• Voor degene die nog niet doorhadden dat hij gelekt is door VEVO zelf en ik geen topic kon vinden, dacht ik, waarom ook niet? Vevo heeft hem ondertussen al verwijderd, maar hehe, hij staat wel op vimeo. (:


    What do ya thiiiink?

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 15:24 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik kon het niet laten.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    (cat) Thanks for ruinin' my day...


    Schrijf volgende keer even van WIE het liedje is, dan hoef ik niet te klikken


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow, Louis stukje.
    Geweldige clip.

    Vlahos schreef:
    (cat) Thanks for ruinin' my day...


    Schrijf volgende keer even van WIE het liedje is, dan hoef ik niet te klikken


    Als je even het topic had doorgelezen dan had je het gezien.

    Phyre schreef:
    (...)

    Als je even het topic had doorgelezen dan had je het gezien.


    Plus hij staat in het 1D subforum :')

    Ik vind het echt een geweldige video! Heel gaaf gedaan.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik ga 'm niet kijken. Wacht netjes tot zondag. ^.^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wist dat als ik het nu niet zou kijken, ik het morgen wel ging doen, puur uit nieuwsgierigheid. Heb toch wel stiekem een traantje gelaten bij Louis' stukje op de bank, want alhoewel ik me door de hele clip heen al een beetje emotioneel voelde worden, vond ik dat stukje toch echt het toppunt. Echt, ik hoopte zó op op zo'n soort clip, en ze hadden het echt niet beter kunnen doen naar mijn mening. Dit is dan ook hun beste clip, naar mijn mening.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 21:44 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik weiger te kijken, omdat ik het ronduit sneu vind voor de jongens. Ik ben heel nieuwsgierig en ik snap dat een hoop al hebben gekeken, dat deed ik ook toen Diana was uitgelekt, maar ik voelde me toen zo schuldig dat ik het nu niet heb gedaan en ga doen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vlahos schreef:
    (cat) Thanks for ruinin' my day...


    Schrijf volgende keer even van WIE het liedje is, dan hoef ik niet te klikken

    Je dag is verpest omdat je een beeld van One Direction hebt gezien? Dat gaat een beetje ver. :')

    Ik ben geen fan, maar ik heb het wel gekeken en vond het nog wel leuk. Véél beter dan 'Best song ever' alleszins.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Prachtige clip.


    Pretty is just a pretty word.

    Tuala schreef:
    (...)
    Je dag is verpest omdat je een beeld van One Direction hebt gezien? Dat gaat een beetje ver. :')

    Ik ben geen fan, maar ik heb het wel gekeken en vond het nog wel leuk. Véél beter dan 'Best song ever' alleszins.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Op m'n mobiel lukt het niet goed, dus ik wacht tot ik morgen op mijn laptop zit. :3


    Do what people say you can't.

    Moet de hele tijd huilen :'(
    Vooral bij het stukje met Louis bij de bank..
    En als je iedereen zo ziet enzo..
    Ben gewoon zoo trots op ze.. Dit is hun beste en mooiste liedje + video


    Stay Strong, Good Things Will Happen

    Hij is eraf gehaald D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik bekijk hem de hele tijd via deze:
    http://m.youtube.com/watch?v=m2NwzxlpTFM&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dm2NwzxlpTFM#


    Stay Strong, Good Things Will Happen