• Ik heb vandaag (op halloween hehehe ^^) mijn allereerste tattoo laten zetten :'D
    Ik ben er echt zooooooo blij mee. (:

    Een wassende maan staat onder andere voor geluk, dromen en creativiteit.




    Om het nuttig te houden; heb/wil je een tattoo (eventueel foto)?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Vivere schreef:
    (...)

    Vind dat altijd zo'n bullshit verhaal 'het is cliche'. Een tattoo heeft altijd een andere betekenis voor iemand persoonlijk. Niemand die daar over kan oordelen.

    Ik vind dat het persoonlijk is als het tattoo dat je zet ook persoonlijk is. Anders vernietigt het in mijn ogen de waarde ervan. But well, that's my opinion.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Ik vind dat het persoonlijk is als het tattoo dat je zet ook persoonlijk is. Anders vernietigt het in mijn ogen de waarde ervan. But well, that's my opinion.


    Ik heb zelf een infinity teken, die heb ik samen met mijn moeder omdat onze band gewoon echt sterk is en we oneindig aan elkaar verbonden zijn. Is de waarde van het infinity teken nu ook vernietigd? Ik weet dat sommige mensen zo'n teken zetten 'omdat ze het een leuk teken vinden'. Maar voor mij heeft het een betekenis, dus dan vind ik 't een beetje flauw van mensen om te zeggen 'het is cliche en heeft geen toegevoegde waarde'.


    To infinity and beyond •

    Oh, wauw, wat leuk!
    Ik wil zelf ook wel heel graag een tattoo.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb er zelf 1 op mijn pols. Foto wil niet uploaden :') En ik wil vanmiddag even langs de tattooshop om de volgende te bespreken hehe.

    En de jouwe vind ik schattig.


    -

    Ik heb het symbool van Gandalf op mijn pols (;


    (In het zwart natuurlijk)


    Caution first, always.

    Ik ga mijn eerste tattoo laten zetten op 9 november dus volgende week zaterdag! Het wordt een Egyptische zwarte kat, daarmee bedoel ik de Bastet. (Bastet = vruchtbaarheidsgodin, voorgesteld als een kat) Ik heb hier voor gekozen omdat ik iets wilde met katten, en ik gefascineerd ben door Egypte. De Godin staat onder andere ook voor vreugde, en dat vind ik belangrijk in het leven.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 16:05 ]


    Believe in yourself.

    Leuk dat het op Halloween valt, maar verder ben ik niet zo'n fan van tattoo's. Nooit van mijn leven zou ik er eentje willen of laten zetten en geloof me dat heb ik mezelf tig keer beloofd.


    Some people are art and do art at the same time

    Leuk! Ik wil of een inktgevuld vliegtuig op mijn onderarm of op mijn pols Cambiare,
    Het betekend veranderen. En dat is juist wat ik zo vaak heb meegemaakt. Dat er zoveel veranderd. Verder zitten er nog wat dingen bij maar die zijn vrij persoonlijk.
    Het vliegtuuig is omdat ik echt iemand ben die van reizen hou. De wereld ondekken enzo. Ook daar zitten persoonlijke redenen aan vast.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik was vroeger altijd iemand die tegen tattoo's was. Nu begin ik ze steeds mooier te vinden, vooral als ze een betekenis hebben. Die van jou is echt super mooi!


    The sun will rise and we will try again.

    Zelf zou ik nooit echt een tattoo nemen, maar ik kan vaak wel veel respect opbrengen voor de mensen wie dat wel doen. Ik vind het gewoon mooi om te horen wat voor verhalen erachter schuilt, want er zijn genoeg mensen die niet zomaar een tattoo nemen. Het is vaak niet de tattoo die het magisch maakt, maar het verhaal achter de tattoo. Dat is dan mijn mening :)

    Hij ziet ter trouwens wel erg mooi uit je tattoo, erg goed gelukt :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Moooi (: leuk uitgekozen datum ook haha
    Zelf zou ik nooit een tattoo laten zetten, ben doodsbang voor naalden S:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ziet er echt cool uit, ik wilde ook al heel lang een tattoo op mijn schouderblad, alleen ik weet nog niet wat.


    Vampire + Servant = Servamp

    Wauw, wat een mooie tattoo!!
    Ik zou er zelf ook graag een willen, ik weet alleen nog niet wat. Daarom wacht ik er nog mee, ik wil eerst zeker weten wat ik wil, en ik wil graag iets wat betekenis voor me heeft (;


    Inspiration can hit you any time

    Mooie tattoo, fijn dat je er zo blij mee bent. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Leuk, ik wil zelf ook ooit een tattoo voor mijn oma (:


    16 - 09 - '17