even kijken. C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ooooh, god. He likes the kinky stuff! Met zweep en al of wat? :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Ooooh, god. He likes the kinky stuff! Met zweep en al of wat? :"D.

    Hahah. Laten we het erop houden dat hij niet zo van het softe is :p

    Me is going to counting sheeps :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)
    Hahah. Laten we het erop houden dat hij niet zo van het softe is :p

    Me is going to counting sheeps :3

    Haha, is goed! Ik ga een reactie terugschrijven en dan zie je die morgen. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Guinness schreef:
    (...)hahah maar heb je ze ook in huis xD
    ik ben ondertussen handiger geworden met zwaarden (toevallig ga ik zondag proberen door een selectie te komen en bij een vereniging te gaan vechten) heb er een stuk of 6 in huis (niet scherp hoor). ik kan matig boog schieten en heb jaren terug leren schieten met een hand wapen


    Awesome! Veel succes zondag! De Taurus hebben we in huis, die andere heeft mijn nonkel. ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zal in het weekend waarschijnlijk niet zo veel op quizlet zijn. Mijn zus viert vandaag haar verjaardag en morgen ben ik 11 maanden met mijn liefje vandaar.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dorchadais schreef:
    Kunnen jullie iets minder snel reageren alsjeblieft? Anders geraken andere hun posts kwijt :s


    Ik vind dat je zelf ook erg snel gaat als je de kans krijgt...


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik vind dat je zelf ook erg snel gaat als je de kans krijgt...
    inderdaad dorchedais pot verwijt de ketel...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Iemand voor Douglass Martell? Het mag ook een groep zijn die ik dan zou kunnen tegenkomen. Nee, niet om te moorden.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Guinness schreef:
    (...)inderdaad dorchedais pot verwijt de ketel...

    Ik vind het eigenlijk best meevallen van haar hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Ik vind het eigenlijk best meevallen van haar hoor.
    ik ben weer aan het bitchen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.