• Ik heb vandaag (op halloween hehehe ^^) mijn allereerste tattoo laten zetten :'D
    Ik ben er echt zooooooo blij mee. (:

    Een wassende maan staat onder andere voor geluk, dromen en creativiteit.




    Om het nuttig te houden; heb/wil je een tattoo (eventueel foto)?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Mooi!

    Was 't pijnlijk? Hoe voelt tatoeëren?


    26 - 02 - '16

    Wat een schitterende tattoo, echt waar! Ik heb er zelf ook één, op mijn linker enkel. Zal wel een keer een foto postte, heb nu alleen foto van één dag nadat hij gezet was en hij is inmiddels al meer dan een half jaar oud.


    Chaos is a ladder.

    Wat leuk dat je zo enthousiast bent, ik vind het een hele mooie tattoo! Vindt de betekenis ook mooi c:

    Ooooh, wat leuk! Ik wist de betekenis achter de maan niet, maar ik vind het een mooie betekenis! :D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Leuk. Vooral gaaf dat het net op Halloween is. Die datum onthoud je wel. :'D

    Ik ben over het algemeen niet zo'n fan van tattoos, dus ik heb er geen en wil er ook geen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Orianna schreef:
    Mooi!

    Was 't pijnlijk? Hoe voelt tatoeëren?


    Hoe voelt tattoeëren. Uh.. fijn is anders, haha. :'D Maar omdat dit op een plek is waar het naaldje geen bot raakte, viel het heel erg mee. Ik had het erger verwacht. (;

    & thanks iedereen! :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Supermooi! Ik zou er later ook wel eentje willen. c;

    Ik had het al gezien op Twitter, maar nogmaals: superleuk! ^^ De betekenis is ook heel mooi. (:
    Ik heb zelf geen tattoo, maar misschien wil ik er nog wel een keer eentje. Maar dan niet zo'n grote, een beetje net zo'n formaat als de jouwe zou ik wel willen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aah, die is echt tof!
    Ja ik heb zelf 3 tattoo's: I am mine op mijn rechteronderarm met 3 vogeltjes en een infinity teken, die ik samen met m'n mams heb! M'n vierde komt trouwens ook binnenkort: Miles to go.. @ m'n sleutelbeen.


    To infinity and beyond •

    Leuk dat jij hem leuk vindt, dat is het belangrijkst. Ik wil dit:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leukk!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik zou zelf niet snel een tattoo nemen, maar dit is echt wel heel leuk! Niet te opvallend en een mooie betekenis! (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik wil heel graag een tattoo op mijn zij of achter mijn oor,
    ik zou gaan voor (in jullie ogen vast cliche) een veertje of dromenvanger,
    maar dat komt omdat ze voor mij best een betekenis hebben

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 10:58 ]

    misanthropy schreef:
    Ik wil heel graag een tattoo op mijn zij of achter mijn oor,
    ik zou gaan voor (in jullie ogen vast cliche) een veertje of dromenvanger,
    maar dat komt omdat ze voor mij best een betekenis hebben


    Vind dat altijd zo'n bullshit verhaal 'het is cliche'. Een tattoo heeft altijd een andere betekenis voor iemand persoonlijk. Niemand die daar over kan oordelen.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Vind dat altijd zo'n bullshit verhaal 'het is cliche'. Een tattoo heeft altijd een andere betekenis voor iemand persoonlijk. Niemand die daar over kan oordelen.


    Wel vind ik zelf ook, maar mensen oordelen altijd.
    Zelfs mijn beste vrienden maken er een drama van als ik het zeg.
    Maar het is een keuze die ik zelf maak dus ;D